Lubię ortografię kl.1 Edukacja wczesnoszkolna (6948190730)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • klasa: 1
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • kondycja: bez śladów używania

789 155 751

Zapraszamy od poniedziałku do piątku od 10 do 18. Jeśli masz problem, zadzwoń, chętnie pomożemy.

Informacje

TO CO MUSISZ WIEDZIEĆ

Jak wysyłamy Twoje zamówienie?

Każda przesyłka jest pakowana i zabezpieczana z największą starannością tak, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia podczas transportu. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymana przez Ciebie przesyłka spełniła wszystkie Twoje oczekiwania. Zamówienia są wysyłane w takiej kolejności, w jakiej do nas wpłynęły, bez względu na wybraną formę wysyłki. Zgodnie z zapisem w Regulaminie termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Co otrzymasz w przesyłce?

Produkty oferowane na naszych aukcjach są nowe, nieużywane i oryginalne. Oprócz zakupionego towaru w przesyłce zawsze znajdzie się dokument sprzedaży – paragon lub faktura (w przypadku wyboru faktury proszę zaznaczyć taki wybór w formularzu dostawy i płatności, w komentarzu do zamówienia lub w osobnej wiadomości mailowej).

Płatności

JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPY?

Jakie są formy płatności za zakupy?

Za towary zakupione na naszych aukcjach można zapłacić w następujący sposób:
- przelew na konto;
- płacę z Allegro;
- za pobraniem (płatne przy odbiorze).

Ile zapłacisz za wysyłkę?

Ceny wysyłki dla konkretnych przedmiotów podane są w zakładce "Dostawa i płatność" powyżej. W przypadku zakupu kilku produktów koszt wysyłki jest jeden i jest powiększony adekwatnie do ilości zakupionych produktów.

Promocje

JAK MOGĘ ZYSKAĆ?

Kupuję wiele, ile płacę za wysyłkę?

Dokonując zakupów na naszych aukcjach płacisz za wysyłkę tylko raz! Koszt wysyłki jest większy, ustalany adekwatnie do łącznej ilości zakupionych produktów. Dokładne koszty wysyłki są podane w zakładce „Dostawa i płatność”.

A może darmowa wysyłka?

Dla wszystkich klientów, którzy dokonają zakupu na naszych aukcjach na kwotę powyżej 400zł i jako formę płatności wybiorą przelew na konto lub płacę z Allegro, otrzymają darmową wysyłkę przesyłką pocztową priorytetową.

Regulamin


Przed każdym dokonaniem zakupu należy zapoznać się z Regulaminem. Dokonanie zakupu na aukcji jest równoznaczne z zapoznaniem się z Regulaminem i zaakceptowanie postanowień tam zawartych. Regulamin jest dostępny w zakładce powyżej opisu produktu oraz w linku poniżej:


Lubię ortografię kl.1 Edukacja wczesnoszkolna

  • Autorzy: Zuzanna Zbróg
  • ISBN: 978-83-88590-07-8
  • EAN: 9788388590078
  • Waga: 0.300000 kg

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u aleksiazka_pl za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 33114020040000370274090580
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
PACZKA W RUCHu 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
- PRZESYŁKA DOBRZE ZABEZPIECZONA
- PRZY ZAKUPIE NA WIELU AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2-5 DNI ROBOCZYCH
- ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA GRANICĘ - USTALANE INDYWIDUALNIE
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Golden Group
Mielżyńskiego 18/2
61-725 Poznań
NIP: 665-276-95-63
REGON: 301968214

Wskazana lokalizacja jest jedynie punktem odbioru dla zamówień dokonywanych na tym koncie. Nie ma możliwości dokonania zakupu książek na miejscu "od ręki". Towar jest przygotowywany do odbioru po wcześniejszym zakupie lub kontakcie z Sprzedającym.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:30 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

1. Niniejszy regulamin (dalej jako "Regulamin") określa zasady dokonywania zakupów za pośrednictwem platformy handlowej Allegro.pl na koncie aleksiazka_pl (dalej jako "Sklep").

2. Podmiot, który korzysta ze Sklepu (dalej jako "Klient") obowiązany jest przestrzegać postanowień Regulaminu. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na brzmienie postanowień Regulaminu winien niezwłocznie zaprzestać korzystania ze Sklepu.

3. Właścicielem Sklepu jest Sebastian Janik, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Janik Sebastian Golden Group, zarejestrowaną przez Ministra Gospodarki w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Adres siedziby: ul. Stanisława Moniuszki 6 lok. 42, 62-510 Konin (adres do doręczeń: ul. Seweryna Mielżyńskiego 18 lok. 2, 61-725 Poznań); NIP: 665-276-95-63; REGON: 301968214; tel.: 789155751(dalej jako „Właściciel Sklepu”).  

4. Wszystkie ceny prezentowane na aukcjach podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.  

5. Do każdego zakupionego produktu załączony jest paragon zakupu. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, ale prosimy o zaznaczenie takiej informacji przy składaniu oferty kupna.

6. Wszystkie towary oferowane w Sklepie są nowe, oryginalnie zapakowane. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Właściciel Sklepu jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Właściciel Sklepu zapewniał, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Właściciela Sklepu przy zawarciu umowy, a Właściciel Sklepu nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;  została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

7. Usługi świadczone przez Sklep drogą elektroniczną dostarczane są nieodpłatnie. Czas trwania ewentualnych zobowiązań Klienta wynikających z Umowy obejmuje co najmniej czas trwania Umowy. Po rozpoczęciu świadczenia usług w ramach Umowy na wyraźne żądanie Klienta, uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt 32 i następne,  wygasa.

8. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia prosimy o wypełnienie formularza dostawy i płatności lub, jeśli z różnych przyczyn jest to niemożliwe, o mailową informację o sposobie płatności i preferowanej formie wysyłki. Bez tych informacji zamówienie może pozostać niezrealizowane lub zrealizowane niezgodnie z zamierzeniem Klienta.

9. Niewypełnienie formularza dostawy i płatności w ciągu 7 dni będzie skutkowało anulowaniem zamówienia, wystąpieniem do Allegro.pl z prośbą o zwrot prowizji oraz wystawieniem stosownego komentarza.

10. Zamówienie w ramach prowadzonej przez Właściciela Sklepu sprzedaży towarów w Sklepie można składać za pomocą jego interfejsu 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

11. Podczas składania zamówienia Klient zobowiązany jest wyrazić zgodę na brzmienie Regulaminu, a także ewentualnych innych warunków dodatkowych, jeżeli takowe znajdują zastosowanie do danej transakcji, o czym Właściciel Sklepu informuje za pośrednictwem informacji zamieszczonych na aukcjach.

12. Klient zobowiązany jest podać prawidłowe dane kontaktowe: adres e-mail oraz numer telefonu. Podanie błędnych danych lub nieprawidłowo wypełnione formularze dostawy i płatności mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.

13. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.

14. Informacje zawarte na stronach Sklepu stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

15. Poprzez złożenie zamówienia Klient składa ofertę kupna towarów wskazanych w zamówieniu. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma, na podany przez siebie adres e-mail, wygenerowany automatycznie komunikat potwierdzający otrzymanie przez Właściciela Sklepu zamówienia.

16. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia wiadomości e-mail zawierającej informację o złożeniu zamówienia.

17. Termin realizacji wszystkich produktów wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Przez dni robocze rozumie się dni z wyłączeniem sobót i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji zamówienia jest taki sam dla wszystkich zamówień, bez względu na wybraną formę wysyłki.

18. W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia przez Klienta i otrzymania potwierdzenia mailowego o złożeniu zamówienia nie zostanie uregulowana płatność i nie uda się w żaden sposób nawiązać kontaktu z Klientem, zamówienie może zostać anulowane przez Właściciela Sklepu. Ta sytuacja nie dotyczy zamówień, w stosunku do których wybrano opcję płatności za pobraniem. Wszystkie przesyłki wysyłane za pobraniem są przed wysyłką potwierdzane telefonicznie. W przypadku, gdy kontakt telefoniczny będzie niemożliwy zostanie wysłana wiadomość mailowa. Jeżeli i ta forma kontaktu nie będzie możliwa, zamówienie zostanie anulowane ze względu na duże ryzyko nie podjęcia przesyłki przez adresata.

