ŁÓŻKO TAPICEROWANE Z SZUFLADAMI SABRINA DOM popiel (6918460211)
nie było ofert kupna
- Przesyłka kurierska darmowa
- Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
- lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- kolor mebla: szary
- wysokość mebla (cm): 111 [cm]
- szerokość mebla (cm): 171 [cm]
- rozmiar: 160x200
- rodzaj łóżka: podwójne
- informacje dodatkowe: ze stelażem
- głębokość mebla (cm): 218 [cm]
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1500,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Warunki oferty: wg stanu na 1 marca 2018r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Ofertą objęte są wybrane produkty na zasadach dostępnych na: https://na.allegro.pl/raty w okresie 01.03.2018 - 31.05.2018. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy67 1020 1462 0000 7902 0020 4149
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
§5 REKLAMACJA
1. Prawo do zgłoszenia sprzedającemu reklamacji ma wyłącznie kupujący (strona umowy).
2. Reklamacji podlegają wady fizyczne rzeczy, które powstały w wyniku przyczyn tkwiących już poprzednio w rzeczy sprzedanej lub wady inne powstałe z winy sprzedającego;
3. Reklamacji u sprzedającego nie podlegają uszkodzenia mechaniczne rzeczy które powstały w wyniku transportu, załadunku lub ułożenia albo wynikające z innych czynności podejmowanych przez przewoźnika lub jego przedstawiciela w celu realizacji dostawy a także powstałe z winy kupującego;
4. Reklamacji nie podlegają rzeczy których wady opisane były w ofercie i o których wiedział lub miał możliwość przed zakupem dowiedzieć się kupujący;
5. Reklamacji uszkodzeń mechanicznych ujawnionych po dostawie towaru przez przewoźnika do końcowego odbiorcy, podlegają przedmioty co do których kupujący przedstawi sprzedającemu stanowisko przewoźnika w którym przewoźnik skutecznie wykaże kupującemu brak swojej winy w uszkodzeniu towaru w wyniku transportu, załadunku lub ułożenia albo wynikające z innych czynności podejmowanych przez przewoźnika lub jego przedstawiciela w celu realizacji dostawy, a także wady tkwiące w samej rzeczy lub powstałe z winy sprzedającego;
6. Okres podlegania towaru reklamacji określony jest indywidualnie dla każdego wystawionego przedmiotu w ofercie i zależy od długości udzielonej sprzedawcy gwarancji przez producenta; w braku takich danych okres skorzystania z prawa do rękojmi mija dla konsumentów po upływie 12 miesięcy od daty dostarczenia im towaru;
7. Reklamację zgłasza kupujący sprzedającemu pisemnie (list polecony zwykły) opisując cechy przedmiotu które sprawiają, że przedmiot stracił właściwości prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przyczyny i okoliczności ujawnienia się wady – załączając do opisu zdjęcia tego przedmiotu, a w przypadku wad fizycznych (odpryski, złamania, pęknięcia itp.) dodatkowo informację o podjętych czynnościach wyjaśniających powstanie wad z dostawcą wraz z oświadczeniem dostawcy; oraz propozycję załatwienia reklamacji (obniżenie ceny, wymiana towaru na nowy
8. W ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego sprzedający wskaże kupującemu dalsze kroki reklamacyjne, w tym czy należy przedmiot dostarczyć sprzedającemu do analizy lub czy należy uzupełnić informacje zawarte w zgłoszeniu reklamacyjnym lub że reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia bez konieczności uzupełnienia informacji;
9. Sprzedający za wady przedmiotu odpowiada na zasadach rękojmi również w stosunku do kupującego nie będącego przedsiębiorcom a będącym konsumentem w rozumieniu przepisów kc;
10. W przypadku otrzymania przez kupującego od sprzedającego dokumentacji gwarancyjnej, kupujący może reklamację zgłosić gwarantowi lub skorzystać z prawa rękojmi i reklamację zgłosić sprzedawcy;
