{LP ALBERT KING +STEVIE RAY VAUGHAN IN SESSION usa (6950721663)

zakończona
108,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • Przesyłka kurierska 10,99 zł
  • lokalizacja: Tarnowskie Góry, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar płyty: 12 cali
  • obroty: 33 rpm

KING, ALBERT WITH STEVIE RAY VAUGHAN - IN SESSION (1 LP) - WYDANIE AMERYKAŃSKIE


A01. Call It Stormy Monday
A02. Old Times
A03. Pride And Joy
A04. Turn It Over
B05. Ask Me No Questions
B06. Who Is Stevie?
B07. Blues At Sunrise

STAX © 1983 (2010)
Nr katalogowy: STX-7501-1
Kod kreskowy: 888072327931

ilość nośników: 1xLP
typ okładki: standard



PŁYTA NOWA FABRYCZNIE ZAFOLIOWANA


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 14194010763004753000000000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Pocztex Kurier24 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Handlowa "Pod Nazwą"
Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry
NIP: 645-100-28-72
REGON: 271027664

Jako sklep muzyczny "Pod Nazwą" zaczęliśmy działać w Tarnowskich Górach w 1993 roku, a na Allegro jesteśmy od 2005 roku. Obecnie sprzedaż prowadzimy przez internet, ale Stali Klienci z okolicy mogą nas odwiedzać w siedzibie naszej firmy, by złożyć/odebrać zamówienie osobiście - mamy duży parking i windę - zapraszamy.

Sprzedajemy TYLKO NOWE płyty winylowe, płyty CD oraz muzyczne DVD - sprowadzamy je sami z całego świata, w szczególności te trudno dostępne, kolekcjonerskie, np. wydania audiofilskie, japońskie, amerykańskie etc. 

Wszystkie wystawiane na Allegro płyty mamy od ręki! 

Lubimy proste rozwizania, zachowujemy wysokie standardy, solidnie pakujemy i szybko wysyłamy (jeszcze tego samego dnia przy zamówieniach do 14:00). 

Dzięki temu od wielu lat jesteśmy znani i doceniani przez Allegrowiczów - dziękujemy i... polecamy się :) Najlepsza muzyka - w najlepszym wydaniu.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Sklep internetowy, działający w serwisie Allegro jako sklep najlepszamuzyka – użytkownik PodNazwa, prowadzony jest przez firmę: Sławomir Kocjan, Firma Handlowa „Pod Nazwą” z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Zagórskiej 159, NIP 645-100-28-72, Regon 271027664, działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez burmistrza miasta Tarnowskie Góry pod numerem ew. 4671/93/MR.

REGULAMIN ZAKUPÓW

1. Sklep prowadzi sprzedaż artykułów wystawianych m.in. na aukcjach serwisu Allegro oraz w sklepie Allegro.

2. Ceny wszystkich artykułów wystawianych na aukcjach i w sklepie Allegro podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Do ceny artykułu należy doliczyć właściwy koszt przesyłki – podany przy każdej aukcji.

3. Stosownie do art. 24 ust. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych, dane Klienta zostają wprowadzone do bazy danych sklepu najlepszamuzyka. Administratorem tych danych jest Sławomir Kocjan, Firma Handlowa ”Pod Nazwą”, ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Baza danych sklepu została stworzona wyłącznie w celu realizacji zamówień Klientów i nie jest udostępniana innym podmiotom w celach innych niż realizacja zamówienia. Klient ma prawo do weryfikacji swoich danych.

4. Do każdej przesyłki z artykułami dołączany jest paragon fiskalny (chyba że Klient chce otrzymać fakturę VAT i poinformuje nas o tym poprzez formularz, e-mailem lub telefonicznie). Paragon bądź faktura VAT wystawiane są tuż przed przekazaniem artykułów do wysyłki.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów wystawianych na aukcjach i w sklepie Allegro.

6. Na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę składają się: czas realizacji zamówienia i czas dostawy przesyłki. Jeśli z jakichś przyczyn czas realizacji zamówienia miałby się wydłużyć – niezwłocznie poinformujemy o tym Klienta.

Zazwyczaj wysyłka następuje jeszcze tego samego dnia, w którym pieniądze zostały zaksięgowane na naszym koncie, lub jeszcze tego samego dnia przy przesyłce pobraniowej – z tym zastrzeżeniem, że wysyłka robiona jest codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych, do godz. 14.00.

7. Zamówione artykuły na terenie Polski dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej - w formie przesyłek kurierskich Pocztex Kurier 24 lub Pocztex Kurier 48, a także za pośrednictwem firmy InPost (w formularzu Allegro proszę zaznaczyć opcję dostawy "Przesyłka kurierska"). Można też skorzystać z opcji wysyłki "za pobraniem". Czas dostawy zależy od wybranej usługi.

8. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- dowolnie wybraną formą przez system PayU; wybór tej opcji przyspiesza czas realizacji zamówienia;

- przelewem bankowym na konto sklepu (PRZEDPŁATA): przesyłkę wyślemy po wpłynięciu pieniędzy na konto, co zazwyczaj następuje w następnym dniu po dokonaniu przelewu;

- gotówką przy odbiorze (POBRANIE): należność pobiera kurier;

- gotówką (ODBIÓR OSOBISTY): w siedzibie naszej firmy w Tarnowskich Górach przy ul. Zagórskiej 159 w godz. 8.00 – 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych), po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu;

- istnieje także możliwość zapłaty poprzez system PAYPAL - opcja ta jest przydatna szczególnie przy transakcjach z Klientami z zagranicy (przy wyborze tej opcji prosimy o kontakt).

9. ZWROTY. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827), w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. A zatem płyty CD, płyty DVD, płyty LP muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni razem z dowodem zakupu tego towaru. Środki pieniężne zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych.

Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

10. GWARANCJA. Wszystkie towary oferowane przez nas objęte są gwarancją producenta.

11. REKLAMACJE. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Klient odkryje w dowolnym z przesłanych artykułów wady fizyczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami, a następnie odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Firma Handlowa "Pod Nazwą", ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć potwierdzenie sprzedaży (np. paragon) z możliwie dokładnym opisem przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. 

12. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem / Allegrowiczem a firmą Sławomir Kocjan, Firma Handlowa „Pod Nazwą”. Utrwalenie zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny - tel. (+48 32) 383 12 50 w godz. 8.00 - 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych).

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FH "POD NAZWĄ"
ul. Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Płyty CD, płyty DVD, płyty LP muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827), w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zwracany towar należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni razem z dowodem zakupu tego towaru. Środki pieniężne zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych. Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
FH "POD NAZWĄ"
ul. Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry
PL
Dodatkowe informacje

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Klient odkryje w dowolnym z przesłanych artykułów wady fizyczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Firma Handlowa "Pod Nazwą", ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon/fakturę z możliwie dokładnym opisem przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.