Łóżeczko z funkcją Bellamy Ines 140x70 TANIO (6484004471)

zakończona
1 294,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 270,00 zł
  • lokalizacja: Czernikowo
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki


Sprzedający

Strona "o mnie"
Inne moje aukcje
Moje Komentarze
Dodaj do ulubionych



Kontakt

Zadaj pytanie sprzedającemu

Telefon: 692 036 118

sklep@sklep.luksusme­ble.com


Rachunek bankowy

B.S.Aleksandrów Kujawski 84 9537 0000 0032 4021 2000 0002



Koszty przesyłki

Podane dni realizacji zamówienia liczone są w dniach roboczych.

''''''''''''''''''''­''''''''''''''''''''­'''''''''''''''''
TRANSPORT GRATIS NA TERENIE CAŁEGO KRAJU*

*dot. wybranych produktów
''''''''''''''''''''­''''''''''''''''''''­'''''''''''''
Przy zamówieniu obowiązuje wpłata w wysokości 30 %

''''''''''''''''''''­''''''''''''''''''''­''''''''''''''''''''­''''



luksusmeble_com
''''''''''''''''''''­''''''''''''''''''''­'

NASI PRODUCENCI

MEBLE MEBIN

Upust 10% + raty 0%

LUB INNA FORMA ZNIŻKI

WIKTOR

OPIUM

MEBLE MEBLOMAX DOLMAR

INDYWIDUALNE WYCENY LUB raty 0%
TOPAZ

MEBLE TAPICEROWANE

Wersal, Dolmar, Marzenie i inni

SAN REMO

CITY

POŚCIEL, LAMPY, KINKIETY, PODUSZKI, KOCYKI.

Niższa cena do 10%


MEBLE DZIECIĘCE

Niższa cena do 15%
lub raty 0%

PRINCESSA

MATERACE

Niższa cena do 16 %

ŁÓŻECZKO Z FUNKCJĄ SOFY INES
W GRATISIE : TRANSPORT, WNIESIENIE, MONTAŻ.
Usługa zależy od miejsca zamieszkania.
Możliwość zakupu także innych elementów i kolekcji mebli BELLAMY!
.
Dostawa od ręki 3 - 20 dni
MEBLE w większości są dostępne na stanach magazynowych.

Ponadczasowa romantyczna kolekcja Ines w klasycznym stylu powróciła do świata dziecka.
Kolekcja zdobiona jest stylowymi frezami oraz pięknymi ręcznie wykonanymi porcelanowymi uchwytami. Jest kolekcją uniwersalną przeznaczoną zarówno dla dziewczynek jak i dla chłopców.

Kolekcja wykonana jest z wysokiej jakości płyty MDF oraz płyty meblowej. Dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych: eleganckiej bieli i neutralnej szarości. W celu zwiększenia komfortu użytkowania w kolekcji zastosowano bezpieczne oraz niezawodne prowadnice firmy Blum wyposażone dodatkowo w system domykający.

Meble w całości sa lakierowane na kolor delikatnej bieli (ivory), certyfikowaną, bezpieczna dla dziecka farbą.
.

Łóżeczko posiada :

  • 3 poziomy regulacji wysokości stelaża pod materac
  • pojemna szuflada z cichymi prowadnicami z samodomykiem marki Blum
  • pokrywa zasłaniająca zawartość szuflady
  • po zdjęciu ramki od strony szuflady łóżeczko może pełnić funkcję tapczanika/sofy dla starszego dziecka
  • w komplecie barierka ochronna zabezpieczająca dziecko przed wypadaniem po zmianie łóżeczka w tapczanik
  • barierkę można zamontować po prawej lub lewej stronie łóżeczka
  • do łóżeczka pasuje materac o wymiarach: 140x70

.

Wymiary: 83,5cm x 92cm x 152,5cm


Kolorystyka:
.
biały szary .

Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.

W każdej paczce znajduje się instrukcja montażu mebli.

W komplecie znajdują się również wszystkie elementy niezbędne do montażu.

