Listwa zasilająca Belkin BSV804VF2M (6912034510)

zakończona
129,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu gratis
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
696-646-676
email
sklep@easygsm.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 9 - 17
adres

EASYGSM
os. Piastów 41/2a
31-625 Kraków

Przedmioty wysyłamy do 48 h od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
Paczki wysyłamy

Przyjmujemy płatności

Nr. konta
Idea Bank S.A.

80 1950 0001 2006 5716 2959 0001 W tytule wpłaty prosimy
o podanie nick z allegro.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się
z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Składając zamówienie na licencje ESD kupujący oświadcza, że wyraża zgodę na dostarczanie treści i klucza aktywacji w formie cyfrowej oraz wyraża zgodę na rozpoczęcie wykonywania umowy w okresie na odstąpienie od umowy
i przyjmuje do wiadomości, że w związku z tym traci prawo do odstąpienia od umowy.

Listwa zasilająca posiadająca osiem gniazd typu niemieckiego (Schuko) w kolorze biało-czarnym.

Wbudowane dwa porty USB umożlwiają ładowanie dowolnego urządzenia mobilnego.

Urządzenie posiada zabezpieczenie przeciwprzepięciowe

Produkt Sprawny, otwierany do sprawdzenia, pochodzi ze zwrotów konsumenckich i może nosić drobne rysy, posiadać uszkodzone opakowanie lub brak instrukcji obsługi.


4056572722501

Odbiór osobisty w sklepie
EasyGSM
os. Piastów 41/2a 13b
31-625 Kraków
(obok VITALVET)

Godziny otwarcia sklepu:
Poniedziałek - piątek:9:00-17:00
So­bota: Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym

To­war dostępny na naszym magazynie, natychmiastowy odbiór osobisty w Krakowie,
zamówienia złożone do 14:00, wysyłamy tego samego dnia.


Wystawiono z oprogramowania

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,50 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
27,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
19,99 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Punkty odbioru

EASYGSM
os. Piastów 41/2a (obok VITALVET)
31-625 Kraków
email: sklep@easygsm.pl
tel.: 696646676

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 7 dni roboczych
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)
Dodatkowe informacje

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres

potwierdza dokument gwarancyjny.

W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o

treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt.

Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu

gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub

skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć

proces reklamacji).


UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas

przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w

Kodeksie Cywilnym.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

EASYGSM
os. Piastów 41/2a
31-625 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, os. Piastów 41/2a, 31-625 Kraków. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na swój koszt dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług po sprzedażowych. 


Licencje elektroniczne Microsoft Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 12 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 3 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych). 


Adres do korespondencji i reklamacji: 

EasyGSM Paweł Skrzypek 

os. Piastów 41/2a, 

31-625 Kraków 



UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas

przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w

Kodeksie Cywilnym (art. 558 & 1 KC).

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

EASYGSM
os. Piastów 41/2a
31-625 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 


Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument zgodnie z art. 34 & 4 ustawy konsumenckiej ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


 - Adresat: 

EasyGSM Paweł Skrzypek 

os. PiastóW 41/2a, 

31-625 Kraków  


- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*): ............................................................................................... ............................................................................................... 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): 

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów): 

- Adres konsumenta(-ów): 

- Podpis konsumenta(-ów): (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

- Data: ............................ 

Numer rachunku bankowego do zwrotu: .......................................................................................................... (*) Niepotrzebne skreślić. 


O sprzedającym

sklepeasygsm
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

690

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 696646676
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

EasyGSM Paweł Skrzypek 

os. Piastów 41/2a 

31-625 Kraków 

Pozostałe informacje

Formy płatności:

- płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

- płacę z PAYU (jest to preferowana przez nas forma zapłaty),

- przedpłata na konto

Rodzaje przesyłek i termin otrzymania przesyłki

- przesyłka pocztowa ekonomiczna 3 - 7 dni,

- przesyłka pocztowa priorytetowa 1 - 3 dni,

- paczkomaty INPOST 1-3 dni,

- przesyłka kurierska 1-2 dni po zaksięgowaniu wpłaty.

Zamówienia złożone do godziny 16:00 (pon. - piątek) wysyłamy:

- przesyłka kurierska - wysyłka w ciągu 24h od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji (pon.-piątek),

- paczkomaty INPOST - wysyłka w ciągu 24h od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji

(pon.-piątek),

- przesyłka pocztowa - wysyłka w ciągu 24h od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji

(pon.-piątek),

Zamówienia złożone po godz. 16:00 w dni robocze (pon. - piątek) zostają przyjęte do realizacji następnego dnia roboczego.

Koszty wysyłki są podane na naszych aukcjach. Jeśli zamawiasz więcej niż towar z jednej aukcji skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Po zakupie na wpłatę czekamy 3 dni robocze, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument zgodnie z art. 34 & 4 ustawy konsumenckiej ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) -

Adresat:

EasyGSM Paweł Skrzypek

os. Piastów 41/2a

31-625 Kraków 

tel: 696-646-676

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*): ............................................................................................... ............................................................................................... - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): - Imię i nazwisko konsumenta(-ów): - Adres konsumenta(-ów): - Podpis konsumenta(-ów): (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data: ............................ Numer rachunku bankowego do zwrotu: .......................................................................................................... (*) Niepotrzebne skreślić.

Procedura rozpatrywania reklamacji.

Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, os. Piastów 41/2a, 31-625 Kraków.

Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na swój koszt dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi.

Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni.

Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług po sprzedażowych.

Licencje elektroniczne Microsoft Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 12 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 3 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych).


Adres do korespondencji i reklamacji:

EasyGSM Paweł Skrzypek

os. Piastów 41/2a

31-625 Kraków


UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym (art. 558 & 1 KC).



Osobom z kontami JUNIOR oraz niezarejestrowanym, nie wysyłamy przesyłek pobraniowych.