Lornetka Vortex Diamondback 12x50 (6931101058)

zakończona
1 199,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Odbiór w 5 salonach , Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
Gwarantowane
bezpieczeństwo
Ponad 12 lat
doświadczenia
99,8%
pozytywnych opinii
Profesjonalne
doradztwo

Lornetka Vortex Diamondback 12x50

Wysokiej klasy lornetka amerykańskiej firmy Vortex Diamondback 12x50 z 12-krotnym powiększeniem, przeznaczona dla myśliwych i obserwatorów przyrody, zapewniająca dobrą widoczność także w słabszych warunkach oświetleniowych. Lornetka oferuje bardzo duże pole widzenia, wynoszące 80 m na 1000 m, co pozwala łatwiej podążać wzrokiem za poruszającym się obiektem.

  • Gwarancja: wieczysta
  • Zwrot: możliwy w ciągu 14 dni
  • Stan przedmiotu: nowy

Cechy

  • powiększenie: 12x
  • średnica obiektywu: 50 mm
  • pole widzenia: 4.6 stopnie
  • pole widzenia liniowe: 80m/1000m
  • pryzmaty: BaK-4/dachowe
  • magnezowa konstrukcja
  • gumowe pokrycie korpusu
  • wodoodporna
  • wypełniona argonem
  • wymiary: 170 x 140 mm
  • waga: 880 g

Opis produktu

Wysokiej klasy lornetka amerykańskiej firmy Vortex Diamondback 12x50 z 12-krotnym powiększeniem, przeznaczona dla myśliwych i obserwatorów przyrody, zapewniająca dobrą widoczność także w słabszych warunkach oświetleniowych. Lornetka oferuje bardzo duże pole widzenia, wynoszące 80 m na 1000 m, co pozwala łatwiej podążać wzrokiem za poruszającym się obiektem.

Wszystkie soczewki pokryte zostały wielowarstwowymi powłokami antyrefleksyjnymi, które zapewniają lepszą transmisję światła i dzięki temu lepszą widoczność także w słabych warunkach oświetleniowych. Pryzmaty dachowe wykonane zostały z wysokiej jakości szkła BaK-4 oraz pokryte powłokami fazowymi co sprawia, że obraz jest dodatkowo ostry i kontrastowy.

Lornetka posiada magnezową konstrukcję, dzięki której zmniejszono wagę oraz zwiększono wytrzymałość. Dodatkowo, jest ona wodoodporna, co pozwala na korzystanie w każdych warunkach atmosferycznych - specjalne uszczelnienia chronią przed przedostaniem wilgoci i drobinek kurzu do wnętrza. Wypełnienie lornetki argonem zapobiega zaparowaniu elementów optycznych od wewnątrz.

Korpus lornetki pokryty jest gumą, co zapewnia dodatkową ochronę oraz ułatwia trzymanie. Regulowane muszle oczne pozwala na wygodną obserwację także dla osób noszących okulary. Centralne pokrętło nastawiania ostrości oraz regulacja dioptrii dodatkowo zwiększają komfort użytkowania.

W zestawie znajdują się dekielki, praktyczny pasek oraz futerał ochronny dla jeszcze większego komfortu użytkowania.

Parametry techniczne

Powiększenie [x]: 12
Średnica obiektywu [mm]: 50
Pole widzenia kątowe [stopnie]: 4.6
Pole widzenia liniowe [m/m]: 80/1000
Źrenica wyjściowa [mm]: 4.17
Odstęp źrenicy [mm]: 18
Minimalna ostrość [m]: 3
Szkło/Pryzmaty: BaK-4/dachowe
Wymiary [mm]: 170 x 140
Waga [g]: 880
Wodoodporność: tak
Wypełnienie azotem/argonem: tak
Stabilizacja: nie
Wyjście na statyw: tak
Regulacja ostrości: centralna

W zestawie

  • lornetka,
  • dekielki,
  • pasek,
  • futerał

Zdjęcia produktu

Płatność i dostawa

Płatność

Oferujemy Państwu możliwość dokonania płatności za pośrednictwem PayU, zwykłym przelewem bankowym oraz za pobraniem. Istnieje również możliwość skorzystania z oferty Raiffeisen Leasing.