11. W przypadku skorzystania przez kupującego z gwarancji i odmowie gwaranta wykonania swoich obowiązków, kupujący może skorzystać z rękojmi i zgłosić reklamację sprzedającemu;
12. W ciągu 14 dni roboczych liczonych od daty udzielenia sprzedającemu uzupełniających informacji lub od daty dostarczenia mu towaru do analizy sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i sposobie jej realizacji lub o odmowie uznania reklamacji podając krótkie uzasadnienie swojej decyzji;
13. Reklamowany towar podlegający bezpośredniej analizie przez sprzedającego, kupujący przesyła sprzedającemu na koszt sprzedawcy, zabezpieczając go na czas transportu w sposób uniemożliwiający powstanie nowych uszkodzeń lub pogłębienia się wady; koszt ten jest jednak zwracany przez kupującego sprzedającemu w przypadku uznania reklamacji za bezzasadną; towar zbadany i nieuznany za podlegający reklamacji zostaje odesłany kupującemu na jego koszt;
14. W przypadku nieodebrania przez kupującego, nieuznanego w reklamacji przez sprzedającego towaru za wadliwy z przyczyn tkwiących po stronie samego towaru lub z winy sprzedającego, przechowanie tego towaru odbywa się na koszt kupującego;
15. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego za uzasadnioną, sprzedawca wykona reklamację zgodnie z żądaniem kupującego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty potwierdzenia uznania reklamacji;
16. Kupujący będący przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi do reklamacji wadliwego towaru, którego wady powstały z przyczyn leżących po stronie towaru, jeżeli niezwłocznie nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie po jej wykryciu, a w wypadku kiedy miał obowiązek zbadać rzecz przy odbiorze, traci te uprawnienia jeżeli niezwłocznie od daty odebrania rzeczy od przewoźnika o tym na piśmie pod rygorem nieważności nie zawiadomił sprzedającego. Prawo to nie zwalnia kupującego z obowiązku wyjaśnienia ujawnionych uszkodzeń mechanicznych z przewoźnikiem;
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
§6 USTALENIA OGÓLNE
1. Rozwiązanie zawartej umowy sprzedaży może nastąpić jedynie na podstawie zgodnego oświadczenia stron złożonego pod rygorem nieważności na piśmie:
2. W przypadku zwrotu towarów zakupionych przez kupującego na podstawie uprawnień wynikających z niniejszego regulaminu, zwrot kwoty zapłaconej sprzedającemu następuje w terminie 14 dni liczonych od następnego dnia roboczego występującego po dacie odebrania mebli przez sprzedającego na wskazany przez sprzedającego rachunek bankowy. Zwrot pieniędzy następuje wyłącznie po sprawdzeniu towaru przez sprzedającego i braku zastrzeżeń co do ich stanu;
3. Sprzedawca nie odbiera zwrotów wcześniej nieuzgodnionych , po uzgodnieniu ze sprzedającym przy odstąpieniu od umowy towar można odesłać przesyłką pobraniową.
4. Zwroty towarów należy wysyłać wyłącznie na adres podany przez sprzedawcę
P.H.U.P. SZCZEPAN MARCIN SZCZEPANSKI SKLEP
UL : SZAJNOCHY 3
85 – 738 BYDGOSZCZ
TEL : 602716302
Przesyłki wysłane na inny adres nie będą odbierane i na koszt nadawcy odsyłane do niego.
5. W przypadku kiedy kupującym jest podmiot gospodarczy, w sprawach uprawnień kupującego, w szczególności prawa do rękojmi i zwrotu towaru oraz odstąpienia od umowy mają zastosowanie przepisy dotyczące umów zawieranych między przedsiębiorcami;
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- MEB***********@***** (pokaż)
- 602 *** *** (pokaż)
- 602 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
WITAM SERDECZNIE NA NASZYCH AUKCJACH
KONTAKT
P.H.U.P. "SZCZEPAN "
MARCIN SZCZEPANSKI
UL : ŚNIEŻNA 1 / 23
85 - 794 BYDGOSZCZ
NIP : 554 - 182 - 23 - 25
konto : 67 1020 1462 0000 7902 0020 4149
SKLEP
UL : SZAJNOCHY 3
( 1 piętro przy firmie " R - R " )
85 - 738 BYDGOSZCZ
TEL / FAX ( 052 ) 348 50 49
KOM :602 716 302
mebleszczepan3@wp.pl
Pozostałe informacje
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu