Łóżko dziecięce AUTO SAMOCHÓD 160x80 materac (6673167588)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
379,99 zł
z 99973 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 79,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 120,00 zł
  • lokalizacja: NOWY TARG, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 20 [kg]
  • bohater: inny
  • szerokość (cm): 80
  • długość (cm): 160
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Łóżko dziecięce Baby Boo Samochód S-CAR 160x80 cm

materac piankowy

379,99zł
cena:
Nowe, 12 miesięcy gwarancji, wiele wzorów, produkcja polska
Wymiary materaca to: 160x80x10cm Waga dziecka do: 100kg
  • Do wyboru mają państwo 3 kolory (niebieski, czerwony lub zielony)!
  • Wymiary zewnętrzne łóżka to 175x85 cm
  • Solidny sosnowy stelaż pod materac
  • Materac wykonany jest z pianki o grubości 10cm
  • Łóżeczko to trafny wybór każdego rodzica
  • Jakość i wykonanie zapewni rodzicom i dziecku wesołe i przyjemne chwile podczas odpoczynku maleństwa.

Łóżko wykonane jest z płyty wiórowej o grubości 18 mm. Nadruk na łóżeczku jest wykonany z ekologicznych farb w pełni bezpiecznych dla dziecka.
Nadruk posiada ładne żywe kolory, które są zabezpieczone specjalnym laminatem aby nie uległy wyblaknięciu lub ścieraniu.
Można bez obaw myć go ściereczką i płynem.

Drewniany, sosnowy stelaż zapewnia wytrzymałość i komfort użytkowania. W zestawie znajduje się materac, instrukcja obsługi oraz niezbędne akcesoria do montażu łóżka. Montaż łóżka zajmuje kilkanaście minut i jest bardzo prosty.

Wszystkie informacje na temat zwrotów oraz reklamacji znajdują się na podstronie "Informacje od sprzedającego".


czerwony

niebieski

zielony

Przykładowa aranżacja w pokoikach dziecięcych:

Koszt dostawy:
Przelew na konto: 79,99 zł
Wysyłka pobranie: 120 zł
Koszt przesyłki za 1 łóżeczko
Każde kolejne to kolejny koszt przesyłki. Czas realizacji do 7 dni roboczych. Przesyłki nadajemy w dni robocze.
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 10 stycznia 2018r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub Kreditech Polska Sp. z o.o. pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Ofertą objęte są wybrane produkty na zasadach dostępnych na: na.allegro.pl/raty w okresie 10.01.2018-28.02.2018.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 79,99 zł

Lokalizacja: NOWY TARG, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
79,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
130,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Handel Artykułami Dziecięcymi Paweł Bargieł
Targowa 72
34-400 Nowy Targ
Dodatkowe informacje


Opis procedury reklamacyjnej: 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: - pisemnie na adres: 

Handel Artykułami Dziecięcymi Paweł Bargieł
ul. Targowa 72
34-400 Nowy Targ
tel.: 505 028 172  


- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@babyboo.pl 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:  

Handel Artykułami Dziecięcymi Paweł Bargieł
ul. Targowa 72
34-400 Nowy Targ
tel.: 505 028 172


Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. Formularz reklamacyjny do pobrania ze strony: http://pawelbargiel.lh.pl/alek/reklamacja.pdf


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Handel Artykułami Dziecięcymi Paweł Bargieł
ul. Targowa 72
34-400 Nowy Targ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: baby.boo@interia.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres podany poniżej , pakując przesyłkę starannie aby nie uszkodzić oryginalnego opakowania. Zwracany przedmiot nie może nosić śladów użytkowania, śladów nawierceń itp. Do przesyłki musi być dołączony dowód zakupu paragon lub faktura VAT. 


Handel Artykułami Dziecięcymi Paweł Bargieł  

ul. Targowa 72
34-400 Nowy Targ


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): http://pawelbargiel.lh.pl/alek/zwrot.pdf 


UWAGA! Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem! Zwrotu pieniędzy dokonujemy tylko i wyłącznie na konto podane w Formularzu zwrotu, w terminie 3-7 dni od daty otrzymania przesyłki.

O sprzedającym
_dzieciecy_raj
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

354

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 505******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: sklep@babyboo.pl
telefon: 505-028-172
Numer oferty:6673167588
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry