Łóżko 160x200cm Białe do Sypialni Wójcik Linate 92 (6483133949)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
799,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 49,90 zł
  • Niemcy 650,00 zł
  • lokalizacja: Wieliczka
  • rozmiar: 160x200
  • stan: nowy
  • kolor mebla: biały
  • producent: Meble Wójcik
  • szerokość mebla: 166.00 [cm]
  • wysokość mebla: 88.00 [cm]
  • głębokość mebla: 206.00 [cm]
  • rodzaj łóżka: podwójne
  • styl: nowoczesny

Łóżko Linate 92

Kolekcja Linate

Kolekcja Linate marki Meble Wójcik to propozycja skierowana do osób podążających za najnowszymi trendami. Funkcjonalność i precyzja wykonania to główne cechy mebli przeznaczonych do salonu, jadalni, a także sypialni. Korpus wykonano z płyty laminowanej w kolorze białym, natomiast fronty wykonane z płyty MDF w wysokim połysku bieli połączono z eleganckimi aplikacjami w kolorze Dąb Truflowy. System nie posiada uchwytów, dzięki czemu nabiera oryginalnego wyglądu. Zaś prowadnice w szufladach z cichym zamknięciem oraz drzwi z opóźniaczami gwarantują wygodę i bezpieczeństwo użytkowania. Łóżko przystosowane do materaca o wymiarach 160x200cm doskonale sprawdzi się w każdej sypialni.

Opis szczegółowy

Cechy charakterystyczne

oryginalny design
mebel utrzymany w nowoczesnej stylistyce
łóżko wymaga dokupienia materaca i stelaża o wymiarach 160x200cm

Wykonanie

płyta laminowana najwyższej jakości (płyta MDF pokryta wysokiej jakości folią PVC)
płyta odporna na zarysowania, uszkodzenia, wilgoć i wysoką temperaturę

Wybarwienie

fronty: Biel Alpejska w wysokim połysku / Dąb Truflowy

Uwagi

Produkt przeznaczony do samodzielnego montażu.
W komplecie znajdują się wszystkie potrzebne elementy do składania oraz instrukcja .

Termin realizacji zamówienia

2-6 tygodni
Wymiary produktu:
Wysokość: 88cm
Szerokość: 166cm
Długość: 206cm

Dlaczego sklep Twojemeble?

1. Sprzedawca godny zaufania - 12 lat na rynku

Kupując u nas otrzymujesz nowy, pełnowartościowy towar w oryginalnym opakowaniu, który pochodzi bezpośrednio z fabryki producenta.

2. Bezpieczny transport

Tylko my oferujemy najtańszy na Allegro, bezpieczny transport mebli, na terenie całej Polski.

3. Infolinia

Masz pytanie? Zadzwoń 801 009 561 lub 533 355 377. Przez 7 dni w tygodniu chętnie pomagamy i udzielamy informacji na każdym etapie realizacji zamówienia.

4. Program ochrony kupujących

Każdy Twój zakup jest ubezpieczony przez serwis Allegro do kwoty 10 000 zł.

5. Szybka dostawa

Wysyłając zamówienia korzystamy z usług wyspecjalizowanej firmy transportowej.

6. Gwarancja

Na wszystkie produkty udzielamy 24-miesięcznej gwarancji producenta.

7. Doświadczenie

Działamy na rynku od 2003 roku, prowadząc największy internetowy sklep meblowy w Polsce.

8. Różne formy płatności

Oferujemy wszelkie dostępne formy płatności, tak aby każdy mógł wybrać coś dla siebie.

9. 100% satysfakcji

Nasi profesjonalni doradcy chętnie odpowiedzą na każde pytanie. Dołożymy także wszelkich starań, aby meble dostarczyć w jak najkrótszym czasie. Gdy nie spełnią one Twoich oczekiwań możesz je zwrócić w ciągu 14 dni.

10. Szeroka oferta

Tylko u nas dostępna jest pełna oferta, wysokiej jakości produktów, najlepszych polskich producentów.

Kontakt

Metody płatności

najszybsza i najbezpieczniejsza forma płatności
możliwość rozłożenia płatnoŚci w czasie
możliwość wpłaty bezpośrednio na numer konta firmy
płatność przy odbiorze towaru

Zobacz pozostałe produkty

TwojeMeble to wiarygodny sklep. Otrzymaliśmy między innymi certyfikat - Znak jakości "Q", który poświadcza wysoką jakość
świadczonych usług. Znaleźliśmy się także w pierwszej dziesiątce sklepów internetowych w kategorii "Dom i Wnętrze", jako jedyny
meblowy sklep internetowy.
SPRAWDŹ NASZĄ BOGATĄ OFERTĘ
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,90 zł
kolejna sztuka: 19,90 zł
maksymalnie w paczce: 20
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Niemcy 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Wielka Brytania 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Czechy 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Irlandia 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Rosja 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Słowacja 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Szwecja 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Holandia 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Litwa 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Białoruś 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Norwegia 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Ukraina 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Włochy 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Francja 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Belgia 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Dania 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Hiszpania 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Austria 650,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 49,90 zł
kolejna sztuka: 19,90 zł
maksymalnie w paczce: 20
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 801 009 561
    telefon - stacjonarny - infolinia czynna pn-pt 9:00-21:00, sb-nd 9:00-18:00
  • 533 355 377
    telefon komórkowy - infolinia czynna pn-pt 9:00-21:00, sb-nd 9:00-18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Omega Meble Sp. z o.o.
ul. Jedynaka 15
32-020 Wieliczka
Polska
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1. pisemnie na adres: ul. Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka; 1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@twojemeble.pl; 2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dostępny jest u Sprzedawcy. Zwracany towar należy odesłać na swój koszt na adres magazynu: Omega Meble Sp. z o.o. ul. Jedynaka 15 32-020 Wieliczka Z wyraźnym dopiskiem ZWROT 14 DNI Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie TwojeMeble). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Jedynaka 15 32-020 Wieliczka. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie TwojeMeble, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Koszt odesłania towaru to 300zł z VAT. 8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

reklamacje

1. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul.Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@twojemeble.pl 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Jedynaka 15, 32-020 Wieliczka. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.1214). 2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 1.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych sklepuTwojeMeble, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 1.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie sklepu TwojeMeble podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. 1.3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie sklepu TwojeMeble jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie TwojeMeble, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 1.4. Zawarcie Umowy Sprzedaży 1.4.1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia. 1.4.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia. 2. SPOSOBY PŁATNOŚCI 2.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: 2.1.1. Płatność za pośrednictwem systemu PayU. 2.1.2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: 2.1.2.1. Bank: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 2.1.2.2. Numer rachunku: 18 1020 2892 0000 5802 0574 3788 2.1.3. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki 2.1.4. Płatności w systemie ratalnym - Raty PayU 3. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY 3.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: 3.1.1. Przesyłka kurierska (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU). Firma kurierska pracuje pn-pt, w godz. 8-16. 3.1.2. Transport własny Sprzedawcy (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU). 3.1.3. Odbiór osobisty – miejsca i terminy odbiorów wskazywane są w trakcie składania Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia oraz na stronie przedmiotu sklepu TwojeMeble. 3.2. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.3. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie przedmiotu sklepu TwojeMeble. 3.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 2 do 10 tygodni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób: 3.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub za pośrednictwem PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. 3.4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.