Łóżko tapicerowane GRACJA 3 przeszycia 180x200! (6912170122)

13 dni do końca
cena kup teraz
1 540,00 zł
z 50 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 109,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 119,00 zł
Zakupy od 3 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kępno
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 180x200
  • rodzaj łóżka: podwójne
  • szerokość mebla (cm): 186.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 90.0 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 218.0 [cm]
Skontaktuj się z konsultantem pn-pt 9-19, sob 9-15
  • 608 710 400
  • allegro@fashionmeble­.pl
Przedmiot aukcji

Łóżko tapicerowane GRACJA 3 przeszycia

Opis

Przedmiotem aukcji jest tapicerowane łóżko GRACJA 3 o wymiarach 180x200.

Przepiękne łóżko tapicerowane zostało niezwykle starannie wykonane z dbałością o najmniejsze detale.

Zapewnia duży komfort użytkowania i modny design. Łoże tapicerowane dla ceniących wyrafinowanie i smak, bardzo szybko oczaruję wszystkich domowników.

Wezgłowie posiada pionowe oraz poziome przeszycia, przedni panel łoża posiada przeszycia pionowe.

Cena nie obejmuje stelaża i materaca.

Potrzebujesz łóżka z pojemnikiem na pościel? Wykonamy na życzenie.

Dane techniczne:


  • Szerokość (cm): 186
  • Wysokość (cm): 90
  • Głębokość (cm): 218
  • Rodzaj łóżka: Tapicerowane
  • Powierzchnia spania: 180 x 200
  • Pojemnik na pościel: OPCJA DODATKOWA

Galeria

Zobacz zdjęcia produktu

Meble dostarczamy własnym transportem na terenie całego kraju za dopłatą !!!


  • 608 710 400
  • allegro@fashionmeble­.pl
  • ul. Wrocławska 91A
    61-640, Bralin

Dostawa i transport

Bezpieczna dostawa

Kładziemy duży nacisk na bezpieczną, szybką i sprawną dostawę
zamówionych mebli. Przez co wysyłamy je własnym transportem
dostępny­m na terenie całego kraju.

Płatności

Wygodne płatności

W trosce o wygodę klienta posiadamy dwie metody uregulowania
płatnoś­ci : płatność przelewem lub płatność przy odbiorze,
klient sam wybiera która metoda jest dla niego dogodniejsza.
Istnieje możliwość zakupu systemem ratalnym.

Gwarancja

2 lata gwarancji

Prezentowane przez nas produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją.
Do każdej sprzedaży na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Termin realizacji

od 10 do 21 dni

Gwarantujemy szybką realizację zamówień i 100 % zadowolenia klienta.
Czas realizacji zamówienia to od 5 do 21 dni. O dostawie informujemy 1-2 dni wcześniej.
W sezonach świątecznych okres realizacji może się wydłużyć.

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u fashionmeble_pl za co najmniej 3 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 14109011440000000105977992
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 109,00 zł
kolejna sztuka: 50,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 22 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 119,00 zł
kolejna sztuka: 70,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 22 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

INTERTEL
os.700-lecia
63-600 Kępno
NIP: 6191377835
REGON: 251567620

Dane filii oraz adres korespondencji :   Dane do przelewu.

INTERTEL

Fashionmeble   INTERTEL Arkadiusz Olejniczak,

ul.Wrocławska 91A 63-640 BRALIN   

Konto bankowe

NIP:6191377835   BZ-WBK 14 1090 1144 0000 0001 0597 7992

REGON:251567620

pozostałe informacje

UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA!W okresach przedświątecznych z uwagi na wzmożony ruch bardzo prosimy o każdorazowe ustalanie dostępności przed dokonaniem zakupu. Termin realizacji podany na aukcji może ulec przedłużeniu. PRZEPRASZAMY!Ustalanie dostępności drogą mailową: allegro@fashionmeble.pl lub tel. 608-710-400

Więcej informacji pod adresem: http://www.fashionmeble.pl/content/3-regulamin

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Intertel
Wrocławska 91e
63-640 Bralin
PL
Dodatkowe informacje

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Intertel
Wrocławska 91e
63-640 Bralin
PL
Dodatkowe informacje

4.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres: ul. Wrocławska 91a, 63-640 Bralin lub na maila: sklep@fashionmeble.pl

4.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, czy na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie: - zgłoszenie wady (usterki),- roszczenie,- dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);

4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni;

4.4 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.