LUPA KIESZONKOWA 3X KARTA KREDYTOWA 0854 (6593622253)
- List ekonomiczny 7,00 zł
- List polecony ekonomiczny 8,50 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- lokalizacja: Szczecin, Polska
- czas wysyłki: do 4 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- waga (z opakowaniem): 1 [kg]
Lokalizacja: Szczecin, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna z góry
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Do pobrania
Poinformuj nas o fakcie skorzystania z gwarancji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera.
Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem.
Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od czasu otrzymania towaru objetego gwarancją.
WARUNKI GWARANCJI
Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP. Niniejsza karta jest ważna wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu.
- Sprawne urządzenie nie podlega gwarancji.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony.
- Niniejszą gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
- Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji upoważniony zakład stwierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe lub zostanie dokonana minimum jedna naprawa przez upoważniony punkt naprawczy, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
- Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku uszkodzeń sprzętu powstałych na skutek wypadków losowych, niewłaściwego/nieumiejętnego użytkowania lub niezgodności z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji, transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek sprzętu, uszkodzeń mechanicznych, utrata karty gwarancyjnej.
- Gwarancji nie podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu podczas w czasie eksploatacji jak zabrudzenia, zarysowania, wytarcie napisów itp..
- Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych.
- Karta gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu, jeżeli jest ostemplowana przez sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione wszystkie rubryki bez zmian i skreśleń.
- Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży na własny koszt.
- Ewentualny koszt nieuzasadnionych roszczeń wynikających z warunków gwarancji oraz testowania ponosi Nabywca.
- W celu przyspieszenia realizacji naprawy gwarancyjnej należy wraz z reklamowanym towarem dostarczyć w pełni wypełniony formularz reklamacji towaru.
- Ewentualne spory związane z realizacją obowiązków gwarancyjnych będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Wiking Szczecin
- Zakup urządzenia objętego niniejszą gwarancją jest równoznaczny z przyjęciem niniejszych warunków.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towar z umową
- Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl .
Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją - http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego i rękojmi. Standardowo na towar udzielamy gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy.
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:
- Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
- Produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie kurierskiej.
- Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
- Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do 30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient oczekuje.
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni.
Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie
W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika lub brakuje towaru w przesyłce, prosimy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora, sporządzić protokół szkody (reklamacyjny) podpisany przez dostarczyciela i odbiorcę. protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Szczególnie dotyczy do przypadku oznaczenia przesyłki jako 'Ostrożnie' i 'Ostrożnie szkło'. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO - Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.
Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na podstawie niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w okresie gwarancji lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.
Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:
- Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
- Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
- Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
- Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
- Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.
- Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni, z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt najtańszej formy dostawy.
Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.
Gdy zwracany towar jest uszkodzony.
Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony, niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw majątkowych, wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu.
Podejmujemy dwa kroki:
- Polubowne załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
- Założenie sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą, kosztów sądowych i innych związanych z sprawą.
Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@*********************** (pokaż)
- 726 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Zgodnie z podanym na każdej aukcji terminem realizacji, CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA WYNOSI DO 4 DNI ROBOCZYCH, przeważnie wysyłamy pomiędzy wtorkiem a czwartkiem.
Jest to termin niezmienny, gdyż paczki nadajemy, tylko raz w tygodniu, a pozostałe dni pracujemy w terenie przy renowacji i projektowaniu szlaków turystycznych w całej Polsce. Tak też wszelkie wpisy o szybką realizację zamówienia są bezcelowe i niemożliwe do zrealizowania.
Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości o wysyłce, wraz z numerem paczki w ciągu 5 dni roboczych, prosimy o wiadomość e-mail, abyśmy szybko i sprawnie mogli wyjaśnić co się stało. Szczegółowe informacje na każdej aukcji po kliknięciu w linku "Szczegóły dostawy".
Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie a jako Szczecińskie Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09
KONTO - IDEA BANK PL 81 1950 0001 2006 0232 0461 0002 tytuł wpłaty "NAZWA UŻYTKOWNIKA lub IMIĘ I NAZWISKO"
Czasy realizacji usług kurierskich od dnia nadania paczki, wynikające z naszego doświadczenia:
- Kurier GEIS 1-2 dni robocze
- Paczkomaty 1-2 dni robocze - pamiętajcie, że zmienia sie regulamin usługi. Inpost przy zajętym paczkomacie wskazanym przez Kupującego, może umieścić paczkę w innym dowolnym paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek w promieniu 2km lub najbliższym.
- Paczka pocztowa Poczta Polska 1-3 dni robocze
- Paczka 48 Poczta Polska / odbiór w punkcie 1-3 dni robocze
- Paczka w Ruchu 2-5 dni roboczych
W okresie świątecznym, czas dostarczenia wydłuża się o conajmniej 1 dzień.
NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!! NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH.
Odbiory osobiste, tylko po przedpłacie i umówieniu się telefonicznym. nie ma sklepu stacjonarnego, zaś odbiór zamowień jest w mieszkaniu prywatnym. jako że pracujemy w terenie, można nikogo nie zastać.
Uszanujcie nasz czas wolny - nie pracujemy 24h na dobę, jak i weekendy i święta mamy wolne:) serdecznie dziękujemy !
W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.
Pozostałe informacje
ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO
Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.
- Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.
- Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.
- Odbiór osobisty: obecnie nie ma możliwości. Jeśli jesteśmy na miejscu, po umówieniu się telefonicznym, istnieje taka możliwość.
- Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.
- Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.
- Zamówienia realizowane są do 4 dni roboczych, od następnego dnia od zaksięgowania wpłaty. Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas dostarczenia przesyłki. Staramy się nadać je jak najszybciej, gdy tylko jesteśmy w firmie.
- Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej GEIS (dawny K-EX).
- Wysyłki za pobraniem - z powodu zbyt częstego nie odbierania zamówień, zrezygnowaliśmy z tej formy dostawy zamówienia.
- W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem i nie zwrócenia kosztów obsługi zamówienia, sprawę kierujemy do sądu, celem odzyskania naszych pieniędzy za wysyłkę tam i z powrotem.
- Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY
- Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki. Poczta Polska "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT.
- Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.
- DNI WOLNE. Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.
- ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.
- KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu