Łoże MADEIRA 160 sypialnia łóżko tapicerowane (6483635477)

zakończona
1 336,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 3 000 zł
  • lokalizacja: Słupia pod Kępnem
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • rozmiar: 160x200
  • stan: nowy
  • rodzaj łóżka: podwójne
.

W razie dodatkowych pytań związanych z zakupem na aukcji proszę o kontakt:

Biuro:

Pn - Pt
8.00 - 16.00
62 78 18 701 (8 - 16)
biuro@mebletop24.pl
883-633-703 (8 - 21)
690-880-670 (8 - 21)

DOSTAWA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU GRATIS!!!

Czas realizacji:

z reguły od 1 do 4 tygodni.

Dostawa na terenie całego kraju naszym własnym transportem

(gwarancja braku uszkodzeń).

Przed zakupem obowiązkowo zapoznaj się ze stroną "O MNIE".

FPH JURPOL P.J.
63-648 Słupia pod Kępnem
ul.Szeroka 12
nr konta: 69-1090-1144-0000-00­01-1173-3661

Witam serdecznie na aukcji która dotyczy

Łoża MADEIRA.

Łoże tapicerowane MADEIRA to nowatorskie i ekstrawaganckie łoże które przypadnie każdemu, nawet najbardziej wymagającym klientom. Idealnie wpasuje się do każdego rodzaju oraz koloru wnętrza sypialni. Łoże MADEIRA produkowane jest z najlepszych gatunkowo materiałów oraz ze szczególną dbałością o detale, tak aby zapewnić Państwu najwyższą jakość komfortu spania.

Wymiary:

Szerokość: 181 cm

Wysokość: 96/112 cm

Długość: 234 cm

Powierzchnia spania: 160 cm x 200 cm

Łoże dostępne jest w wymiarach:

140x200, 160x200, 180x200, 200x200

Funkcje łoża:

- system regulacji wysokości materaca

- funkcja Relax zagłówka / podłokietnika

- model dostępny w opcji z nóżkami drewnianymi

Cennik grup tkanin obiciowych:

- Grupa "DOBRA CENA" - 1336 zł

- Grupa I "STANDARD" - 1521 zł

- Grupa II "PLATINUM" - 1675 zł

Aby zobaczyć wszystkie dostępne kolory kliknij

na zdjęcie poniżej:

TRANSPORT GRATIS NA TERENIE CAŁEJ POLSKI!!!

Po zakupie prosimy o poinformowanie nas w rubryce "Wiadomości dla sprzedającego" jaki kolor łoża Państwa interesuje oraz z której grupy cenowej dany kolor pochodzi a także czy życzą sobie Państwo także: materac, stelaż, pojemnik na pościel.

W cenę łoża nie jest wliczony:

(ceny poszczególnych elementów znajdą Państwo poniżej)

- stelaż

- materac

- pojemnik na pościel

Stelaż mogą Państwo zakupić u nas w cenie 246 zł

Pojemnik na pościel wraz z automatem podnoszącym mogą Państwo zakupić w cenie 199 zł - automaty znacznie ułatwiają otwieranie łoża szczególnie w przypadku ciężkich materacy. Pojemnik na pościel stanowi połowę rozmiaru powierzchni spania.

Materace do łoża znajdą Państwo u nas w cenie:

(materace lepsze jakościowo znajdą Państwo na końcu aukcji)

- materac CLASSIC w cenie 522 zł

- materac PRIMO w cenie 553 zł

Na naszych pozostałych aukcjach mogą znaleźć Państwo materace które są lepsze jakościowo od proponowanych powyżej:

Standard 8 160X200 w cenie 312 zł

Versal economic 160X200 w cenie 496 zł

CLASSIC 160X200 w cenie 521 zł

MARGO 160X200 w cenie 644 zł

PASSION 160X200 w cenie 708 zł

EXCLUSIVE 160X200 w cenie 1184 zł

OLIMP 160X200 w cenie 1285 zł

VITEA 160X200 w cenie 1963 zł

Po zakupie skontaktuj się ze sprzedającym informując go o :

- adresie dostawy ( jeśli inny niż w allegro ),

- aktualnym numerze telefonu,

- wybranej kolorystyce ( jeśli jest do wyboru ).