Meble wykończone są specjalnie wyselekcjonowaną farbą włoskiego dostawcy, która ma wyjątkowe funkcje utwardzające, dzięki czemu meble są odporne na dwa typy uszkodzeń:
- chemiczne: chroni przed działaniami cieczy typu woda, mleczka, oliwki i inne detergenty;
- mechaniczne: chroni przed wszelkiego rodzaju zarysowaniami powstałymi w skutek użytkowania mebli.

.

Dobrana farba tworzy idealnie gładką strukturę powłoki tzw. zamkniętoporową. Specjalne substancje matujące tworzą efekt delikatnej satyny.

Farba posiada wszystkie wymagane certyfikaty. Dodatkowo, przed wdrożeniem do sprzedaży wylakierowany mebel testowany jest w laboratoriach pod względem emisji. Dzięki specjalnie utwardzonej, „zsieciowanej” farbie, nie emitowane są żadne substancje szkodliwe. Powłoka lakiernicza po utwardzeniu staje się ciałem stałym.

Dostępne elementy kolekcji INES: cena może być inna

komoda 102/51/90 1035,-
przewijak na komodę 60/79,5,8,5 185,-
szafa 102/51/180 1365,-
wielofunkcyjn­e łóżeczko 70x140 z szufladą 1295,-
regał 80/44/180 995,-
skrzynia na zabawki 68,2/50/56 495,-
. Inne elementy kolekcji INES:

Łóżeczko 120x60 zostało wycofane z produkcji.


Masz pytania?

Zadzwoń do nas: 692 036 118
lub napisz: sklep@sklep.luksusme­ble.com

.

Przykładowe kolekcje mebli firmy PINIO:

Marsylia

Barcelona

ToTo

Mini

Parole

Filoo

Lara

Inne kolekcje mebli firmy BaggiDesign:

Secret Garden

Swan

Yuppi Olive

Bumble Bee

Lillarose white

Blue Lagoon

Africa

Lillarose Olive

Dino world

Decco Cream

Sport

Horses Olive

Lillarose Graphite

Baby Sheep

Decco white

Panda

Horses Graphite

Teddy Bear

Dragons Olive

Bunny Rabbit

Yuppi white

Airplane

Decco Graphite

Turtle

Dragons Graphite

Cindi

Yuppi graphite


Inne zestawy niemowlęce Firmy ATB

Basic

Bianko – pokój niemowlęcy

Classic – pokój niemowlęcy

Ivo – pokój niemowlęcy

Pectus – pokój niemowlęcy

Prowansja – pokój niemowlęcy

Simple

Sweet 2 – pokój niemowlęcy

Terra – pokój niemowlęcy

Tip Top – Pokój niemowlęcy

VX - pokój niemowlęcy

Marsylia - pokój niemowlęcy

Marsylia - pokój niemowlęcy


Przykładowe kolekcje mebli firmy Babybest:

Daisy

Royal

Romantic

Clasic

Princessa

Super Speed

Football

Antresola Zamek

Antresola Clasic

Young

Antresola Clasic 2

Przykładowe kolekcje mebli firmy Timoore:

New line PLUS

First

Simple

Limo

Click

Beep

Elle

Elle Special

Frame

Clariss

Masz pytania?

Zadzwoń do nas: 692 036 118
lub napisz: sklep@sklep.luksusme­ble.com

Całą kolekcję mebli Firmy BELLAMY posiadamy w sprzedaży

Pozdrawia zespół luksusmeble

Salon meblowy LUKSUSMEBLE

Czernikowo tel 692 036 18

sklep@sklep.luksusme­ble.com

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • SGB - BANK S.A. 84953700000032402120000002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 270,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

www.luksusmeble.com "Piękne, stylowe i niebanalne wnętrza nie tylko wpłyną na dobre samopoczucie, ale także podnoszą jakość codziennego życia i zaspokoją estetyczne potrzeby każdego z nas..." Szanowni Państwo, Istniejemy na rynku od 1997 r. Oferowane przez nas meble cechują się wysublimowanym charakterem oraz wyjątkową elegancją .W sposób subtelny łączą tradycję z nowoczesnością. Mamy nadzieję, że nasze meble staną się doskonałą inspiracją do stworzenia oryginalnych, ekskluzywnych i niepowtarzalnych wnętrz. W naszym sklepie internetowym znajdziecie państwo ofertę dostawców z kraju i ze świata. Współpracujemy m.in. z takimi firmami jak: Wersal, Meble Marzenie, Mebin, Fadome, Restol, Intermeble, Gała, Signal, Halmar, Meblomax, Dolmar, FM Bravo, Młot, Meble Adam, Meblocross, BaggyDesign, BabyBest, Timoore, Pinio i wieloma innymi. Zapewniamy profesjonalną i miłą obsługę i doradztwo każdego dnia. Oferujemy konkurencyjnie niskie ceny. Zapewniamy transport do domu klienta.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH DO 24 GRUDNIA 2014 ROKU) 9.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie dziesięciu dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 9.1.1. pisemnie na adres: ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo; 9.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sklep.luksusmeble.com; 9.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 9.3. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia. 9.4. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 9.5. Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu do Klienta, na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób. Konsument może zwrócić Produkt Sprzedawcy na adres: ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo. 9.6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 9.1 oraz 9.3; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych. 10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 10.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 10.1.1. pisemnie na adres: ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo; 10.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sklep.luksusmeble.com; 10.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 10.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 10.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 10.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 10.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 10.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo. 10.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 10.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 10.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 10.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Szacunkowy koszt zwrotu towaru wielkogabarytowych wynoszą od 250zł do 1200 zł. 10.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

reklamacje

6. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH DO 24 GRUDNIA 2014 ROKU) 6.1. „Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).” 6.1.1. „Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.” 6.1.2.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji. 6.2. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje”. 6.3. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta na przykład: 6.3.1. pisemnie na adres: ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo; 6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sklep.luksusmeble.com; 6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 6.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu. 7. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje”. 7.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 7.3.1. pisemnie na adres: ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo; 7.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sklep.luksusmeble.com; 7.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 7.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 7.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Osiedle Mickiewicza 6, 87-640 Czernikowo. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. 8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 8.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/ spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/ wazne_adresy.php. 8.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 8.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 8.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 8.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 8.2.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

pozostałe informacje

SYMULACJA RAT tel 692 036 118692 036 118 sklep@sklep.luksusmeble.com pn. - pt. 10.00 - 20.00 sob.9.00 - 18.00 I KREDYT PROMOCYJNY - do 14 000zł na oświadczenie Okres kredytowania od 3 do 6 rat 0 % wpłaty Kwota kredytu od 200zł do 10tys.zł Przykładowe raty (cena towaru 1000zł, wpłata – 0zł, kredyt ubezpieczony) 3 raty- rata - 342,84 zł. 4 raty - rata - 259,50 zł. 5 rat - rata - 209,50 zł. 6 rat - rata - 176,17 zł. Całkowity koszt kredytu 0,95% miesięcznie II KREDYT PROMOCYJNY - do 14 000zł na oświadczenie Okres kredytowania od 3 do 36 miesięcy 0% wpłaty Kwota kredytu od 200zł do 10tys.zł Przykładowe raty (cena towaru 1000zł, wpłata – 0zł.kredyt ubezpieczony ) 10 rat- rata 113 zł. 12 rat – rata 96,40zł 18 rat – rata 68,55zł 24 raty – rata 54,67zł 36 rat – rata 40,78zł Całkowity koszt kredytu 1,3% miesięcznie WYMAGANE DOKUMENTY: - Emeryt:Ostatni odcinek lub decyzja lub wyciąg z banku( do wyboru) - Rencista:Ostatni odcinek lub wyciąg z banku + decyzja - Osoby pracujące: zaświadczenie z zakładu pracy - Rolnicy: zaświadczenie z Urzędu Gminy lub opłacony nakaz płatniczy - Na oświadczenie do 14000 zł - bez w/w dokumentów. Dane do przelewu: Salon Meblowy Luksus Meble ul. Mickiewicza 6 87-640 Czernikowo B.S.Alek.Kujawski 84 9537 0000 0032 4021 2000 0002 Numer SWIFT GBWCPLPP (do przelewu z zagranicy) REGULAMIN dostępny tutaj: http://luksusmeble.com/content/9-regulamin