Nr rachunku do wpłat:

Bank Zachodni WBK:
52 1090 1098 0000 0000 0903 8942

BRE BANK SA:
68 1140 1065 0000 2058 5600 1003

Leasing Raiffeisen:

Aby skorzystać z tej formy płatności, dodaj produkt do koszyka, a następnie wybierz płatność "przelew tradycyjny". W komentarzu do zamówienia poinformuj nas o zainteresowaniu leasingiem. Szczegółowe informacje na ten temat prześlemy na Twój adres e-mail wskazany w zamówieniu.

Dostawa

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem kuriera oraz Paczkomatów InPost.
Aktualne ceny dostawy znajdują się w zakładce Płatność i dostawa nad opisem aukcji.

Kontakt i odbiór osobisty

Kontakt w sprawie aukcji

tel: +48 (91) 443 56 11

e-mail: allegro@cyfrowe.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji
od poniedziałku do piątku
w godzinach 10-18.

Odbiór osobisty

  • Gdańsk ul. Kartuska 149/11
  • Katowice ul. Warszawska 61
  • Szczecin ul. Boh. Getta Warszawskiego 23/1
  • Warszawa ul. Wałbrzyska 11 (lokal 193) Centrum Handlowe LAND
  • Poznań ul. Głogowska 38

Odbiór osobisty możliwy po wygraniu aukcji oraz potwierdzeniu przez nas terminu odbioru.

Gwarantowane
bezpieczeństwo
Ponad 12 lat
doświadczenia
99,8%
pozytywnych opinii
Profesjonalne
doradztwo
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 52109010980000000009038942
    • 68114010650000205856001003
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Kartuska 149/11
80-138 Gdańsk
NIP: 583-300-36-28
REGON: 220517299
KRS: 0000293552

Kochamy fotografię równie mocno, jak ludzie, którzy u nas kupują. Mamy z tego niesamowitą frajdę, gdy przychodzicie do nas po nowy aparat lub po nowy obiektyw, żeby ciągle się doskonalić i robić lepsze zdjęcia, które zachwycą innych. 

Są wśród nas, w każdym dziale firmy, od logistyki i magazynu, przez sprzedawców i na konsultantach infolinii kończąc praktycy, którzy nie wyobrażają sobie życia bez fotografowania i filmowania. Codziennie czekamy na Was pod telefonem, przed ekranami monitorów i za sklepową ladą, żeby usłyszeć pytanie jak robić lepsze zdjęcia? Czym je zrobić i w jaki sposób? To główny temat każdego dnia, nasz ulubiony, wałkowany bez przerwy.


Cyfrowe.pl Sp. z o.o. ul.

Kartuska 149/11 

80-138 Gdańsk


NIP: 583-300-36-28 

REGON: 220517299 

UE VAT ID: PL5833003628 

KRS: 0000293552 zarejestrowany przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ 

Kapitał zakładowy: 2 050 000 PLN 

Numer GIOŚ: E0010148Z 

Numer GIODO: 106022 

Główny przedmiot działalności wg PKD 2007: 47.91.Z

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Kartuska 149/11
80-138 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje

 

Kiedy i kto może zwrócić towar

Zwrot przysługuje jeśli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu  Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w  przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę  internetową, telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej).  Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane  zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym sklepie  stacjonarnym.

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania  jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po  upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w  którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa  weszła w posiadanie rzeczy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:

a) My jesteśmy zobowiązani do zwrotu Państwu wszystkich otrzymanych  od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu  dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie  później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani  o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 
b) Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.

Koszty

Ponoszą Państwo jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).

Ponadto odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy  wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Zwrot pieniędzy

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów  płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji  (czyli płacąc kartą płatniczą otrzymujecie Państwo zwrot na kartę),  chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W  każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym  zwrotem. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy  lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego,  które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać  niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.

