Łóżko "Małgosia" 160x80 szuflada+materac (6482727641)

zakończona
409,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 68,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 88,00 zł
  • lokalizacja: Prudnik
  • stan: nowy
  • szerokość (cm): 80
  • długość (cm): 160


Istnieje możliwość wymiany materaca piankowego na:
- Materac Gryka/Pianka/Kokos 160x80 z dopłatą 105zł
- Materac Kokos/Pianka/Kokos 160x80 z dopłatą 105zł
- Materac Kokos/Pianka 160x80 z dopłatą 75zł
- Materac Lateks/Pianka 160x80 z dopłatą 175zł

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 19 1950 0001 2006 6577 0279 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 68,00 zł
kolejna sztuka: 68,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 88,00 zł
kolejna sztuka: 88,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271) kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrócić produkt. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania oraz musi zostać odesłany w nienaruszonym stanie.

reklamacje

Reklamacja jest możliwa w przeciągu 2 lat od daty zakupu produktu. Termin rozpatrzenia reklamacji od daty zgłoszenia wynosi 14 dni. Reklamacje proszę zgłaszać na e-mail: info@lozka-dzieciece.pl

pozostałe informacje

Meble wysyłane są za pośrednictwem firm spedycyjnych w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia tzn. potwierdzenie zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi kupionego towaru, a także zaksięgowania wpłaty na konto (nie dotyczy pobrania). W przypadku dużej ilości zamówień w ciągu tygodnia wysyłka zamówionego towaru może się wydłużyć do 10dni roboczych. Każdy klient otrzymuje informację z nr listu przewozowego i kontaktem do firmy spedycyjnej. Koszty przesyłki obejmują wysyłkę towaru na terenie Polski. W przypadku wysyłki do innego kraju prosimy o informację, wówczas ustalimy koszty. W przypadku uszkodzenia produktu należy w dniu odbioru przesyłki zgłosić uszkodzenie na infolinii firmy spedycyjnej. Do 7 dni od momentu zgłoszenia należy spisać protokół szkody wraz z kurierem. Nasze produkty starannie opakowujemy wykorzystując kartony, folie bąbelkową oraz styropian, aby zabezpieczyć elementy i uzupełnić luki w paczkach.