LU BOO KOZAKI ZA KOLANO LONG BLASZKA B-8 /CZ/ (6541542308)

zakończona
129,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Myszków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: tworzywo skóropodobne
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: płaski obcas
  • wysokość obcasa (cm): 3.50
  • fason: muszkieterki
  • wysokość cholewki: powyżej kolana
  • kolor: czerń
  • kształt noska: okrągły
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36, 37, 38, 39, 40, 41

Masz pytania? Odpowiemy na wszystkie.

Przedmiot aukcji

LU BOO KOZAKI ZA KOLANO LONG BLASZKA B-8 /CZ/

LU BOO

KOZAKI

KOZAKI TYPU MUSZKIETERKI RENOMOWANEJ FIRMY LU BOO.

LONG - ZA KOLANO.

PŁASKI OBCAS, ZDOBIONE BLASZKĄ.

KOLEKCJA JESIEŃ/ZIMA.

HIT SPRZEDAŻY!!!

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!!!

129,00 zł

149,00 zł

Dodatkowe informacje

  • Prezentowane obuwie jest nowe, w pierwszym gatunku, objęte dwuletnią gwarancją producenta. W przypadku zaistniałej usterki koszty naprawy i przesyłki ponosi w 100% producent i sprzedawca.
  • Do każdej zakupionej pary butów dołączam dowód zakupu/paragon, jest on podstawą reklamacji, podmiany lub zwrotu. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.
  • W przypadku dobrania złego rozmiaru, podmiany można dokonać w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Kupujący ponosi tylko koszt odesłania obuwia, paczka zwrotna opłacana jest przez sprzedającego.

Inne kolory

Dane techniczne

  • MODEL: B-8
  • GATUNEK I
  • KOLOR: CZARNY
  • MATERIAŁ: EKOZAMSZ
  • WYSOKOŚĆ OBCASA: 3,5 cm
  • GRUBOŚĆ PODESZWY: 0,8 cm
  • WYSOKOŚĆ CHOLEWKI: ok 57 cm
  • 0BWÓD CHOLEWKI NAD KOLANEM: ok 38 cm
  • OBWÓD CHOLEWKI w ŁYDCE: ok. 30 cm
  • OBWÓD CHOLEWKI W KOSTCE: ok 21 cm
  • WKŁADKA: KOC OBUWNICZY
  • OCIEPLANE KOCEM OBUWNICZYM
  • WSUWANE I ZAPINANE NA KRÓTKI ZAMEK
  • STABILNY OBCAS (PŁASKI)
  • REGULOWANE WIĄZANIEM Z TYŁU
  • WYJĄTKOWO LEKKIE I ELASTYCZNE
  • ZDOBIONE BLASZKĄ
  • KULTOWY MODEL
  • ROZMIARÓWKA TYPOWA
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u syrius_2010 za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 56105011681000009074318875
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
UWAGA!! Kupując więcej niż jeden produkt za przesyłkę płacisz tylko raz!!
Wysyłka za granice tylko przy wpłacie na konto. Wysyłka według cennika kuriera.
KURIER DPD.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 (czternastu) dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie sprzedawcy w formie elektronicznej na adres e-mail: syrius17@wp.pl lub formie tradycyjnej listem na adres: ul. Zajęcza 3, 42-300 Myszków, oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 4. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy. 5. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta. 7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku, gdy Klient dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków w taki sposób. 8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

reklamacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 1. W razie ujawnienia się wady fizycznej lub prawnej, podstawą prawną rozpatrzenia reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny. 2. Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną: a) wada fizyczna to niezgodność produktu z umową, dochodzi do niej w szczególności gdy rzecz: - nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć; - nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę; - została wydana kupującemu w stanie niezupełnym. b) wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez Klienta towar: - jest własnością osoby trzeciej; - jest obciążony prawem osoby trzeciej; - cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 3. W sytuacji wystąpienia wady tworu Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany towaru na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta. 4. Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 5. Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych. Jeśli Sprzedawca nie dochowa tego terminu, Klient może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedawcy i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 6. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 (dwóch) lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. 7. Reklamacje należy zgłosić sprzedawcy w dowolnej formie (np. elektronicznej na adres e-mail: syrius17@wp.pl lub wysłać listem na adres: ul. Zajęcza 3, 42-300 Myszków). W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Wzór reklamacji stanowi załącznik nr 1. Reklamowane towar należy odesłać na adres: ul. Zajęcza 3, 42-300 Myszków. 8. Jeżeli żądanie złożone przez Klienta przy reklamacji dotyczy naprawy towaru, wymiany towaru na nowy lub obniżenia ceny towaru, to sprzedawca obowiązany jest rozpatrzyć reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 9. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego towaru, podlegają zwrotowi przez sprzedawcę.

pozostałe informacje

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA, DOSTAWA, PŁATNOŚCI 1. Sklep prowadzi sprzedaż obuwia za pośrednictwem sieci Internet poprzez serwis Allegro. 2. Zamówienia można składać 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez cały rok. 3. Klient przesyłając zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży. Wysłane przez Organizatora aukcji potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail, stanowi oświadczenie o przyjęciu powyższej oferty. 4. Zamieszczone ceny towarów są cenami brutto, podawane są w złotych polskich, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT, jednakże nie uwzględniają kosztów dostawy. 5. Wszystkie oferowane i dostarczane towary są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, które zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Na zakupiony towar Sklep udziela 24 (dwudziesto cztero) miesięcznej gwarancji. 6. Klient wraz z dokonaniem zakupu zobowiązany jest do potwierdzenia zakupu w formularzu Allegro lub mailowo, określając: a) formę płatności (przedpłata lub pobranie) - w wyjątkowych sytuacjach Sklep zastrzega możliwość odmowy wysyłki za pobraniem, uprzednio informując o tym fakcie Klienta; b) rodzaj i formę dostawy (Poczta Polska - przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa lub kurier GLS), koszty dostawy wskazane są podczas wyboru sposobu dostawy przez Klienta; c) kolor obuwia. 7. Zamówiony towar wysyłany jest w dni robocze, w ciągu 24 (dwudziestu czterech) godzin od otrzymania pieniędzy na konto lub informacji, że ma to być przesyłka za pobraniem. 8. W przypadku, gdy przesyłka ma zostać wysłana na adres inny niż podany w Allegro, Klient powinien wraz z dokonaniem zakupu, przesłać na adres mail: syrius17@wp.pl informację z adresem do korespondencji. 9. Sklep do przesyłki z towarem dołącza paragon, a na życzenie Klienta fakturę VAT. 10. Klient w wiadomościach e-mail, tytułach przelewu proszony jest wpisywać Nick z Allegro. 11. Po otrzymaniu przesyłki Klient proszony jest o komentarz dokonanego zakupu, Sklep jako sprzedający wystawia komentarz jako drugi.