ŁÓŻKO DREWNIANE VIOLETTA 160 POKÓJ DOM czereśnia (6918457940)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
607,00 zł
z 1000 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wysokość mebla (cm): 89 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 165 [cm]
  • rozmiar: 160x200
  • rodzaj łóżka: podwójne
  • informacje dodatkowe: ze stelażem
  • głębokość mebla (cm): 205 [cm]
  • kolor mebla: czereśnia

ŁÓŻKO DREWNIANE VIOLETTA 160

CHARAKTERYSTYKA

łóżko  posiada  stelaż  pod  materac

łóżko  nie posiada skrzyni  na  pościel

wymagany  materac  o  powierzchni  160  x  200  cm

WYMIARY

Szerokość 165 cm

Głębokość 205 cm

Wysokość 89 cm

MATERIAŁ

DREWNO LITE KOLOR CZEREŚNIA ANTYCZNA/ STAL MALOWANA KOLOR CZARNY

Pytania proszę kierować na adres

MEBLESZCZEPAN3@WP.PL

TELEFON  KONTAKTOWY : 602 716 302

SKLEP

Bydgoszcz

ul. Szajnochy 3

( 1 piętro przy firmie " R - R " )

TEL / FAX : ( 052 ) 348 50 49

KOM :602 716 302 

JEŚLI  MASZ  DODATKOWE  PYTANIA DOTYCZĄCE  AUKCJI  SKONTAKTUJ  SIĘ  ZE  SPRZEDAWCĄ

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 67 1020 1462 0000 7902 0020 4149
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U.P SZCZEPAN
Śnieżna 1/23
85-794 Bydgoszcz
NIP: 554-182-23-25
REGON: 092983710

WITAM   SERDECZNIE NA NASZYCH AUKCJACH


KONTAKT

P.H.U.P. "SZCZEPAN "

MARCIN  SZCZEPANSKI

UL : ŚNIEŻNA  1 / 23

85 - 794  BYDGOSZCZ

NIP : 554 - 182 - 23 - 25

konto : 67 1020 1462 0000 7902 0020 4149


SKLEP

UL : SZAJNOCHY  3

( 1 piętro  przy firmie " R - R " )

85 - 738  BYDGOSZCZ

TEL / FAX  ( 052 ) 348 50 49

KOM :602 716 302

mebleszczepan3@wp.pl

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Pełen regulamin sprzedaży klient otrzymuje po zakupie w wiadomości od sprzedającego. Dostępny jest także pod adresem j/n http://szczepan.cal24.pl/regulamin_mebleszczepan.html 1. Kupujący po przystąpieniu do oferty, dokonuje zapłaty za towar określonej ceny i kosztów związanych z jego dostawą, przygotowaniem do dostawy i innych kosztów ustalonych przez sprzedawcę - w zgodzie ze wskazanym sposobem w określonej ofercie, po otrzymaniu potwierdzenia dostępności przedmiotu z oferty na dany dzień, od sprzedającego; 2. Kupujący w tytule przelewu obowiązany jest wpisać numer aukcji i swoją nazwę użytkownika; 3. Podane ceny towarów w ofertach internetowych obowiązują wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej; 4. Sprzedający po prawidłowym zawarciu umowy dokonuje realizacji zamówienia od 2 do 30 dni roboczych – a w przypadku mebli z importu, których w dniu zamówienia nie ma na stanie magazynowym termin ten może być przedłużony do 90 dni. Kupujący w dniu wysyłki jest powiadamiany @ o nadaniu przesyłki Do każdej przesyłki dołączona jest faktura zakupu która znajduje się pod listem przewozowym 5. Jeżeli oferta wskazywała zapłatę z góry, przelewem za zamówiony towar, czas realizacji liczy się od następnego dnia roboczego od daty zaksięgowania na koncie sprzedającego wskazanej w ofercie kwoty – dotyczy zgodnego z regulaminem zamówienia; 6. W przypadku zapłaty za pobraniem, czas realizacji sprzedaży liczony jest od następnego dnia roboczego liczonego od daty przystąpienia kupującego do oferty – dotyczy zgodnego z regulaminem zamówienia; 7. Czas realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu bez skutków prawnych i finansowych dla sprzedającego, jeżeli spowodowane to jest czynnikami za które nie ponosi odpowiedzialności sprzedający np. przyczyny leżące po stronie podmiotów innych takich jak przewoźnik, producent itp. z przyczyn leżących po stronie przyrody (śnieżyce, powodzie itp.); po stronie kupującego – np. zły adres odbiorcy końcowego lub inne informacje błędne; 8. Sprzedający nie ma obowiązku weryfikowania przekazanych danych przez kupującego i z góry uznaje je za prawdziwe i składane w dobrej wierze; 9. Zamówiony towar po przygotowaniu go do wysyłki przez sprzedającego dostarczany jest do odbiorcy końcowego za pośrednictwem przewoźnika z którym sprzedawca zawarł umowę (firmy kurierskiej). 10. Kupujący lub wskazany przez niego końcowy odbiorca, po dostarczeniu towaru przez przewoźnika powinien dokonać, niezwłocznie sprawdzenia towaru pod kątem ujawnienia uszkodzeń mechanicznych mogących powstać podczas transportu, najlepiej w obecności przewoźnika lub jego przedstawiciela, jeszcze przed podpisaniem karty odbioru towaru od przewoźnika w celu uniknięcia powstania wątpliwości co do osób lub podmiotów odpowiedzialnych za określony stan rzeczy; 11. W przypadku ujawnienia, po niezwłocznym sprawdzeniu dostarczonego towaru, jego uszkodzeń o których mowa w punkcie wyżej, kupujący powinien podjąć wszelkie czynności niezbędne do ustalenia, w pierwszej kolejności, odpowiedzialności przewoźnika, a po ich zakończeniu powinien niezwłocznie elektroniczną pocztą zawiadomić o rezultacie ustaleń sprzedającego i przystąpić do czynności reklamacyjnych u przewoźnika; 12. Sprzedający jako pierwszy nie ma prawnego obowiązku wyjaśniania za kupującego lub za końcowego odbiorcę z przewoźnikiem okoliczności powstania uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru końcowemu odbiorcy – obowiązek ten z mocy prawa (art.545 § 2 kc) w pierwszej kolejności spoczywa na kupującym; 13. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej na kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo utraty lub uszkodzenia rzeczy – dotyczy również podpisania dostawcy karty odbioru rzeczy bez sprawdzenia jej stanu; 14. Jeżeli kupujący dopuści się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, rzecz ta zostanie oddana na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego; 15. Podpisanie przez kupującego lub końcowego odbiorcę potwierdzenia odbioru rzeczy przewoźnikowi przed jej sprawdzeniem przez końcowego odbiorcę, stanowi uznanie przez kupującego faktu, że sprzedający właściwie zabezpieczył towar przed uszkodzeniami mogącymi powstać podczas transportu a wady ujawnione po rozpakowaniu towaru później powstały nie z winy sprzedającego, chyba, że wady powstały z winy tkwiącej w samym przedmiocie i mogą stanowić o prawie skorzystania przez kupującego z rękojmi; Producent zastrzega sobie prawo do zmian konstrukcyjnych , usunięcia produktów z ofert , zmian w palecie wykończeń . Zaprezentowane kolory wykończeń produktów mogą różnić się od kolorów rzeczywistych . Podane wymiary mogą się różnić od rzeczywistych 3 %