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (rozumie się przez to np. meble tapicerowane ponieważ klient ma bardzo dużą ilość materiałów obiciowych do wyboru, czy też meble twarde z grafiką gdzie jest podobna sytuacja, konsument wybiera indywidualną grafikę).

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­Q4YAJbvkpB62yT+DqVWT­WYI5LfQNloTZDIC0Zbiq­dLZUgA+/q1bYoW+NafQy­4Ou9i[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u meble-top24 za co najmniej 3 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 69 1090 1144 0000 0001 1173 3661
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Szczegółowe informacje na temat czasu realizacji zamówienia znajdą Państwo w opisie danej aukcji przedmiotu lub kontaktując sie z nami telefonicznie bądź e-mailowo. Czas realizacji ustalany jest do każdego sprzedawanego przedmiotu indywidualnie.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sprzedaż na allegro prowadzona jest przez Pawła Jurasika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno Handlowa JURPOL Paweł Jurasik wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, NIP 6191957171, REGON 301096984, adres poczty elektronicznej: biuro@mebletop24.pl, numer telefonu: + 48 883 633 703.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mebletop24.pl lub jurek1438@wp.pl Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce www.mebletop24.pl/odstapienie-od-umowy.html Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Ze względu na ograniczoną możliwość użycia znaków w rubryce "Zwroty" pozostałe szczegóły dotycząca warunków zwrotów znajdują się na naszym koncie allegro w zakładce "O mnie". Prosimy przed zakupem o szczegółowe zapoznanie się ustalonym regulaminem ponieważ podjęta decyzja o zakupie na naszych aukcjach jest równoznaczna z zapoznaniem i akceptacją informacji zawartych na stronie "O MNIE" oraz w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO".

reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH DO 24 GRUDNIA 2014 ROKU) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze )Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mebletop24.pl lub jurek1438@wp.pl Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na allegro w zakładce \\\"informacje od sprzedającego \\\". Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mebletop24.pl lub jurek1438@wp.pl Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE Sprzedaż na allegro prowadzona jest przez Pawła Jurasika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno Handlowa JURPOL Paweł Jurasik wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, NIP 6191957171, REGON 301096984, adres poczty elektronicznej: biuro@mebletop24.pl, numer telefonu: + 48 883 633 703. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z zakupów z naszych aukcji umieszczanych na portalu allegro (z wyjątkiem pkt. 11 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców). Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.). PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. REGULAMIN – niniejszy regulamin użytkownika jurek1438 oraz meble-top24 na portalu allegro . SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Paweł Jurasik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno Handlowa JURPOL Paweł Jurasik wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, NIP 6191957171, REGON 301096984, adres poczty elektronicznej: biuro@mebletop24.pl lub jurek1438@wp.pl numer telefonu: + 48 883 633 703.UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem portalu allegro . USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem portalu allegro . USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.) ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą usług allegro i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. Tryb postępowania reklamacyjnego: Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 i 7 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład: pisemnie na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mebletop24.pl lub jurek1438@wp.pl Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.1 Regulaminu. Cena Produktu uwidoczniona na stronach portalu allegro podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach allegro w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży, chyba że Umowa Sprzedaży: płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, płatność gotówką przy odbiorze osobistym, płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy: Bank: Bank Zachodni WBK S.A. Numer rachunku: 69 1090 1144 0000 0001 1173 3661. płatności w systemie ratalnym - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez spółkę Santander Consumer Finanse S.A (spółka Santander Consumer Finanse S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław, kapitał zakładowy 20.000.000,00 zł (opłacony w całości), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Wrocław – Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000094876, NIP: 8981011992, REGON: 930695605). W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach allegro oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem – w Dni Robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz w soboty, w godzinach od 9:00 do 13:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 30 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, w przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.