ŁÓŻKO PIĘTROWE WERSALKA KOLORADO 120 /ŁÓŻKA KRAKÓW (6541573577)

zakończona
1 859,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 180,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 200,00 zł
  • lokalizacja: KRAKÓW
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowe
  • bohater: inny
  • szerokość (cm): 120.00
  • długość (cm): 200.00
  • płeć: chłopcy, dziewczynki


SKLEP STACJONARNY

ZACZARO­WANA SYPIALNIA

UL. DOBREGO PASTERZA 93

31-416 KRAKÓW

TELEFON: 511 112 145

E-MAIL: kontakt@zaczarowanas­ypialnia.pl



ODBIÓR WŁASNY KRAKÓW = 0 ZŁ

DOWÓZ FIRMOWY ZPH (WG MAPY)

WYSYŁKA KURIERSKA (DHL)



PRZELEW

PAYU

POB­RANIE



https://zaczarowanas­ypialnia.pl/FAQ



PIĘTROWE WERSALKA "KOLORADO" Z MATERACAMI PIANKOWYMI O WYMIARACH 90x200#10 (góra) oraz 120x200#10 (dół, po rozłożeniu)

Wybierając łóżko PIĘTROWE WERSALKA KOLORADO, otrzymasz:
- ramę łóżka piętrowego WERSALKOWEGO w kolorze sosna naturalna lakierowana lakierem bezbarwnym
- pojemnik na pościel
- drabinkę
- stelaże z listew pod materace
- materac piankowy 90x200#10 (górne spanie)
- materac piankowy "łamany" (dolne spanie), z możliwością rozłożenia spania o wymiarze 120x200
- podnośniki wersalkowe ze sprężynami

KOLORADO TO ŚWIETNE ROZWIĄZANIE, DLA OSÓB KTÓRE CENIĄ FUNKCJONALNOŚĆ WE WNĘTRZACH

Kolor pokrowca materaca na zdjęciu głównym jest przykładowy (PLIK Z PRÓBNIKIEM KOLORÓW TKANINY CASABLANCA W GALERII ZDJĘĆ)
Pokrowce materacy wykonujemy w kolekcji kolorystycznej CASABLANCA CLEANABOO w konkretnym kolorze (w uwagach do zamówienia należy podać numer, np. "wybieram CASABLANCA nr ...")

Tkanina została pokryta warstwą ochronną oraz wyprodukowana w nowej jakości CLEANABOO.
Technologia ta w znacznym stopniu OGRANICZA WCHŁANIANIE PŁYNÓW.
W efekcie minimalizuje ryzyko zniszczenia mebla poprzez poplamienie: kawą, sokiem, winem.

Dane techniczne

Szerokość wewnętrzna: 90x200 góra, 120x200 dół rozkładany

Długość wewnętrzna: 200cm

Szerokość zewnętrzna: 126cm obrys dolnego spania po rozłożeniu, 96cm obrys szczytów bocznych

Długość zewnętrzna: 216cm z drabinką

Wysokość całkowita: 175cm

Szerokość nóg w szczytach: 11cm

Grubość nóg w szczytach: 3,5cm

Grubość desek łączących w szczytach: 2,3cm

Grubość desek nośnych: 2,3cm

Grubość stelaża pod materacem (standardowy stelaż ze sztywnych listew): 2,2cm

Głębokość skrzyni na pościel: 20-25cm

Inne wymiary: Prześwit między spaniami ok 95cm, poziom siedziska ok 39cm od podłogi

Stan: Nowy, wolny od wad

OPCJE DODATKOWE:

1) OPCJA MATERACA PIANKOWO-KOKOSOWEGO: +269 zł
Wzbogaca materac piankowy o warstwę KOKOSU, co wpływa znacząco na twardość materaca (materac jest twardy).

2) OPCJA Z PODUSZKAMI (2 x WAŁKI śr.15cm, dł.50cm): +120 zł
Wałki wykonujemy w kolorze materacy.

3) Kolory do wyboru (PLIK ZE ZDJĘCIAMI PRÓBEK W GALERII ZDJĘĆ) *:
-SOSNA LAKIEROWANA LAKIEREM WODNYM EKOLOGICZNYM: w cenie (standard)
- SOSNA SUROWA nielakierowana: (standard)
- BEJCA OLCHA: +138 zł (na zamówienie)
- BEJCA BIELONA: +207 zł (na zamówienie)
- BEJCA CALVADOS: +172 zł (na zamówienie)
- BEJCA DĄB RUSTYKALNY: +172 zł (na zamówienie)
- BEJCA ORZECH: +172 zł (na zamówienie)
- BEJCA CIEMNY ORZECH: +172 zł (na zamówienie)
- BEJCA BUK PARZONY: +172 zł (na zamówienie)
- BEJCA SZARA: +207 zł (na zamówienie)
- WOSK DĄB PRZYDYMIONY: +25% (na zamówienie)
- WOSK KASZTAN: +25% (na zamówienie)
- WOSK WYBIELAJĄCY: +25% (na zamówienie)

Wybrany kolor prosimy umieścić w INFORMACJI/UWAGACH DLA SPRZEDAJĄCEGO po zlicytowaniu aukcji.

