LUMIDESK LIVE sterownik DMX na komputer 1024 kan. (6912189376)

zakończona
1 120,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 gratis
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Komorniki k/Poznania, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
LUMIDESK live 2x 512 kanałów dmx
Opis produktu
Pośrednia wersja rodziny programowych sterowników Lumidesk. Obsługuje do 1024 kanałów DMX (2 magistrale DMX) lub 1 magistralę wyjściową i jedna wejściową . Wersja LIVE nie obsługuje tryby Stand-Alone W naszej ocenie jest to obecnie najlepsze oprogramowanie do obsługi DMX dostępne na rynku. Program jest często aktualizowany i posiada ogromną bibliotekę szablonów urządzeń. Nie bez znaczenia jest też nasze fachowe wsparcie w zakresie obsługi, programowania i rozwiązywania problemów..
W naszej ocenie jest to obecnie najlepsze oprogramowanie do obsługi DMX dostępne na rynku. Program jest często aktualizowany i posiada ogromną bibliotekę szablonów urządzeń. Nie bez znaczenia jest też nasze fachowe wsparcie w zakresie obsługi, programowania i rozwiązywania problemów.


Pobierz za darmo już teraz z naszej strony i wypróbuj sam !

Funkcje:
  • plug 'n play
  • bardzo łatwa i przejrzysta obsługa
  • wizualizator 3D
  • wewnętrzna biblioteka urządzeń - ponad 10000 gotowych szablonów
  • polska wersja językowa
  • możliwość zdalnego sterowania z dowolnej przeglądarki www (tablet, smartfon, itp.)
Wymagania sprzętowe do uruchomienia:
  • system operacyjny Microsoft Windows
  • monitor o rozdzielczości 1024x768 px
  • wolny port USB
  • 200MB wolnego miejsca na dysku

Informacje i pytania
Codziennie w dni robocze jesteśmy do dyspozycji w godzinach 9:30 ÷ 17:00 pod nr telefonu 61 8905005.
Wiele oferowanych produktów można obejrzeć, dotknąć w siedzibie naszej firmy w Komornikach pod Poznaniem. Chętnie służymy pomocą i naszą wieloletnią fachową wiedzą. Pozwoli to podjąc właściwą decyzję przed zakupem aby w pełni wykorzystać zakupiony sprzęt.

Gwarancja
Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji (dotyczy Klientów indywidualnych) chyba, że w opisie przedmiotu zaznaczono inaczej (dotyczy to głównie sprzętu używanego lub z ekspozycji).
Po zakupie
W przypadku zakupu od nas kilku przedmiotów należy uwzględniać tylko jeden (najwyższy) koszt wysyłki.


Dane firmowe

Pro Lighting Sp. z o.o.
ul. Fabianowska 123
62-052 Komorniki

tel. +48/61/8905000
info@prolighting.pl
NIP 7831496421
Regon 631255160
Alior Bank S.A.
47249000050000453070­895469

Numer rejestrowy GIOŚ: E0006783W
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 47 2490 0005 0000 4530 7089 5469
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Pro Lighting Sp. z o.o.
Fabianowska 123
62-052 Komorniki
NIP: 783-14-96-421
REGON: 631255160
KRS: 0000112288

Pro Lighting Sp. z o.o. 

Fabianowska 123, 

62-052 Komorniki 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 11:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Wiele oferowanych produktów można obejrzeć, dotknąć w siedzibie naszej firmy w Komornikach pod Poznaniem. Chętnie służymy pomocą i naszą wieloletnią fachową wiedzą. Pozwoli to podjąc właściwą decyzję przed zakupem aby w pełni wykorzystać zakupiony sprzęt. W przypadku zakupu od nas kilku przedmiotów należy uwzględniać tylko jeden (najwyższy) koszt wysyłki. W przypadku przedmiotów wielkogabarytowych koszty są liczone dla każdego przedmiotu oddzielnie. Dane techniczne pochodzą ze stron producenta.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Pro Lighting Sp. z o.o.
Fabianowska 123
62-052 Komorniki
PL
Dodatkowe informacje

GWARANCJA Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. REKLAMACJA Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.