Łopatka drewniana przybory do naleśników DREWNO (6482039633)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,59 zł
z 198 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • lokalizacja: Leszno
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

Oferta produktów

100% zadowolonych Klientów
Wysyłka w ciągu 24h!
Kompleksowa obsługa

Opis produktu

Łopatka drewniana przybory do naleśników DREWNO

Kod produktu: 090197

Niezbędna w każdej kuchni. Z nią przygotowanie naleśników stanie się o wiele prostsze. Nie rysuje powłoki teflonowej.

Wymiary: 23 x 4,5 x 0,5 cm
Materiał: drewno bukowe



Dodatkowe informacje

Gwarancja i bezpieczeństwo

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe, posiadają oryginalne opakowania i pochodzą ze sprawdzonych źródeł. Do każdego zakupu wystawiamy paragon, na życzenie fakturę VAT. Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta. Jeśli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań można go zwrócić do 14 dni od odebrania paczki, bez podawania przyczyny.

Współpraca

Hurtownia TRADE jest wielobranżową hurtownią z długoletnim doświadczeniem. Zajmujemy się importem oraz hurtową sprzedażą m. in.: garnków, patelni, czajników, sztućców, latarek, parasoli, porcelany, ceramiki, artykułów sezonowych i art. dla sklepów 3-5,00 zł. Dodajemy nowe produkty codziennie. W przypadku specjalnych potrzeb sprowadzamy towar na indywidualne zamówienia klienta. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU. W przypadku specjalnych potrzeb sprowadzamy towar na indywidualne zamówienia klienta. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU. W przypadku specjalnych potrzeb sprowadzamy towar na indywidualne zamówienia klienta. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 82 1140 2004 0000 3402 7549 8964
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 735 375 502
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
TRADE Sp. z o.o.
Święciechowska 37
64-100 Leszno
Polska
 
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument. Pamiętaj! - Zwracany towar nie może być używany, musi być kompletny, oryginalnie zapakowany. - Warunkiem koniecznym zwrotu towaru jest posiadanie oryginału paragonu lub kserokopię faktury VAT. - Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu towaru, do pobrania w załączniku na dole strony. W dokumencie znajdują się dokładne dane adresowe, na które należy wysłać przesyłkę. Należy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych, a zwrot towaru odbywa się na Twój koszt. Zwrot gotówki na Twój rachunek bankowy nastąpi do 14 dni od przyjęcia towaru. Pamiętaj o wpisaniu go w dokumencie oraz wypełnienie innych ważnych informacji, również kontaktowych.