19. Nieuregulowanie płatności w podanym terminie będzie skutkowało wniesieniem do Allegro.pl o zwrot prowizji oraz wystawieniem stosownego do sytuacji komentarza.

20. Klient może zmienić swoje zamówienie lub je anulować do momentu wysyłki towaru. W tym celu należy skontaktować się z obsługą sklepu pisząc na adres: sklep@aleksiazka.pl.  

21. Możliwe są następujące formy płatności:

a) przelew na konto Właściciela (niezbędne informacje do realizacji przelewu, w tym numer konta bankowego Właściciela Sklepu zostaną przesłane pocztą elektroniczną wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia);

b) za pośrednictwem PayU;

c) za pobraniem - płatność gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru (przy płatności za pobraniem, formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).

22. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:

a) Poczta Polska - przesyłka priorytetowa lub przesyłka priorytetowa pobraniowa. Czas dostawy wynosi z reguły 1-3 dni robocze. Przesyłki dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku (a w większych miastach, także w soboty) w godzinach od 9 do 18. Jeżeli pracownik poczty nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo, z którym w terminie 14 dni należy udać się do odpowiedniej placówki pocztowej po odbiór paczki;

b) Firma kurierska DPD - przesyłka opłacona z góry i przesyłka pobraniowa. Czas dostawy wynosi z reguły 1 dobę od momentu wysłania przesyłki. Przesyłki dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku;

c) Paczkomaty – przesyłka przedpłacona i przesyłka pobraniowa. Czas dostawy wynosi z reguły ok. 2 dni robocze. Przesyłki dostarczane są do paczkomatów, z których można odbierać paczki 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu;

d) PaczkawRuchu - przesyłka opłacona, do 4 dni roboczych;

e) Odbiór osobisty możliwy jest po uzgodnieniu terminu odbioru z obsługą Sklepu i potwierdzeniu przez obsługę gotowości towaru do odbioru. Odbiór osobisty możliwy jest w Poznaniu i Koninie.

23. Koszty wysyłki zostały określone w zakładce „Dostawa i płatność”.

24. Koszty wysyłki zawierają opłatę za nadanie przesyłki oraz ewentualny koszt opakowania.

25. Darmowa wysyłka - promocja na darmową wysyłkę obowiązuje tylko i wyłącznie w aukcjach, w których jest to wyraźnie zaznaczone. W takiej aukcji przy odpowiedniej formie wysyłki w szablonie aukcji wpisana jest kwota 0,00zł. Darmowa wysyłka obejmuje tylko i wyłącznie towary podane w treści aukcji. Rabat na wysyłkę rozliczany jest jako rabat na zakupiony przedmiot, czego efektem jest obniżenie kosztu towaru i wpisanie na paragonie kwoty wysyłki.

26. Wszystkie przesyłki pakowane są w opakowania kartonowe lub koperty bąbelkowe (dotyczy wyboru formy wysyłki: list ekonomiczny i list priorytetowy)

27. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do rąk Klienta składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Klienta adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze, tj. z wyłączeniem sobót i innych dni ustawowo wolnych od pracy.

28. Przed odebraniem przesyłki Klient ma prawo w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. Spisany protokół jest podstawą do uzyskania roszczeń oraz odszkodowań z tytułu uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika. W przypadku braku takiego protokołu dochodzenie roszczeń oraz wymiana na nowy towar mogą być utrudnione. O ubytkach lub uszkodzeniach może w szczególności świadczyć oklejenie paczki taśmami innymi niż taśmy firmowe Sklepu, mechaniczne uszkodzenia opakowania przesyłki. Klient ma prawo m.in. odmówić odbioru przesyłki, jeśli po sprawdzeniu jej stanu okaże się, że towar jest uszkodzony, przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić Właściciela Sklepu telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

29. Ze względu na specyfikę dostarczania przesyłek poprzez paczkomaty kwestia reklamowania odbieranej przesyłki wygląda inaczej. Przesyłka po otwarciu skrytki i stwierdzeniu uszkodzenia powinna być od razu reklamowana bezpośrednio przy urządzeniu, z którego była odbierana. Dokładne informacje dotyczące reklamowania przesyłki znajdują się pod wskazanym adresem: https://paczkomaty.pl/pl/cenniki-i-regulaminy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep Terazgry.pl Sebastian Janik
Mielżyńskiego 18/2
61-725 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem, który zakupił towar za pośrednictwem Sklepu ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba przez niego wskazana weszli w posiadanie zakupionego towaru. W przypadku zawarcia przez Klienta Umowy, termin ten wygasa z upływem 14 dnia od zawarcia Umowy. Do zachowania powyższych terminów wystarczy wysłanie jednoznacznego oświadczenia przed ich upływem. 

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać następujące informacje: a) nazwę towaru; b) cenę; c) datę zwrotu; d) imię i nazwisko osoby zamawiającej; e) numer zamówienia lub numer aukcji; f) numer konta; g) podpis Klienta; h) dokument zakupu (oryginał paragonu lub faktura). 

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być dołączone do zwracanego towaru. Odesłanie towaru bez niniejszego oświadczenia lub jakiejkolwiek pisemnej informacji spowoduje wydłużenie terminu zwrotu środków. 

4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz towar można wysłać mailowo na adres sklep@aleksiazka.pl lub pocztą na adres korespondencyjny: Sebastian Janik, sklep Terazgry.pl, ul. Seweryna Mielżyńskiego 18/2, 61-725 Poznań. 

5. W przypadku skutecznego skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia, o którym mowa w punktach powyżej, Właściciel Sklepu zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru – z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru oferowany przez Właściciela Sklepu – niezwłocznie, a każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Właściciel Sklepu otrzymał skuteczne oświadczenie o skorzystaniu przez Klienta z prawa odstąpienia. 

6. Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem. Środki są zwracane na podane przez Klienta konto bankowe. 

7. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia, Klient obowiązany jest dostarczyć towar Właścicielowi Sklepu na swój koszt (jeżeli koszt zwrotu towaru ze względu na jego charakter jest wyższy, aniżeli koszt odesłania go pocztą w trybie zwykłym, Właściciel Sklepu o powyższym informuje każdorazowo na stronie internetowej danego towaru). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy, chyba że Właściciel Sklepu zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dokument zakupu (oryginał paragonu lub faktura). 

8. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

9. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Właściciel Sklepu uprzejmie prosi - o ile to możliwe - o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Brak oryginalnego opakowania nie będzie jednak w żadnym wypadku warunkiem skuteczności takiego odstąpienia. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
sklep Terazgry.pl Sebastian Janik
Mielżyńskiego 18/2
61-725 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

1. W razie stwierdzenia wad towaru lub niezgodności kupionego towaru z umową, należy o tym fakcie powiadomić Właściciela Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@aleksiazka.pl lub w formie pisemnej, na adres korespondencyjny Właściciela Sklepu, czyli Sebastian Janik, sklep Terazgry.pl, ul. Seweryna Mielżyńskiego 18/2, 61-725 Poznań. 

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: a) imię i nazwisko (ewentualnie firmę) Klienta; b) adres do korespondencji; c) numer zamówienia (jeśli zostało złożone); d) opis, na czym polega wada lub niezgodność towaru z umową; e) określenie roszczenia; f) podpis Klienta w przypadku składania reklamacji drogą pisemną; g) dokument zakupu (oryginał paragonu lub faktura). 

3. O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient zostanie powiadomiony telefonicznie, mailowo lub pisemnie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia reklamacyjnego. 

4. W razie konieczności odesłania towaru do Właściciela Sklepu lub w inne miejsce w celu rozpatrzenia reklamacji, przed odesłaniem towaru zalecane jest skontaktowanie się Klienta z Właścicielem Sklepu w celu ustalenia nieuciążliwego dla Klienta sposobu odesłania towaru, w tym rodzaju przesyłki zwrotnej oraz firmy, za pośrednictwem której przesyłka zostanie odesłana. Z uwagi na stałą współpracę Właściciela Sklepu z Pocztą Polską i firmami kurierskimi, odesłanie towaru za pośrednictwem współpracującej z Właścicielem Sklepu firmy jest z reguły tańsze, a dla Klienta mniej uciążliwe, niż w przypadku samodzielnego zlecenia usługi kurierskiej przez Klienta. Preferowaną przez Właściciela Sklepu firmą do odesłania przesyłki reklamacyjnej jest Poczta Polska.