LUSTERKO GOLF II JETTA 88-91r. LEWE MANUALNE (6541050960)

zakończona
76,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Siedlce
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • strona zabudowy: lewe



LUSTERKO ZEWNĘTRZNE
ZASTOSOWANIE:
VOLKSWAGEN GOLF II 1988-1991r.
VOLKSWAGEN JETTA 1988-1991r.
STAN TECHNICZNY: NOWY
OBUDOWA: CZARNA
STEROWANIE: MANUALNE

DOSTĘPNA STRONA:

LEWA

CENA DOTYCZY 1 SZTUKI
ZAMIENNIK WYSOKIEJ JAKOŚCI
NR. KAT: FC129534513M
TEL. 531-378-254

Na towar udzielamy gwarancji.
Polecamy płatność przez allegro.
Przyśpieszy to wysyłkę towaru.

Posiadamy szeroki zakres asortymentu. Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek części NAPISZ DO NAS LUB ZADZWOŃ a spróbujemy Ci pomóc.



Na Przelew lub informacje o wysyłce czekamy do 7 dni następnie uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji.

Przy wypełnieniu formularza prosimy o podanie numeru telefonu.

Przy odbiorze przedmiotu prosimy o sprawdzenie jego stanu przy kurierze. Jeśli przedmiot będzie uszkodzony spisz protokół szkody co pozwoli na szybką wymianę towaru.

Na Przelew lub informacje o wysyłce czekamy do 7 dni następnie uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji.

Przy wypełnieniu formularza prosimy o podanie numeru telefonu.

Przy odbiorze przedmiotu prosimy o sprawdzenie jego stanu przy kurierze. Jeśli przedmiot będzie uszkodzony spisz protokół szkody co pozwoli na szybką wymianę towaru.

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy poprzez:

"PYTANIE DO SPRZEDAJĄCEGO"

bezpośrednio na maila:

for-car2012@o2.pl

lub telefoniczny:

503 998 229

PRACUJEMY TYLKO W DNI POWSZEDNIE OD 9.00 - 17.00

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W PRZYPADKU ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI PRZEDMIOTÓW PROSIMY O KONTAKT W CELU USTALENIA KOSZTÓW WYSYŁKI.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

F.H.U. FOR-CAR ul. gen. J. Sowińskiego 40/50, 08-110 SIEDLCE NIP: 821-253-74-18 REGON: 147171093 Alior bank 84 2490 0005 0000 4500 8505 3704

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.U. FOR-CAR
ul. Sowińskiego 40/50
08-110 SIEDLCE
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący ( konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: biuro@for-car.pl Zwrot jest to możliwy tylko jeśli zakupiony produkt nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, nie ma śladów montowania i jest w oryginalnym opakowaniu, które również nie jest zniszczone. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: F.H.U. FOR-CAR Jagoda Mościcka 08-110 Siedlce ul. gen. J. Sowińskiego 40/50 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: FORMULARZ ZWROTU / WYMIANY TOWARUZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA (NIEPOTRZEBNE SKREŚLIĆ) IMIĘ I NAZWISKO: ADRES ZAMIESZKANIA: NR DOWODU TOŻSAMOŚCI/PESEL*: NR AUKCJI: NICK Z ALLEGRO: WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI): NR TELEFONU: E-MAIL: POWÓD ZWROTU/WYMIANY: DANE O RACHUNKU BANKOWYM(WAŻNE W PRZYPADKU ZWROTÓW LUB EWENTUALNEJ WYMIANY Z RÓŻNICĄ KWOTY) NR KONTA: DANE WŁAŚCICIELA RACHUNKU (W PRZYPADKU INNYCH DANYCH NIŻ PODANE POWYŻEJ): OŚWIADCZAM, ŻE ZAPOZNAŁAM/ŁEM SIĘ Z WARUNKAMI ZWROTU TOWARU ORAZ REGULAMINEM ALLEGRO. NIE WNOSZĘ SPRZECIWU O WYSTĄPIENIE DO ALLEGRO O ZWROT PROWIZJI Z TYTUŁU „ZWROT, REKLAMACJA, USZKODZONY W TRANSPORCIE” Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) *POLE NIEOBOWIĄZKOWE UWAGA! DO PRZESYŁKI NALEŻY KONIECZNIE DOŁĄCZYĆ ORYGINALNE OPAKOWANIE ORAZ PARAGON/F-VAT PIENIĄDZE ZOSTAJĄ ZWRACANE JEDYNIE NA RACHUNEK BANKOWY W CIĄGU 14DNI OD DATY OTRZYMANIA PRZESYŁKI. NIE PRZYJMUJEMY PACZEK „ZA POBRANIEM”. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu ( konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1)o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9)w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12)o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@for-car.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Po kontakcie mailowym odpowiedni formularz reklamacji jest wysyłany w załączniku. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.dokładne dane modelu samochodu: VIN, model, marka, rok produkcji, miejsce montażu Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. -koniecznie trzeba podać WSZYSTKIE dane których wymagamy podczas zwrotu na temat modelu samochodu (ww przypadku ich braki niestety reklamacja będzie niemożliwa)

pozostałe informacje

Gwarancja na każdy produkt to 12miesięcy. Oświadczam, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Czas realizacji zamówienia podany w aukcji jest przybliżonym czasem który w okresie Świątecznym może ulec wydłużeniu (wówczas przesyłki są nadawane według kolejności składania zamówienia) Nie ponosimy odpowiedzialności za wydłużony okres doręczenia przesyłki przez przewoźnika w okresie Świątecznym. Wszystkie paczki są ubezpieczone dlatego każdą paczkę należy otwierać w obecności doręczyciela i w wypadku stwierdzenia uszkodzenia od razu sporządzić protokół szkodyDo każdego zakupu jest wydawany paragon lub FV Towar zamówiony danego dnia do godziny 18.00 jest wysyłany najwcześniej następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku). Podstawą realizacji zamówienia jest wypełniony formularz dostawy i płatności (wypełniając pole: [ adres do doręczenia] jednocześnie adresujesz swoją przesyłkę więc upewnij się,że wpisany w tej pozycji adres jest poprawnym adresem do doręczenia!) oraz [dane do fvat] tylko na podstawie tych danych wystawiamy f-vat. Przedmioty które licytujesz są widoczne w systemie i takie zostają wysłane, jeżeli potrzebujesz dany wymiar/kolor/stronę to podaj w wiadomości do sprzedającego taką informację. W przypadku braku wpłaty po 7 dniach od daty zakupu zamówienie jest anulowane