SPOSOBY ZMIANY KOLORU NATURALNEGO DREWNA SOSNOWEGO:

- BEJCOWANIE
Ideą bejcowania drewna jest zmiana jego koloru przy zachowaniu faktury i rysunku słojów. Jeśli chcecie Państwo uzyskać łóżko o wyraźnym zdecydowanym kolorze – np. białym, trzeba pamiętać, że bejca tego nie zapewni, a jedynie pozwoli nadać odcień, tonację, ale nigdy czysta barwę. Bejca barwi drewno nierównomiernie wnikając mocniej w miękkie słoje a słabiej w twarde, sosna po wybejcowaniu może dać efekt „zebry”.
Jeśli nie są Państwo przekonani co do wyboru konkretnego koloru bejcy, najrozsądniej jest zamówić łóżko SUROWE NIELAKIEROWANE do pobejcowania we własnym zakresie lub poprosić w mailu o przesłanie pocztą próbki wybarwienia. Przedstawione kolory bejc nie mają odpowiedników w kolorystyce ogólnie dostępnych znanych producentów bejc czy też producentów płyt meblowych. Bejce są wykonywane indywidualnie dla potrzeb producenta łóżek i są opisane nazwami w sposób całkowicie subiektywny. Nie można utożsamiać np. oferowanej w sklepie bejcy orzechowej z każdą - ogólnie dostępną na rynku bejcą orzechową. Bejcowanie jest nierozłącznie związane z lakierowaniem: po wykonaniu czynności bejcowania, elementy muszą zostać polakierowane (lakier nitrocelulozowy lub lakier wodny) w celu utrwalenia bejcy i nadaniu konstrukcji większej wytrzymałości mechanicznej.

- WOSKOWANIE
Ekologiczny sposób na zmianę koloru łóżka. Wosk jest produkowany na bazie wosków naturalnych i mineralnych, nadaje powierzchni desek jedwabistość oraz podkreśla ich naturalną strukturę (nie jest więc kryjący, widać słoje drewna) a także zapobiega ich wysychaniu. Dzięki zawartości twardego wosku karnauba powłoka wosku odporna jest na uszkodzenia. Powierzchni zawoskowanych nie lakieruje się (inaczej niż w przypadku bejc, które to wymagają lakierowania). W przypadku, gdy woskowana powierzchnia z biegiem czasu staje się zabrudzona (stary wosk, kurz), można wykonać we własnym zakresie ponowne woskowanie, usuwając uprzednio starą powłokę za pomocą waty stalowej nasączonej środkiem usuwającym wosk. Meble świeżo woskowane charakterystycznie pachną („woskowo-świecowy” zapach).
--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­------------

Łóżko można rozdzielić na 2 osobne łóżka.

Drabinka standardowo jest z PRAWEJ (jak na zdjęciu); jeśli ma być LEWA - trzeba zaznaczyć przy zamówieniu.

Łóżko jest w częściach do samodzielnego montażu. Kupujący otrzymuje zestaw śrub oraz instrukcję.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 33 1140 2004 0000 3102 6330 0497
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 180,00 zł
kolejna sztuka: 180,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 200,00 zł
kolejna sztuka: 200,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sklep stacjonarny: ZACZAROWANA SYPIALNIA UL. DOBREGO PASTERZA 93 (wejście od podwórza) 31-416 KRAKÓW poniedziałek: 10.00 - 14.00 wtorek: 10.00 - 18.00 środa, czwartek, piątek: 10.00 - 16.00 sobota: 10.00 - 12.00 niedziela: nieczynne

kontakt

  • 511 112 145
    poniedziałek 10.00-14.00, wtorek 10.00-18.00, środa-czwartek-piątek 10.00-16.00, sobota 10.00-12.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
ZPH BOLESŁAW CHAŁUPA
MEBLARSKA 2
48-200 PRUDNIK
 
Uprawnienie do odstąpienia od umowy Adres do przyjmowania zwrotów: ZPH BOLESŁAW CHAŁUPA, 48-200 Prudnik, ul.Meblarska 2 1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, 3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres wskazany przez Sprzedawcę do przyjmowania zwrotów, czyli ZPH BOLESŁAW CHAŁUPA, UL.MEBLARSKA 2, 48-200 PRUDNIK. 7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. 8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść

reklamacje

Reklamacje 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres poczty elektronicznej: kontakt@zaczarowanasypialnia.pl 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien skontaktować się ze sklepem poprzez pocztę elektroniczną kontakt@zaczarowanasypialnia.pl 4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. 6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. Postanowienia końcowe 1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 4. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy.