LUSTERKO KAWASAKI ZX-6R 600, ZX-6R 636 03-04 od SM (6931001817)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Wasilków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: vicma
Kontakt
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
508 073 777
email
sylwiamoto@poczta.fm
godziny otwarcia
Pon - Pt 8:00 - 19:00
adres

SYLWIAMOTO
Ul. Równoległa 5
16-010 Wasilków

Wysyłka
Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Paczka przedpłata - od 12zł
  • Paczka pobraniowa - od 16zł
  • Kurier Przedpłata - od 16zł
  • Kurier Pobranie - od 19zł
Regulamin

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 10 dni (nie dotyczy licytacji).Przesyłka GRATIS od 300zł!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Gwarancja najniższej ceny!
Nie wierzysz? Sprawdź i przekonaj się
Udane zakupy? Tylko u nas!
Produkty najwyższej jakości
Bezpieczne zakupy
Wysyłka w ten sam dzień

Opis przedmiotu

SKLEP MOTOCYKLOWY SYLWIAMOTO OFERUJE :

Lusterko Vicma do motocykli Kawasaki. Najwyższej jakości zamiennik oryginalnych części OEM . Lista zastosowania poniżej. Po zakupie proszę o informację, które wysłać. Lewe, prawe czy komplet. Cena za 1 sztukę.

Zastosowanie w motocyklach :

KAWASAKI :

Ninja ZX-6R, 600 (03-04), Ninja ZX-6RR, 600 (03-04), Ninja ZX-6R, 636 (03-04)

Lusterko jest w 100 % zgodne z oryginałem. Produkt wysokiej jakości.

Producent VICMA ! / Dostępne są tańsze zamienniki na naszych aukcjach, ale polecamy lusterka firmy Vicma. /

Posiadamy dostępność lusterek, elementów nadwozia do wielu modeli motocykli.

KUPUJĄC U NAS NAS MASZ GWARANCJĘ OTRZYMANIA ORYGINALNEGO PRODUKTU!

PRODUKT POCHODZI Z POLSKIEJ SIECI DYSTRYBUCJI
DO KAŻDEGO ZAKUPU ZAŁĄCZAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT

Kontakt:
Tel. kom: 508 073 777
e-mail :
sylwiamoto.sklep@gma­il.com

REALIZACJA ZAMÓWIENIA NATYCHMIASTOWA LUB TERMINOWA W ZALEŻNOŚCI OD STANÓW MAGAZYNOWYCH !!!

NA INNYCH AUKCJACH ALLEGRO Posiadamy w sprzedaży także inne części motocyklowe:

filtry, oleje, klocki, klamki, rękawice, spodnie, kurtki, kaski, kufry, sakwy,

crash pady, gmole, pokrowce, oraz wiele innych akcesoriów!!

!!! ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE !!!

Przy zakupie kilku przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz!

indeks producenta sm708

Galeria
GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI
Największy wybór na allegro

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 57193016242460041322390001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sylwiamoto
Sportowa 21
16-010 Wasilków
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Sylwiamoto
Sportowa 21
16-010 Wasilków
PL
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne Produktu, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na Klienta, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w Produkcie.

4. Podstawą do reklamacji jest dokument sprzedaży.

5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego Formularza reklamacyjnego, dołączonego jako załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, dokumentację fotograficzną Produktu uwidaczniającą wadę oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo pomimo zgłoszenia reklamacji Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

8. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego obejmującego żądanie wymiany Produktu lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

10. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne Produktu, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na Klienta, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w Produkcie.

4. Podstawą do reklamacji jest dokument sprzedaży.

5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego Formularza reklamacyjnego, dołączonego jako załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, dokumentację fotograficzną Produktu uwidaczniającą wadę oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo pomimo zgłoszenia reklamacji Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

8. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego obejmującego żądanie wymiany Produktu lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

10. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.