reklamacje

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację. Najlepiej skontaktuj się z działem reklamacji mailowo reklamacje@trade.net.pl lub telefonicznie 735 375 502. ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI - Reklamowany towar należy odesłać do nas wraz z dowodem zakupu. - Do przesyłki należy załączyć również wypełniony dokument reklamacji, znajdujący się na dole strony (warunek konieczny, bez dokumentu reklamacje nie będą uwzględniane). - Reklamacja odbywa się na Twój koszt, w przypadku jej uznania zwracamy udokumentowany koszt wysyłki poniesiony przez Ciebie, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej za wysłanie przesyłki pocztowej ekonomicznej. W przypadku uznania reklamacji i odesłania produktu pokrywamy koszt przesyłki, w przypadku gdy reklamacja jest bezzasadna możemy obciążyć kosztami przesyłki kupującego. Aby domagać się zwrotu kosztów wysyłki należy nadając paczkę w oddziale Poczty Polskiej pobrać fakturę na koszt wysyłki na nasze dane oraz dołączyć ją do paczki. Tylko na tej podstawie możliwy jest zwrot kosztów wysyłki. Dane firmy: TRADE Sp. z o.o. 64-100 Leszno, ul. Wilkowicka 20, NIP: 697-231-00-62. W PRZYPADKU WYBORU DOSTAWY ZA POŚREDNICTWEM INPOSTU W przypadku wyboru formy dostawy zakupionych towarów za pośrednictwem Inpost. Reklamacja towaru również musi się odbyć za pośrednictwem Inpost. Przesyłka wówczas jest darmowa i nie pokrywasz żadnych kosztów. Jak nadać taką przesyłkę? Aby odesłać przedmiot: Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS. Udaj się z przesyłką i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost. Sprawdź najbliższy punkt https://inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu - znajdź najbliższy https://inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Uwaga! Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, gdyż takich nie odbieramy. USZKODZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI- KONIECZNIE sprawdź zawartość przesyłki podczas odbioru paczki. Pamiętaj, że w paczce znajduje się Twój towar, za który zapłaciłeś. Jeśli towar jest uszkodzony należy po otwarciu paczki spisać z kurierem protokół szkody. - W przypadku, gdy zawartość paczki jest uszkodzona, a nie zostało to sprawdzone przy kurierze należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierska InPost, celem spisania protokołu szkody. Kurier ma tylko 7 dni na przyjazd do Ciebie! Nie pozwól, aby nie zdążył! Kontakt: infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100 infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000. - Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, a protokół szkody nie zostanie spisany w momencie doręczenia reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, dlatego jeśli kurier wręcza Ci "potarganą, pogniecioną, zniszczoną" paczkę lub słyszysz brzęk szkła koniecznie sprawdź jej zawartość. - Protokół szkody należy dostarczyć nam w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, przekroczenie tego terminu sprawi, iż reklamacja zostanie odrzucona. - Po skompletowaniu wszystkich dokumentów skontaktuj się z nami mailowo na adres reklamacje@trade.net.pl, być może uda rozwiązać się reklamację, bez konieczności odsyłania towaru, np. dosyłając uszkodzone elementy. Pierwszym etapem złożenia reklamacji jest przesłanie niezbędnych dokumentów. W wiadomości na adres reklamacje@trade.net.pl dołącz skan protokołu szkody, skan dokumentu reklamacji, skan paragonu oraz zdjęcie uszkodzonego towaru. Po otrzymaniu wiadomości dostaniesz informację zwrotną o rozstrzygnięciu reklamacji. Czy koniecznie będzie odesłanie towaru do nas, czy uda się dosłać części zamienne. DOKUMENTY DO POBRANIA ze strony sklepu: http://sklep.trade.net.pl/pl/i/Reklamacje-i-zwroty/7 na dole strony.

pozostałe informacje

Siedziba firmy - odbiór osobisty towarów. TRADE SP. Z O.O. Święciechowska 37 64-100 Leszno. Konto bankowe, na które należy dokonać płatność: Numer Konta mBank 82 1140 2004 0000 3402 7549 8964 TRADE SP. Z O.O. Wilkowicka 20 64-100 Leszno. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższe wytyczne. Zapoznaj się z nimi przed zakupem. Czas realizacji zamówienia: Przesyłki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku. Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, niezwłocznie do 24 godzin. Zastrzegamy sobie prawo do opóźnień wynikających ze zdarzeń losowych, sytuacji od nas niezależnych lub z powodu dużej ilości zamówień. Uwaga! Przy płatności przelewem na konto bankowe, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. Problem z realizacją zamówienia: Niestety czasem zdarza się, że brakuje nam danego towaru do wysyłki z różnych przyczyn. Czasem dochodzi do uszkodzenia towaru podczas magazynowania lub realizacji zamówienia. Czasem towar jest wybrakowany i dopiero po dokładnym obejrzeniu go podczas pakowania paczki okazuje się, że nie nadaje się on do wysyłki (ma przetarcia, zarysowania, pęknięcie, jest częściowo zbity). Inną przyczyną chwilowego braku towaru może być fakt, że prowadzimy sprzedaż stacjonarną, może zdarzyć się, że klient w sklepie wykupi dany towar, co nie zostanie jeszcze naniesione na allegro. Dane do księgowości o przelewach zwrotnych są przekazywane przez nas codziennie, lecz księgowość wykonuje przelewy tylko jednego dnia, w piątki. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy i będziemy wdzięczni za wyrozumiałość. Koszt dostawy: Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. Cennik dostawy dostępny jest na każdej aukcji. Czas doręczenia przesyłki:Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych. Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia przez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez ciebie Paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 3) dni roboczych od momentu nadania paczki.