Łóżeczko turystyczne Mirage Delux Khaki Cow Milly (6541604846)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
339,00 zł
z 294 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • lokalizacja: Niepołomice
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
anita-f. Profesjonalna obsługa i wysoka jakość towaru.
Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 695809888
F.U.H. ATIKO-NET Anita Fordońska
Ul. Zabierzowska 22
32-005 Niepolomice
Koszty przesyłki
Przesyłka kurierska 20 zł
lub darmowa wysyłka
Konta bankowe
Numer 87 1140 2004 0000 3202 6116 0820
Bank mbank
Regulamin
Wszystkie niezbędne informacje znajdują się w zakładce "informacje od sprzedającego".
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
Łóżeczko turystyczne Mirage Delux Khaki Cow Milly Mally
Producent: MILLY MALLY

Łóżeczko Mirage Delux Khaki Cow
Łóżeczko dwupoziomowe, posiada solidną konstrukcję. 2 boki wykonane są z przezroczystej siatki. Usztywniany materac zapewnia komfort dziecku, natomiast składana konstrukcja umożliwia wygodny transport. Dno łóżeczka oparte jest na stabilnej krzyżakowej konstrukcji. Idealnie spełnia funkcje kojca, przenośnego jak i domowego łóżeczka oraz kołyski.

Charakterystyka:

torba na zabawki
kieszeń wisząca
druga warstwa
przewijak
pałąk z zabawkami
system składania i otwierania
plastikowe narożniki
otwierany bok
torba do transportu
solidne podparcie spodu
materacyk
moskitiera
kółka wyposażone w hamulce
płozy
moduł świecąco-grająco-wibrując

DANE TECHNICZNE

Wymiary:

łóżeczko złożone 22 cm x 21 cm x 79 cm
łóżeczko rozłożone 120 cm x 60 cm
wysokość 76 cm
głębokość 62 cm

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE
Pokaż wszystkie aukcje


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 87114020040000320261160820
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 695809888
    od poniedziałku do piątku 10:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wydania Konsumentowi towaru przez przewoźnika bez podania przyczyny. Oświadczenie może zostać wysłane pocztą na adres: F.U.H. ATIKO-NET Anita Fordońska, ul. Zabierzowska 22, 32-005 Niepołomice lub drogą mailową na adres anita.poczta@interia.pl, W przypadku odstąpienia od umowy to co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie nie zmienionym. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy znajdującego się w załączniku nr 1 oraz wysłanego wraz z informacją o zakupie towaru. Towar należy przesłać na adres sklepu na koszt Konsumenta. Konsument powinien zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Wraz z towarem należy dołączyć dane umożliwiające identyfikację zamówienia i osoby go składającej. Zwrot wzajemnych świadczeń nastąpi niezwłocznie, nie później niż terminie 14 dni. Sprzedawca zwraca koszt dostawy towaru od Sprzedającego do Konsumenta w wysokości najniższej możliwej do wyboru dostawy. Sprzedawca wystawi fakturę korygującą, którą prześle na adres e-mail Konsumenta. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.Podobnie jak w przypadku zwykłego zarządu – przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje kupującemu nie będącemu Konsumentem (przedsiębiorcy) Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. ZAŁĄCZNIK NR1 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: F.U.H. ATIKO-NET Anita Fordońska;Ul. Zabierzowska 22;32-005 Niepołomice Ja___niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ___, numer oferty___ Data zawarcia umowy to___, data odbioru ___ Imię i nazwisko___ Login Allegro___ Adres ___ Data___ Podpis

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny z tytułu niezgodności towaru z umową określony jest ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2. Reklamacje należy kierować na adres: F.U.H. ATIKO-NET Anita Fordońska, ul. Zabierzowska 22, 32-005 Niepołomice lub adres e-mail atiko_net@interia.pl Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sprzedawca zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. 4. Każdy produkt objęty jest gwarancją producenta. Zakres gwarancji, termin jej obowiązywania określony jest w karcie gwarancyjnej załączonej do zakupionego towaru. gwarancyjnej. 5. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 6. Na produkty objęte gwarancją producenta Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi dla Kupujących nie będących Konsumentami 7. Na produkty objęte rękojmią Sprzedawcy Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez 12 miesięcy od daty zakupu przez Kupujących nie będących Konsumentami. Dla kupujących będących rękojmia sprzedawcy obowiązuje przez okres 24 miesięcy.

pozostałe informacje

Wszystkie ceny podane są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Zamówienia można składać poprzez serwis Allegro. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (telefonicznie lub e-mailem). W przypadku braku dostępności części produktów objętych zamówieniem, Sprzedawca wysyła do Klienta e-mail lub informuje telefonicznie, który produkt jest dostępny, a którego aktualnie brakuje na stanie magazynu. Informacja zawiera także prośbę o podjęcie decyzji dotyczącej dalszej realizacji zamówienia. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. W przypadku firm dane do faktury muszą zawierać pełną, a nie skróconą nazwę firmy podaną we wpisie do ewidencji lub KRS. Dane podane w formularzu można w każdej chwili zmienić poprzez przesłanie drogą elektroniczną na adres e-mail prośby o zmianę danych. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie. Moment zawarcia umowy sprzedaży to moment przesłania przez sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji na adres e-mail klienta. Dowód zakupu jest dołączany jako załącznik do zamówienia lub wysyłany oddzielnie pocztą elektroniczną. W przypadku towarów posiadających fabryczną kartę gwarancyjną klient może odesłać ją na adres firmy w celu podbicia. Za zakupy można zapłacić w następujący sposób: Przelewem na rachunek bankowy. Dane do wpłaty: F.U.H. ATIKO-NET Anita Fordońska ul. Zabierzowska 22 32-005 Niepołomice BRE BANK nr rachunku 87 1140 2004 0000 3202 6116 0820 Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek. Poprzez płatność online PayU. Przy odbiorze towaru - przesyłka pobraniowa. Na wpłatę lub wybór płatności za pobraniem czekamy 7 dni. Po tym terminie zamówienie jest anulowane. Koszty przesyłek. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich. Kupujący jest obciążony kosztami wysyłki. Koszty przesyłek podane są na każdej aukcji: Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy prosimy o pilny kontakt.