Lusterko LEWE Seat Cordoba Ibiza 1993-2002 24H (6482165014)

zakończona
14,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka24 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 25,00 zł
  • lokalizacja: Lębork
  • stan: używany
  • strona zabudowy: lewe
  • producent części: opel (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: seat
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]

PSSW-BANDZMER

ul. Pionierów 13

84-300 Lębork

Witam,

przedmiotem aukcji jest kompletne lusterko zewnętrzne LEWE z Seata Cordoba , wersja sedan produkowanego w latach 1993-1999 . Część jest w bardzo dobrym stanie co widać na fotografii. Część jest w kolorze czrewonym (czrwony, akryl).

pasuje do następujących modeli aut:
Seat Cordoba 1993-1999 (wersja europejska)

Seat Ibiza 1993-2002 (wersja europejska)



Przed zakupem proszę o kontakt w celu upewnienia się że część będzie pasować oraz dokładne zapoznanie się z aukcją i regulaminem znajdującym się na stronie O MNIE gdyż nie wycofujemy ofert. Kontakt zdecydowanie skróci też czas wysyłki.



Dane kontaktowe:
tel. kom.: 573 467 714

lub przez email

Paczki wysyłamy Kurierem 24h.

Możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy w Lęborku po wcześniejszym uzgodnieniu.

Na naszych aukcjach znajdą Państwo szeroki asortyment części do wielu modeli aut: maska (pokrywa silnika), klapa tył (tylna), drzwi, lusterka, szyby, reflektory, światła, silnik (z osprzętem), skrzynię biegów, przód auta: zderzak przód (przedni), belka przednia, reflektory, itd.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.


Pozdrawiamy,
Zespół PSSW-BANDZMER

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 72 1240 3510 1111 0010 6566 1982
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka24 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 59 8623166
    Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od Umowy Zawartej na Odległość W przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość do 14 dni bez podania przyczyny, kupujący jako osoba fizyczna ma takie prawo. Osoby które nabyły towar w celach związanych z działalnością gospodarczą nie podlegają tej ustawie, nie mają prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym tzn. towar nie może być przez niego w żaden sposób używany (montowany). Wszelkie koszty przesyłek pokrywa kupujący. Do przesyłki należy dołączyć w pełni wypisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" oraz kopię Paragonu / Faktury VAT Zgodnie z ustawą w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przez nasza firmę dokonamy zwrotu zapłaconej za przedmiot kwoty powiększonej o najniższą dostępną w aukcji opłatę za wysyłkę na rachunek bankowy podany w oświadczeniu. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM

reklamacje

Reklamacja Sprzedawca zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych, chyba że w opisie przedmiotu znajduje się informacja o wadzie lub uszkodzeniach sprzedawanego towaru. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną, o której Klient nie został poinformowany. Jeżeli towar posiada ukrytą wadę Klient ma prawo: - wnieść o obniżenie ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. - żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu wymiany, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca (na warunkach regulowanych przez ustawę). Kupujący jest zobowiązany akceptować powyższe warunki reklamacji.