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
P.H.U.P. SZCZEPAN MARCIN SZCZEPANSKI
SZAJNOCHY 3
85-738 BYDGOSZCZ
PL
Dodatkowe informacje

 §6 USTALENIA OGÓLNE


1. Rozwiązanie zawartej umowy sprzedaży może nastąpić jedynie na  podstawie zgodnego oświadczenia stron złożonego pod rygorem nieważności  na piśmie:


2. W przypadku zwrotu towarów zakupionych przez kupującego na podstawie  uprawnień wynikających z niniejszego regulaminu, zwrot kwoty zapłaconej  sprzedającemu następuje w terminie 14 dni liczonych od następnego dnia  roboczego występującego po dacie odebrania mebli przez sprzedającego na  wskazany przez sprzedającego rachunek bankowy. Zwrot pieniędzy następuje  wyłącznie po sprawdzeniu towaru przez sprzedającego i braku zastrzeżeń  co do ich stanu;


3. Sprzedawca nie odbiera zwrotów wcześniej nieuzgodnionych , po  uzgodnieniu ze sprzedającym przy odstąpieniu od umowy towar można  odesłać przesyłką pobraniową.


4. Zwroty towarów należy wysyłać wyłącznie na adres podany przez  sprzedawcę


P.H.U.P. SZCZEPAN MARCIN SZCZEPANSKI SKLEP 

UL : SZAJNOCHY 3 

85 – 738 BYDGOSZCZ 

TEL : 602716302  


Przesyłki wysłane na inny adres nie będą odbierane i na koszt nadawcy  odsyłane do niego.  


5. W przypadku kiedy kupującym jest podmiot gospodarczy, w sprawach  uprawnień kupującego, w szczególności prawa do rękojmi i zwrotu towaru  oraz odstąpienia od umowy mają zastosowanie przepisy dotyczące umów zawieranych między przedsiębiorcami; 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
P.H.U.P. SZCZEPAN MARCIN SZCZEPANSKI
SZAJNOCHY 3
85-738 BYDGOSZCZ
PL
Dodatkowe informacje

 §5 REKLAMACJA  


1. Prawo do zgłoszenia sprzedającemu reklamacji ma wyłącznie kupujący  (strona umowy).  


2. Reklamacji podlegają wady fizyczne rzeczy, które powstały w wyniku  przyczyn tkwiących już poprzednio w rzeczy sprzedanej lub wady inne  powstałe z winy sprzedającego;  


3. Reklamacji u sprzedającego nie podlegają uszkodzenia mechaniczne  rzeczy które powstały w wyniku transportu, załadunku lub ułożenia albo  wynikające z innych czynności podejmowanych przez przewoźnika lub jego  przedstawiciela w celu realizacji dostawy a także powstałe z winy  kupującego;  


4. Reklamacji nie podlegają rzeczy których wady opisane były w ofercie i  o których wiedział lub miał możliwość przed zakupem dowiedzieć się  kupujący;  


5. Reklamacji uszkodzeń mechanicznych ujawnionych po dostawie towaru  przez przewoźnika do końcowego odbiorcy, podlegają przedmioty co do  których kupujący przedstawi sprzedającemu stanowisko przewoźnika w  którym przewoźnik skutecznie wykaże kupującemu brak swojej winy w  uszkodzeniu towaru w wyniku transportu, załadunku lub ułożenia albo  wynikające z innych czynności podejmowanych przez przewoźnika lub jego  przedstawiciela w celu realizacji dostawy, a także wady tkwiące w samej  rzeczy lub powstałe z winy sprzedającego;  


6. Okres podlegania towaru reklamacji określony jest indywidualnie dla  każdego wystawionego przedmiotu w ofercie i zależy od długości  udzielonej sprzedawcy gwarancji przez producenta; w braku takich danych  okres skorzystania z prawa do rękojmi mija dla konsumentów po upływie 12  miesięcy od daty dostarczenia im towaru;  


7. Reklamację zgłasza kupujący sprzedającemu pisemnie (list polecony  zwykły) opisując cechy przedmiotu które sprawiają, że przedmiot stracił  właściwości prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania,  przyczyny i okoliczności ujawnienia się wady – załączając do opisu  zdjęcia tego przedmiotu, a w przypadku wad fizycznych (odpryski,  złamania, pęknięcia itp.) dodatkowo informację o podjętych czynnościach  wyjaśniających powstanie wad z dostawcą wraz z oświadczeniem dostawcy;  oraz propozycję załatwienia reklamacji (obniżenie ceny, wymiana towaru  na nowy  


8. W ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego  sprzedający wskaże kupującemu dalsze kroki reklamacyjne, w tym czy  należy przedmiot dostarczyć sprzedającemu do analizy lub czy należy  uzupełnić informacje zawarte w zgłoszeniu reklamacyjnym lub że  reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia bez konieczności  uzupełnienia informacji;  


9. Sprzedający za wady przedmiotu odpowiada na zasadach rękojmi również w  stosunku do kupującego nie będącego przedsiębiorcom a będącym  konsumentem w rozumieniu przepisów kc;  


10. W przypadku otrzymania przez kupującego od sprzedającego  dokumentacji gwarancyjnej, kupujący może reklamację zgłosić gwarantowi  lub skorzystać z prawa rękojmi i reklamację zgłosić sprzedawcy;

  

11. W przypadku skorzystania przez kupującego z gwarancji i odmowie  gwaranta wykonania swoich obowiązków, kupujący może skorzystać z rękojmi  i zgłosić reklamację sprzedającemu;  


12. W ciągu 14 dni roboczych liczonych od daty udzielenia sprzedającemu  uzupełniających informacji lub od daty dostarczenia mu towaru do analizy  sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i sposobie jej realizacji  lub o odmowie uznania reklamacji podając krótkie uzasadnienie swojej  decyzji;  


13. Reklamowany towar podlegający bezpośredniej analizie przez  sprzedającego, kupujący przesyła sprzedającemu na koszt sprzedawcy,  zabezpieczając go na czas transportu w sposób uniemożliwiający powstanie  nowych uszkodzeń lub pogłębienia się wady; koszt ten jest jednak  zwracany przez kupującego sprzedającemu w przypadku uznania reklamacji  za bezzasadną; towar zbadany i nieuznany za podlegający reklamacji  zostaje odesłany kupującemu na jego koszt;  


14. W przypadku nieodebrania przez kupującego, nieuznanego w reklamacji  przez sprzedającego towaru za wadliwy z przyczyn tkwiących po stronie  samego towaru lub z winy sprzedającego, przechowanie tego towaru odbywa  się na koszt kupującego;  


15. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego za uzasadnioną,  sprzedawca wykona reklamację zgodnie z żądaniem kupującego w terminie  nie dłuższym niż 30 dni od daty potwierdzenia uznania reklamacji;  


16. Kupujący będący przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi do  reklamacji wadliwego towaru, którego wady powstały z przyczyn leżących  po stronie towaru, jeżeli niezwłocznie nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie  po jej wykryciu, a w wypadku kiedy miał obowiązek zbadać rzecz przy  odbiorze, traci te uprawnienia jeżeli niezwłocznie od daty odebrania  rzeczy od przewoźnika o tym na piśmie pod rygorem nieważności nie  zawiadomił sprzedającego. Prawo to nie zwalnia kupującego z obowiązku  wyjaśnienia ujawnionych uszkodzeń mechanicznych z przewoźnikiem; 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy