Łożysko baryłkowe 22319 K M URB 95x200x67 (6542585914)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
135,00 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Piasek
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]

KONTAKT


Tel. +48 693 724 248
Email: fhu.ljakobczyk@gmail­.com

Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek
8:00 - 16:00

Siedziba firmy:
Piasek, ul. Częstochowska 14
42-253 Janów
woj. Śląskie

PŁATNOŚCI


  • Przedpłata - PayU
  • Przedpłata - przelew
  • Pobranie - płatność przy odbiorze
  • GWARANCJA
    SZYBKIEJ WYSYŁKI


  • Kurier / Poczta Polska

    Zamówienia zatwierdzone do godz. 14.00 wysyłamy tego samego dnia.
    W szczególnych przypadkach wysyłka może zostać przełożona na dzień następny.

  • Odbiór osobisty
    w siedzibie firmy - po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności towaru.
  • REGULAMIN


  • Szczegółowy regulamin aukcji dostępny na stronie "o mnie"

  • Po zakupie prosimy o podanie wybranej formy zakończenia transakcji, płatności oraz podanie danych do faktury i wysyłki.
  • Łożysko 22319 KM

    ZDJĘCIA i WYMIARY:


    Łożysko baryłkowe dwurzędowe
    Średnica wewnętrzna d:
    95 mm
    Średnica zewnętrzna D:
    200 mm
    Szerokość całkowita B:
    67 mm
    Producent:
    URB - RUMUNIA
    Kosz:
    M - mosiężny
    Luz:
    normalny
    Otwór:

    K - STOŻKOWY

    Pasująca tuleja wciągana:
    H 2319 (tuleja nie znajduje się w zestawie)
    Pasująca tuleja wciskana:

    AH 2319 (tuleja nie znajduje się w zestawie)

    Łożysko z otworem stożkowym montuje się:
    - bezpośrednio na czopach stożkowych
    - lub za pomocą tulei wciąganej lub wciskanej na czopach walcowych.
    Stan:

    Nowe, nieużywane.



    Posiadamy w ofercie mnóstwo innych łożysk, pasów klinowych, akcesoriów łożyskowych.

    Zachęcamy do składania zapytań także o pozycje nie będące w naszej ofercie,
    gdyż posiadamy możliwość szybkiej realizacji zamówień na zlecenie Klienta.

    ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
    Wszelkie zdjęcia i teksty zamieszczone na naszych aukcjach są naszą własnością i nie wyrażąmy zgody na ich wykorzystywanie w jakiekolwiek formie.
    Znaki firmowe lub towarowe, niebędące naszą własnością należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
    wysyłka gratis
    Wysyłka gratis
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ljakobczyk za co najmniej 500 zł.
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 16,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 9999
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: natychmiast
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 9999
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: natychmiast
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT

    dane sprzedawcy

    kontakt

    • +48693724248
      godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
     
    Klientowi przysługuje 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. *** Zwracany towar nie może nosić JAKICHKOLWIEK śladów używania *** *** Do zwracanego towaru NALEŻY DOŁĄCZYĆ OTRZYMANY PARAGON *** Zwroty bez paragonu nie będą przyjmowane. WZÓR oświadczenia o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Procedurę darmowego zwrotu przy transporcie ALLEGRO INPOST została opisana w poradniku Allegro na stronie: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost Koszt transportu zwracanej przesyłki kurierskiej DHL oraz POCZTY POLSKIEJ pokrywa Kupujący. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć oświadczenie woli o rezygnacji z zakupu, otrzymany paragon, oraz numer rachunku na który mamy zwrócić należną kwotę. Zwrot kosztów zakupionego towaru zostanie przekazany na podany rachunek bankowy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego towaru. Zwrot dotyczy jedynie kwoty zakupu towaru, nie zwracamy kosztów transportu. Jeśli wystawiono fakturę sprzedaży, wystawiamy korektę do faktury. Korektę wysyłamy do Kupującego wraz z kopią, którą należy podpisać i odesłać do nas. Kwotę za zakup zwracamy po otrzymaniu podpisanej faktury korekty. Nie przyjmujemy zwrotnych przesyłek za pobraniem. W przypadku wystąpienia pomyłki (z naszej winy), pokrywamy koszt zwrotu towaru i wysyłamy towar właściwy. Jeśli pomyłka nastąpiła z winy Kupującego, koszt zwrotu towaru pokrywa Kupujący. Prosimy o rozsądne dokonywanie zakupów, a w razie potrzeby o kontakt z nami.

    reklamacje

    W przypadku reklamacji towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, opisując możliwie dokładnie powód reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe, maksymalnie w terminie 7 dni roboczych.