pozostałe informacje

Punkt Skupu Surowców Wtórnych Jadwiga Bandzmer Radosław Bandzmer s.c. jest firmą rodzinną, założoną w 1990 roku. Specjalizujemy się w pozyskiwaniu, przerobie i dalszej sprzedaży surowców wtórnych, przede wszystkim złomu. Naszą pracę wykonujemy w sposób profesjonalny z wykorzystaniem specjalistycznych maszyn i urządzeń do segregacji surowców . Dysponujemy specjalistycznym sprzętem rozładunkowym, a także nowoczesnymi środkami transportu samochodowego. Dysponujemy obszernym placem i zapleczem technicznym zarówno w siedzibie głównej przedsiębiorstwa znajdującej się w Lęborku przy ul. Pionierów 13, jak i w filii położonej w Wejherowie przy ul. I Brygady Pancernej 84. W 2005 roku poszerzyliśmy spektrum naszych usług o demontaż pojazdów. W tym celu powstała jedna z najnowocześniejszych na Pomorzu Stacja Demontażu Pojazdów ze specjalistyczną linią technologiczną do odzysku i recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Dane adresowe: Punkt Skupu Surowców Wtórnych Jadwiga Bandzmer Radosław Bandzmer s.c. ul. Pionierów 13 84-300 Lębork Polska tel. / fax +48 59 862 31 77 www.bandzmer.pl REGULAMIN Stan techniczny części wynika z ich dotychczasowej eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość w ciągu 14dni, polega na odesłaniu towaru bez podania przyczyny na własny koszt, bez jego użycia! Proszę przed dokonaniem zakupu zapoznać się z informacjami zawartymi w opisie. Przed zakupem proszę zapoznać się ze stanem części na podstawie załączonego zdjęcia, w razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt drogą mailową lub telefoniczną. Zakup na Naszej aukcji jest jednoczesną akceptacja pełnego regulaminu (Wysyłka, Reklamacja, Odesłanie Towaru, Odbiór Osobisty, Zwrot/Wymiana Towaru, Wpłaty, Odstąpienie od Umowy Zawartej na Odległość). Jeżeli mają Państwo wątpliwości proszę o kontakt przed dokonaniem zakupu! Wysyłka Zamówienia składane do godziny 12:00 nadajemy tego samego dnia. Wysyłamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Wszystkie zakupione u nas części możemy wysłać za pośrednictwem: a) Firmy kurierskiej - Czas dostarczenia: Firmy - od 24h do 48h. (99% przesyłek dostarczana jest do 24h) Osoby prywatne – od 24h do 3 dni (99% przesyłek dostarczana jest w 24h) b) Poczty Polskiej - wyłącznie listy polecone (tylko wybrane przedmioty z naszej oferty maja możliwość takiej przesyłki). - Czas dostarczenia wynosi około 3 dni robocze (w zależności od Poczty). Za uszkodzenia spowodowane przez przewoźnika, nie odpowiadamy (posiadają oni własne działy reklamacyjne). c) Odbiór osobisty – istnieje możliwość odbioru osobistego przedmiotu w siedzibie Naszej firmy, po uprzednim ustaleniu terminu odbioru telefonicznie lub mailowo. Reklamacja Sprzedawca zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych, chyba że w opisie przedmiotu znajduje się informacja o wadzie lub uszkodzeniach sprzedawanego towaru. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną, o której Klient nie został poinformowany. Jeżeli towar posiada ukrytą wadę Klient ma prawo: - wnieść o obniżenie ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. - żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu wymiany, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca (na warunkach regulowanych przez ustawę). Kupujący jest zobowiązany akceptować powyższe warunki reklamacji. Odesłanie Towaru Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (Paragon / Fakturę VAT)Prosimy przestrzegać regulamin odesłania towaru, brak dowodu zakupu lub dokumentu reklamacyjnego wydłuży czas oczekiwania na wyjaśnienie sprawy lub uniemożliwi dokonanie zwrotu towru.Towar należy spakować odpowiednio, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Zwrot / Wymiana Towaru Towar należy do nas odesłać BEZ POBRANIA. Do przesyłki należy dołączyć w pełni wypisany "Formularz zwrotu/wymiany towaru" oraz Paragon / Fakturę VAT. Wymiany towaru dokonamy na nasz koszt do 7 dni od daty otrzymania przez nas zwrotnej przesyłki. Zwroty towarów rozpatrujemy do 7 dni . Zgodnie z ustawą przelewy zwrotne na rachunek bankowy są dokonywane w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki .Kupujący na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji. Wpłaty W przypadku BRAKU WPŁATY w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu wystawiamy Komentarz Negatywny. Czekamy na wpłatę 7 dni. Jeśli przelew NIE wpłynie będziemy musieli wystawić komentarz negatywny i rozpocząć procedurę zwrotu prowizji. W przypadku gdy przewidujecie Państwo, że wpłata może się przedłużyć prosimy nas o tym poinformować telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wpłat za nabyte przedmioty należy dokonywać za pośrednictwem oferowanej przez serwis Allegro usługi PayU lub bezpośrednio na poniższy rachunek bankowy: Nr rachunku: 72 1240 3510 1111 0010 6566 1982 Nazwa odbiorcy: PSSW Jadwiga Bandzmer Radosław Bandzmer s.c. podając w tytule przelewu swoją nazwę z Allegro Odstąpienie od Umowy Zawartej na Odległość W przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość do 14 dni bez podania przyczyny, kupujący jako osoba fizyczna ma takie prawo. Osoby które nabyły towar w celach związanych z działalnością gospodarczą nie podlegają tej ustawie, nie mają prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny .(link do ustawy). Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym tzn. towar nie może być przez niego w żaden sposób używany (montowany) Wszelkie koszty przesyłek pokrywa kupującyDo przesyłki należy dołączyć w pełni wypisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" oraz kopię Paragonu / Faktury VATZgodnie z ustawą w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przez nasza firmę dokonamy zwrotu zapłaconej za przedmiot kwoty powiększonej o najniższą dostępną w aukcji opłatę za wysyłkę na rachunek bankowy podany w poniższym oświadczeniu. Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość Formularz zwrotu/wymiany towaru NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM