LOZYSKO PIASTA TYL IBIZA 6J POLO 6R J FABIA ORYG (6541841867)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: volkswagen (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

DO SPRZEDANIA ORYGINALNE LOZYSKO Z PIASTA TYL TYLNE TYLNIE

PIASTY PASUJA DO WIELU MODELI AUT MARKI VW, SKODA, SEAT

PIASTY SA JAK NOWE !!!! WYCIAGNIETE Z AUTA O PRZEBIEGU 1200KM

STAN - JAK NOWE

CENA ZA SZTUKE!!!!

RESZTA RZECZY WIDOCZNA NA ZDJECIU DOSTEPNA NA NASZYCH INNYCH AUKCJACH

POTRZEBUJESZ INNE CZESCI DO TEGO MODELU? SPRAWDZ NASZE INNE AUKCJE

Nie jesteś pewien czy przedmiot będzie pasował - skontaktuj się z nami

tel. 502279097

W ten sposób unikniemy ewentualnych nieporozumień!

CHCE­SZ WYSYLKE TANIEJ ZADZWON

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

F.H.U. P&W-CAR Piotr Wiśniewski
Rejtana 8
44-113 Gliwice
Dodatkowe informacje

  

Dział reklamacji znajduje się przy ul. Rejtana 8, 44-113 Gliwice, F.H.U. P&W-CAR Piotr Wiśniewski. Reklamacje można zgłaszać osobiście, listownie pod wskazanym adresem, mailowo pod adresem poczty elektronicznej: pwcar@O2.pl lub telefonicznie pod numerem 502 279 097. GWARANCJA: Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy. Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy. RĘKOJMIA ZA WADY: Reklamacja w tym trybie skierowana jest do Ford_PWCAR jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki. Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi reguluje Kodeks Cywilny. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ: Reklamacja w tym trybie skierowana jest do Ford_PWCAR jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy zostały zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z tytułu rękojmi za wady). Tryb ten (Niezgodność towaru z umową) jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. P&W-CAR Piotr Wiśniewski
Rejtana 8
44-113 Gliwice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

SZANOWNY  KLIENCIE: Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na kilka sposobów: - Wysyłając oświadczenie drogą pocztową na adres: F.H.U. P&W-CAR Piotr Wiśniewski, ul. Rejtana 8, 44-113 Gliwice, wysyłając wiadomość e-mail na adres pwcar@O2.pl, telefonicznie pod numerem - 502 279 097 ZWROT TOWARU: Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres F.H.U. P&W-CAR Piotr Wiśniewski, ul. Rejtana 8, 44-113 Gliwice maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli dokonasz zwrotu przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.