ŁOŻYSKA KOŁA PRZÓD MATIZ, ŁOŻYSKO +TULEJA 2 KOŁA (6541387019)

zakończona
44,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • List polecony priorytetowy 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Płock
  • stan: nowe
  • producent części: inny

Posiadamy części do aut:

SKODA , VOLKSWAGEN , AUDI , BMW , OPEL

... i innych

Nasze dane:

telefon:+48 509 723 730

email: montexplock@gmail.co­m

konto Alior Bank S.A.: 53 2490 0005 0000 4500 2813 1946

Montexsc

Szybka realizacja

Dobre ceny

Gwarancja

OPIS PRZEDMIOTU

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWY KOMPLET ŁOŻYSK NA DWA KOŁA

Z TULEJĄ DYSTANSOWĄ I USZCZELNIENIAMI

STOSOWANY W POJAZDACH:

MARKA MODEL ROK PRODUKCJI
DAEWOO MATIZ 0,8 1997 ->

NUMER ORYGINAŁU: MAR3036/2

PRODUCENT
MARGO
MADE IN POLAND
CENA: 45 ZŁ

CENA ZA KOMPLET NA DWIE STRONY

ZDJĘCIA PRZEDMIOTU
1
Kup Teraz lub licytuj przedmiot

Zamówienia można dokonać poprzez opcję KUP TERAZ lub LICYTACJĘ w zależności od sposobu sprzedaży przedmiotu.

2
Uzupełnij formularz dostawy

Wypełniając formularz dostawy dostępny po zalogowaniu i wypełnieniu poprosimy o sposób zapłaty za przedmiot / dostawy.

3
Wybierz sposób płatności

Wybierz w jaki sposób chcesz dokonać płatności za przedmiot.
Płacę z Allegro, przelewem na rachunek bankowy, za pobraniem.

4
Kompletowanie zamówienia

Skompletujemy zamówienie i wyślemy je do Ciebie sposobem który wybrałeś w punkcie drugim.

5
Oczekiwanie na dostawę

Po skompletowaniu i wysłaniu zamówienia czekasz na dostawę, o czym Cię poinformujemy.

6
Odbiór przesyłki

Jeśli przesyłka dotarła już do Ciebie i jest zgodna z zamówieniem, wystawiasz nam komentarz.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 53 2490 0005 0000 4500 2813 1946
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: zwroty@montexplock.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Handel Artykułami Technicznymi Montex Gwardii Ludowej 3b 09-400 Płock Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Handel Artykułami Technicznymi Montex Gwardii Ludowej 3b 09-400 Płock Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery], nr zamówienia [nr z systemu obsługi sprzedaży Sprzedawcy otrzymany w e-mailu po zakupie] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] JAK DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPÓW? 1. Jeśli zdecydowałeś się na zwrot, wypełnij wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy podany powyżej. 2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać do Sprzedającego w wyżej wskazanym terminie na jego adres bądź też wysłać je Sprzedającemu drogą elektroniczną na adres mailowy zwroty@montexplock.pl . Jeżeli skorzystają Państwo z tej drugiej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku - pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Zwracany towar należy odesłać na adres Sprzedawcy niezwłocznie, na przykład wraz z oświadczeniem o odstąpieniu, nie później jednak niż w terminie 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie rzeczy przed jego upływem. Do oświadczenia o odstąpieniu warto dołączyć informację o nicku konta Allegro, z którego dokonywany był zakup, numerze zamówienia oraz ewentualnie numerem rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota, co przyspiesza procedurę zwrotu. 4. Sprzedawca po odstąpieniu od umowy zwraca Kupującemu - Konsumentowi cenę zwracanego towaru wraz z kosztem wysyłki do Kupującego najtańszym sposobem ( bez względu na sposób wysyłki wybrany przez Kupującego). 5. Sprzedawca zwraca pieniądze w sposób, w jaki Kupujący - Konsument dokonał płatności, chyba że Kupujący - Konsument wyrazi zgodę na zwrot pieniędzy na konto Kupującego. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania do niego zwracanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy najlepiej się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu. 6. Jeżeli jesteś Konsumentem, jedyny koszt jaki ponosisz to koszt przesyłki zwrotnej zakupionego towaru. WARUNKI ZWROTU ZAKUPÓW Poniżej przedstawiamy informacje prawne dotyczące zwrotów towaru. Przedstawiamy pełną informację dotyczącą zwrotów, choć jak zapewne można się domyślić, nie wszystkie z tych punktów odnoszą się do naszego sklepu (np. nie prowadzimy sprzedaży napojów alkoholowych). W przypadku wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Działem Sprzedaży. Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu z przedsiębiorcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@montexplock.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie - Delegatura w Płocku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

pozostałe informacje

Przy odbiorze paczki od kuriera (z wyłączeniem wysyłki Pocztą Polską) zaleca się sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera doręczającego tuż po podpisaniu listu przewozowego i ewentualnym opłaceniu pobrania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego towaru należy spisać protokół szkody. W przypadku reklamacji przed odesłaniem do Sprzedawcy towaru, należy skontaktować się z nim mailowo. W odpowiedzi otrzymają Państwo szczegóły dalszego postępowania. Nie należy odsyłać towaru na własną rękę a w szczególności na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem, gdyż takie przesyłki nie będą odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy towar dostarczyć do Sprzedawcy w stanie nienaruszonym i na własny koszt. Przesyłki odesłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przez niego odbierane i wrócą do nadawcy na jego koszt.