    pozostałe informacje

    Zamówienia złożone do godz. 12.00 wysyłamy w 24 godziny. Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy, po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności towaru. Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT lub inny dowód zakupu. Preferujemy płatność za pośrednictwem PayU. Wybierając płatność tradycyjnym przelewem, prosimy o podanie w tytule numeru aukcji oraz swój nick z Allegro, co pozwoli wyeliminować ewentualne pomyłki. Dane do przelewu zostaną Państwu przesłane na e-mail automatycznie po wygraniu aukcji. Przesyłkę z towarem opłaconą tradycyjnym przelewem wysyłamy po zaksięgowaniu należnej kwoty na naszym koncie. Można wysłać do nas potwierdzenie wpłaty, co pozwoli przyspieszyć wysyłkę towaru. Zamówienia do 30kg i powyżej 500 zł przy płatności z góry wysyłamy kurierem na własny koszt. Istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę. **** KOSZT TRANSPORTU JEST W TYM WYPADKU WYLICZANY INDYWIDUALNIE **** Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, INPOST oraz Poczty Polskiej. Przesyłkę kurierską należy sprawdzić w obecności kuriera, a w przypadku jej uszkodzenia lub braków spisać odpowiedni protokół. Dokładamy wszelkich starań aby sprzedawane przez nas produkty oraz jakość obsługi były na jak najwyższym poziomie. Jeżeli jednak zdarzy się sytuacja, że wysłany przez nas towar jest niekompletny lub wadliwy, prosimy o natychmiastowy kontakt w celu jak najszybszej korekty, zwrotu lub wymiany. ******************************************************************************************************************************************** Nie mamy wpływu na terminy doręczeń przesyłek przez przewoźników. W przypadku opóźnień w dostarczeniu przesyłek prosimy w pierwszej kolejności kontaktować się z Działem Obsługi Klienta danego przewoźnika podając numer Państwa przesyłki, gdzie uzyskają Państwo szczegółowe informacje o przesyłce. ******************************************************************************************************************************************** NUMERY LISTÓW PRZEWOZOWYCH ***** PRZESYŁKI DHL ***** Numer listu przewozowego DHL wysyłany jest automatycznie przez DHL po wygenerowaniu listu przewozowego. Numer wysyłany jest na podany w zamówieniu numer telefonu komórkowego oraz na e-mail. INFOLINIA: +48 42-634-53-45 adres monitorowania: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej ***** PRZESYŁKI POLECONE INPOST ***** Numer listu przewozowego INPOST wysyłany jest AUTOMATYCZNIE na Państwa adres e-mail przez INPOST po przyjęciu przesyłki w oddziale. Listy polecone INPOST roznoszone są przez listonoszów INPOST. Jeśli listonosz nie jest w stanie zastać adresata, wypisuje awizo do odbioru przesyłki w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta INPOST. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni. INFOLINIA (tel. komórkowe): 722-444-000 INFOLINIA (tel. stacjonarne): 801-400-100 adres monitorowania: https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke? ***** PACZKOMATY INPOST ***** Numer listu przewozowego INPOST wysyłany jest AUTOMATYCZNIE na Państwa adres e-mail przez INPOST po przyjęciu przesyłki w oddziale. Przesyłki należy odebrać w ciągu 3 dni. Jeśli nie zostanie obebrana w wyznaczonym czasie, zostanie przeniesiona do oddziału INPOST, skąd będzie można ją odebrać. INFOLINIA (tel. komórkowe): 722-444-000 INFOLINIA (tel. stacjonarne): 801-400-100 adres monitorowania: https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke? ***** PRZESYŁKI POCZTA POLSKA / KURIER48 ***** Numer listu przewozowego na przesyłki nadawane w usłudze KURIER48 oraz MINI PACZKA wysyłany jest AUTOMATYCZNIE na Państwa e-mail i telefon komórkowy po przyjęciu przesyłki w oddziale Poczty Polskiej. Numery przesyłek listów poleconych podajemy na życzenie. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania numeru przesyłki. INFOLINIA: 801-333-444 adres monitorowania: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ ******************************************************************************************************************************************** Zdjęcia towarów wykonujemy sami i są naszą własnością. Nie wyrażamy zgody na wykorzystywanie ich bez naszej pisemnej zgody. Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994r o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz.U.94 Nr24 poz.83,sprost.:Dz.U.94 Nr43 poz.170 stanowi naruszenie praw autorskich,których możemy bez ostrzeżenia dochodzić w sądzie. Prosimy o przemyślane zakupy. Oferty bez uzasadnionej przyczyny nie będą odwoływane. Na kontakt ze strony Kupującego czekamy maksymalnie 10 dni roboczych, po czym jeśli nie będziemy w stanie porozumieć się z Kupującym wystawiamy komentarz NEGATYWNY.