W przypadku zwrotu towaru w sklepach stacjonarnych Cyfrowe.pl, zwrot  pieniędzy może nastąpić nie w momencie zwrotu (tj. dostarczenia  sprzętu), ale niezwłocznie w późniejszym terminie, nie dłużej niż do 7  dni m.in. z uwagi na fakt nie posiadania w danej chwili odpowiedniej  kwoty gotówki.

Zgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo  poinformować nas (tj. Cyfrowe.pl Sp. z o.o., 80-138 Gdańsk, ul. Kartuska  149/11) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego  oświadczenia np. poprzez:


  • wypełnienie internetowego formularza na naszej stronie internetowej (preferowany sposób)
    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak  nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości,  prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o  odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą  elektroniczną). 
  • wysłanie wiadomości email z treścią oświadczenia na adres  (koniecznie podaj nr zamówienia, data odbioru przesyłki, jaki towar zwracany)
  • przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem
  • przesłanie oświadczenia faksem na nr 58 3264049

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali  Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa  odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Procedura zwrotu

Aby procedura odstąpienia od umowy (zwrotu) przebiegała jak  najszybciej, bez nieporozumień czy błędów, proponujemy do stosowania się  do poniższych zasad:


  1. Poinformować nas o Państwa decyzji (patrz punkt wyżej)
  2. Skompletować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura) dla łatwiejszej  identyfikacji transakcji lub inny dowód potwierdzający zakup tego towaru  u nas.
  4. Dołączenie do paczki oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub  przynajmniej danych kontaktowych do siebie - dla szybciej identyfikacji  przesyłki/zamówienia.
  5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
  6. Niezwłoczne nadanie paczki, na swój koszt, na  adres siedziby naszej firmy (Cyfrowe.pl Sp. z o.o., 80-138 Gdańsk, ul.  Kartuska 149/11). Uwaga, paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym  razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo  o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo  rzecz przed upływem 14 dni.
    Zwrotu możecie Państwo także dokonać osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.
     

Ułatwiamy zwrot - Odsyłając towar możecie Państwo skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie.  Wtedy za usługę zapłaci sklep Cyfrowe.pl, a następnie koszt usługi w  wysokości 16 zł odliczany jest od kwoty zwracanej w związku ze zwrotem  towaru. W ten sposób nie musicie Państwo płacić gotówką za przesyłkę w  momencie nadania oraz macie zagwarantowany niski koszt przesyłki.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem  przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w  odniesieniu do umów:


  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę  za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb (np. fotoksiążka hdbook);
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,  ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Kartuska 149/11
80-138 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje

Serwis

Za naszym pośrednictwem możesz oddać sprzęt do serwisu. Realizujemy zarówno zgłoszenia gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Przebieg zgłoszenia serwisowego w Cyfrowe.pl:

  1. Wypełnij formularz: Zgłoszenie do serwisu ( https://www.cyfrowe.pl/zgloszenie-serwis.php5 )
  2. Wydrukuj zgłoszenie i dołącz wraz z kopią dokumentu zakupu i kartą gwarancyjną do sprzętu
  3. Dostarcz produkt bezpośrednio do jednego z naszych sklepów lub kurierem dpd
  4. Poinformujemy Cię, gdy sprzęt zostanie wysłany do serwisu
  5. Czas oczekiwania na naprawę może wynieść 2-3 tygodnie
  6. Gdy sprzęt wróci z serwisu -przetestujemy go
  7. Poinformujemy Cię, gdy sprzęt będzie do odbioru
  8. Przekażemy produkt do sklepu lub nadamy przesyłkę firmą kurierską dpd pod wskazany w zgłoszeniu adres (na terenie Polski dostawa bezpłatna, wysyłka na terenie krajów EU - ustalane indywidualnie)

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Gwarancja

Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.

W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od Cyfrowe.pl sp. z o.o., objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres Cyfrowe.pl Sp. z o.o., Gdańsk 80-138, ul. Kartuska 149.

Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi Cyfrowe.pl Sp. z o.o.


Rękojmia

Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną na adres .

W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres Cyfrowe.pl Sp. z o.o., ul. Kartuska 149 80-138 Gdańsk, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.

W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.

W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej lub unijej platformy internetowej ODR).