LUKSUSOWY DYWAN LANA 80x150 SHAGGY WŁOSIE 3 cm (6482694069)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
159,99 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 12,90 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
Zakupy powyżej 499 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kształt: prostokąt
  • waga (z opakowaniem): 3.50 [kg]
  • antypoślizgowość: nie
  • materiał wykonania: inny
  • długość: 150 [cm]
  • szerokość: 80 [cm]
  • grubość: 30 [mm]
  • kolor: beżowy, odcienie brązowego, odcienie szarości, czarny

Dywan Lana

Dostępne kolory:

Zobacz inne nasze aukcje
  1. Wysyłka
    Paczki wysyłamy 5 razy w tygodniu (poniedziałek-piątek­) za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej GLS.
    Każda przedmiot przed wysyłką jest sprawdzony i starannie zapakowany.
    Odbiór osobisty możliwy jest po uprzednim otrzymaniu od nas maila bądź telefonu z informacją, że zamówienie jest gotowe od odbioru.
    Prosimy na zwrócenie uwagi na stan paczki przy odbiorze, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona mechanicznie lub czy nie posiada śladów ingerencji.
  2. Płatności
    - PayU
    - Za pobraniem. Gotówką dla kuriera.
    - Gotówką w siedzibie firmy
    - Tradycyjny przelew bankowy

    Dane do przelewu:
    KONTRAST Krzysztof Koc
    Przędzalniana 8
    15-688 Białystok
    ALIOR: 58 2490 0005 0000 4600 7536 6927
  3. Zwroty i gwarancje
    Kupujący będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    Uprawnienie do odstąpienia od umowy, o którym mowa w punkcie powyżej, wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie zakupionych rzeczy.
    Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi złożyć Sprzedawcy stosowne oświadczenie – wysłane pocztą elektroniczną na na adres allegro@kontrast.net­.pl albo na piśmie – na adres siedziby Sprzedawcy.
    Od daty złożenia oświadczenia Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru na własny koszt.
    Sprzedający zwraca wszystkie dokonane przez konsumenta płatności nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru, jednak jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku sprzedaży towaru na wymiar ciętego wg indywidualnych zamówień. W przypadku takich produktów jest to zawsze dokładnie sprecyzowane w opisie.
    Nie można odstąpić od umowy również wtedy, gdy umowa została zawarta w trybie aukcji publicznej.
    Prosimy na zwrócenie uwagi na stan paczki przy odbiorze, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona mechanicznie lub czy nie posiada śladów ingerencji.
    Gwarancja na nasze produkty udzielana jest na wady fabryczne na okres 24 miesięcy..
  4. O firmie
    Od ponad 25 lat zajmujemy się importem wysokiej jakości produktów służących do wyposażenia domu: dywanów, wycieraczek (dekoracja podłogi), akcesoriów i zestawów łazienkowych oraz tekstyliów domowych.Oferta naszych produktów jest jedną z najszerszych w kraju. Doświadczenie poparte specjalistyczną wiedzą sprawia, że nasze produkty są trwałe oraz doskonale spełniają swoją funkcję, ciesząc przy tym oko. Świadomi faktu, iż jesteśmy obecni na rynku wyłącznie dzięki zadowoleniu naszych klientów, od początku położyliśmy duży nacisk na jakość obsługi klienta, fachowe doradztwo oraz szczegółowe prezentacje produktów. Wprowadziliśmy też szybkie procedury reklamacji, wymiany i zwrotu towaru. Mamy głęboką nadzieję, że szeroka gama prezentowanych przez nas produktów spełni Państwa oczekiwania. Konto Allegro Fabryka_Dywanow jest własnością firmy Kontrast Krzysztof Koc.
    Białymstok
    Przędzalniana 8
    Kod pocztowy: 15-688
    REGON: 050378165
    NIP: 542-010-04-49
Napisz w formularzu który kolor wybrałaś/eś.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Fabryka_dywanow za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 58 2490 0005 0000 4600 7536 6927
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Odbiory osobiste są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.30 w naszym biurze pod adresem: Kontrast Krzysztof Koc Przędzalniana 8 15-688 Białystok

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Kupujący będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Uprawnienie do odstąpienia od umowy, o którym mowa w punkcie powyżej, wygasa upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie zakupionych rzeczy. 3. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi złożyć Sprzedawcy stosowne oświadczenie – wysłane pocztą elektroniczną na na adres allegro@kontrast.net.pl albo na piśmie – na adres siedziby Sprzedawcy. 6. Od daty złożenia oświadczenia Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru na własny koszt. 7. Do zwracanego towaru proszę dołączyć paragon bądź jego kopię (ksero). 8. Sprzedający zwraca wszystkie dokonane przez konsumenta płatności nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru, jednak jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku sprzedaży towaru na wymiar ciętego wg indywidualnych zamówień. W przypadku takich produktów jest to zawsze dokładnie sprecyzowane w opisie. 11. Nie można odstąpić od umowy również wtedy, gdy umowa została zawarta w trybie aukcji publicznej. Formularz odstąpienia od umowy dostępny do pobrania na dole aukcji w zakładce ZWROTY I GWARANCJE

