LUKSUSOWE CZARNE MUSZKIETERKI SŁUPEK 60P r41 (7061748241)

zakończona
125,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Syców, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.5 [kg]
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 41
  • marka: Inna marka
  • kolor: czerń
  • materiał zewnętrzny: skóra ekologiczna zamszowa
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 7.5
  • fason: muszkieterki
  • wysokość cholewki: powyżej kolana
  • nosek: okrągły
  • zapięcie: zamek
  • ocieplenie: tak
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • cechy dodatkowe: cyrkonie
  • dostawa z Polski: tak
  • długość wkładki (cm): 26.3
  • wysokość cholewki (cm): 57
  • szerokość cholewki (cm): 43

opis

+ 48 607 424 162

Wysokość obcasa 7,5 cm
Wysokość cholewki 57 cm
Szerokość u góry cholewki 43 cm
KOZAKI POSIADAJĄ U GÓRY ZAMEK POWIĘKSZAJĄCY SZEROKOŚĆ CHOLEWKI O 2 CM
Materiał zewnętrzny eko - zamsz
Wkładka OCIEPLONA
Kolor CZARNY
36 37 38 39 40 41
23,5 cm 24 cm 24,5 cm 25 cm 25,5 cm 26,3 cm
  • Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 24 godzin roboczych od zaksięgowania wpłaty.
  • Przy zakupach powyżej 300 zł przesyłka jest darmowa.
  • Darmowy zwrot przysługuje tylko przy wyborze opcji dostawy Allegro Paczkomaty InPost oraz Allegro Kurier InPost.
  • Wpłata za zakupione buty może być zrealizowana poprzez płatności online lub przelew tradycyjny. Przy wyborze opcji dostawy jako przesyłka pobraniowa, istnieje możliwość opłacenia zamówienia przy odbiorze.
  • W celu dokonania płatności przelew należy zrealizować na numer konta:
    10 1090 2415 0000 0001 2287 5717

    Przelew tradycyjny pobierz
  • Chęć zwrotu lub wymiany należy zgłosić mailowo w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.
  • Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć paragon oraz jeden z poniższych dokumentów:

    Formula­rz zwrotu pobierz
    Formularz wymiany pobierz


Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Syców, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Attaria Alina Szalińska
Komorów 26
56-500 Syców
Dodatkowe informacje

Reklamacji podlegają wady konstrukcyjne, materiałowe i technologiczne. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni kalendarzowych. Reklamacji nie podlegają: części wymienne tzw. fleki lub wierzchniki, starte lub przetarte spody obuwia, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia), niedopasowanie obuwia do stopy, naturalne zużycie obuwia, wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (przemakanie obuwia), farbowanie stopy lub skarpetek od podszewek wykonanych ze skór naturalnych pod wpływem potu lub przemoczenia, wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi, plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.


1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).


1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.


1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:


1.3.1. pisemnie na adres: Komorów 26, 56-500 Syców;


1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sprzedaz@attaria.pl;


1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu 

reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Komorów 26, 56-500 Syców. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Attaria Alina Szalińska
Komorów 26
56-500 Syców

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 1.8. Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 


1.1.1. pisemnie na adres: Komorów 26, 56-500 Syców;


1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obuwie.attaria@gmail.com;


1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.


1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:


1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;


1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.


1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny u Sprzedawcy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Komorów 26, 56-500 Syców.


1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.


1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:


1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny u Sprzedawcy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.


1.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.


1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Attaria
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

3746

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 607 424 162
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Od wielu lat zajmujemy się sprzedażą obuwia na rynku lokalnym. W trakcie przygody z tą branżą udało nam się zdobyć rzesze zadowolonych Klientów, a doświadczenie, które dzięki temu zdobyliśmy pozwala nam dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Rozpocznij z nami współpracę dzięki zakupom przez Internet!

Na naszych aukcjach staramy się zapewnić wszystkim Klientom najmodniejsze w danym sezonie wzory obuwia, które będą nadawać się zarówno do stroju codziennego, jak i wieczorowego.

Pozostałe informacje

WYSYŁKA

Przesyłka zostanie wysłana na adres wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia - inny adres wpisany w polu "Wiadomość do Sprzedającego" nie będzie brany pod uwagę.

Adres do wysyłki można w prosty sposób zmienić:

- przy wpłacie PayU możliwa jest do wyboru opcja inny adres – tam wpisujemy adres, pod który ma zostać przesłany zakupiony towar;

- zmiany adresu dokonać można również poprzez wysłanie maila z danymi, na jakie ma zostać wysłana przesyłka.

Paczkę wysyłamy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (jeżeli w wyniku działania siły wyższej nie będziemy w stanie wysłać paczki następnego dnia roboczego, poinformujemy o tym drogą mailową lub telefoniczną).

Nieodebranie paczki i zwrot przesyłki do nadawcy skutkuje obciążeniem Klienta kosztami związanymi ze zwrotem paczki do nadawcy oraz kosztami ponownego jej nadania (jeżeli Klient wyrazi wolę ponownego jej odebrania).

CENNIK DOSTAWY

Paczkomaty InPost

Możliwe są do wyboru następujące warianty przesyłek Allegro InPost:

- Allegro Paczkomaty InPost (płatność z góry): 8,60 zł;

- Allegro Paczkomaty InPost (pobranie): 12,10 zł;

- Allegro Kurier InPost (płatność z góry): 12,18 zł;

- Allegro Kurier InPost (pobranie): 15,68 zł.

Wskazane powyżej kwoty pochodzą z aktualnego cennika Allegro Paczkomaty InPost i dotyczą tylko przesyłek krajowych oraz zależą od wagi przesyłki oraz ilości przedmiotów w przesyłce - gabaryt A, B lub C.

Kurier DHL

Możliwe są do wyboru następujące warianty przesyłek:

- Przesyłka kurierska (płatność z góry): 14 zł;

- Przesyłka kurierska (pobranie): 18 zł.

WYMIANY

Istnieje możliwość wymiany zakupionego obuwia na inny rozmiar (o ile jest dostępny) lub model, po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym. Buty należy odesłać na adres:

Attaria Alina Szalińska

Komorów 26

56-500 Syców

Do przesyłki należy dołączyć paragon oraz formularz zwrotu, który można pobrać bezpośrednio ze strony aukcji (pole "Wymiana i zwrot" pod galerią zdjęć produktu). Koszty wymiany pokrywa Kupujący. Buty odsyłamy po otrzymaniu przesyłki. Wymianie podlega tylko obuwie nie posiadające żadnych śladów użytkowania. Więcej informacji nt. wymiany udzielamy telefonicznie lub mailowo – indywidualnie w każdym przypadku. Kupujący wysyła paczkę na swój koszt i ryzyko – nie ponosimy odpowiedzialności za zaginięcie przesyłki z winy przewoźnika.