reklamacje

1. Fabryka_dywanow, jako Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru wolnego od wad. 2. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego za wady sprzedanego mu towaru na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. Wyłączona jest na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady względem Kupującego, który jest przedsiębiorcą. 3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna sprzedanej rzeczy ruchomej zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy Kupującemu. 4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 5. Kupujący, który jest konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 7. Kupujący nie może odstąpić od umowy wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli wada jest nieistotna. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może w ramach rękojmi żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 9. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. 10. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego wymiany rzeczy albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 11. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar ma wady, Kupujący może złożyć reklamację pod adresem: allegro@kontrast.pl bądź w formie pisemnej na adres Sprzedającego. 12. Reklamacja rozpatrywana będzie po przedstawieniu dostatecznie precyzyjnych informacji pozwalających na rozstrzygnięcie jej zasadności. Jej rozstrzygnięcie ułatwi przedstawienie następujących informacji: * imię, nazwisko, * adres, e-mail Kupującego, * datę zawarcia umowy, * opis reklamowanego przedmiotu ze wskazaniem żądań Kupującego, * zdjęcie opisanej wady, * dowód zakupu, * zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego przez kuriera doręczającego, * możliwa jest sytuacja, w której Sprzedający poprosi o uzupełnienie dokumentacji albo o udzielenie dodatkowych informacji przed rozpatrzeniem reklamacji. 13. Sprzedawca rozpatruje reklamację i zawiadamia Kupującego o sposobie jej rozpatrzenia w terminie 14 dni od jej złożenia. 14. O sposobie rozpatrzenia Kupujący będzie poinformowany drogą mailową lub pocztą tradycyjną. 15. Ewentualne koszty wynikające z wymiany, naprawy bądź zwrotu leżą po stronie Sprzedającego. Przesyłki kurierskie są odbierane na zlecenie i koszt Sprzedającego. 16. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej czy też zgłosić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (jak Federacja Konsumentów). Informacje o trybie i procedurach rozstrzygania sporów znajdują się m. innymi pod adresem: www.uokik.gov.pl. 17. W kwestiach w nim nieuregulowanych, zastosowanie ma regulamin Allegro. 18. Każdy zadowolony Klient jest dla nas priorytetem. Przesyłki reklamacyjne są realizowane od razu po zgłoszeniu przez Klienta. ZGŁOSZENIE REKLAMACJI dostępne do pobrania na dole aukcji w zakładce ZWROTY I GWARANCJE

pozostałe informacje

Fabryka_dywanow to polska rodzinna firma, która od przeszło 25 lat importuje i sprzedaje najwyższej jakości wyroby dedykowane dekoracji domu. Nasze produkty cechuje nie tylko trwałość i funkcjonalność, ale również wysublimowany designe, który sprawia, że stanowią idealnie skomponowany z resztą przestrzeni dodatek. Oferujemy: * dywany * wycieraczki * akcesoria łazienkowe * tekstylia domowe Wieloletnie doświadczenie w branży to gwarancja jakości i wysokiego poziomu zarówno oferowanych przez nas produktów, jak też obsługi Klienta. Sukces na rynku zawdzięczamy indywidualnemu traktowaniu każdego zamówienia. Zaufanie, którym cieszymy się wśród naszych odbiorców oraz satysfakcja związana z zakupami w naszej firmie to najlepsze ukoronowanie dotychczasowego ćwierćwiecza naszej działalności. Wierzymy, że nasze produkty spełnią oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. Figuruje w CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/ Adres e-mail: allegro@kontrast.net.pl 1. Transakcje przeprowadzane są przez firmę KONTRAST Krzysztof Koc, zwanego dalejSprzedającym. 2. Transakcje przeprowadzane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości należy skontaktować się ze Sprzedającym przed dokonaniem zakupu. 4. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty. 5. Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku, z zakresu tego pojęcia wyłącza się dni ustawowo wolne od pracy oraz soboty. 6. Paczki wysyłamy 5 razy w tygodniu (poniedziałek-piątek) za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej GLS. Wyboru sposobu dostawy dokonuje Kupujący. 7. Każdy przedmiot przed wysyłką jest sprawdzony i starannie zapakowany. 8. Prosimy na zwrócenie uwagi na stan paczki przy odbiorze, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona mechanicznie lub czy nie posiada śladów ingerencji. Powyższe nie ma jednak wpływu na uprawnienia konsumenta, w szczególności na wykonanie prawa odstąpienia od umowy ani na uprawnienia z tytułu rękojmi w razie wadliwości sprzedanej rzeczy, za którą odpowiada Sprzedający. 9. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu, który umieszczony jest w foliowej koszulce wraz z listem przewozowym. 10. Sugerujemy, aby dokonując płatności z góry Kupujący, celem ułatwienia zaksięgowania płatności, w tytule przelewu wpisał swój Nick z Allegro oraz numer aukcji. 11. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Kupujący jest obowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 12. Dostawa towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 13. Koszty dostawy towaru ponosi Kupujący. 14. Odbiór osobisty jest możliwy po dobie (24 godzinach) od dokonania zakupu pod adresem: ul. Przędzalniana 8, Białystok, w dni robocze w godzinach 9:00 – 15:30. Termin ten liczony jest w następujący sposób: w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego, zaś w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy. Prosimy wcześniej uzgodnić odbiór osobisty telefonicznie bądź mailowo. 15. Wszelkie prawa do projektów, zdjęć, opisów i szablonu są naszą własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz.U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170. Dane osobowe: Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce: Dane Sprzedawcy). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych: Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Uzasadnieniem dla przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „Informacje od Sprzedającego”. Dobrowolność podania danych osobowych: Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Jesteśmy do twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się z nami skontaktować. Jeśli popełniliśmy jakiś błąd, nie wywiązaliśmy się w jakimś punkcie z umowy lub nie dopatrzyliśmy czegoś – skontaktuj się z nami – dojdziemy do porozumienia, wyjaśnimy sprawę.