LISTWA PRZYPODŁOGOWA Cokół MDF Biała 120x16 (6542075241)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
18,00 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • lokalizacja: Siedlce
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.0 [kg]
  • uszkodzony: nie

e-mail: sklep@e-podlogi24.pl

tel: 502-436-653

tel: 723-281-777

tel: 517-972-664



Szybka płatność Payu, wpłata na konto i płatność przy odbiorze.



Paczki wysyłamy kurierem i za pomocą paczkomatów Inpost.


LISTWA PRZYPODŁOGOWA Cokół MDF Biała
.
STANDARD 120
.
Wysokość: 120mm
.
Szerokość: 16mm
.
Długość: 2620mm

Przy Zamówieniu telefoniczny

powyżej 20 metrów i wpłacie na konto

.
- wysyłka GRATIS!
.
Cena na aukcji podana jest za 1 metr bieżący.

Sprzedajemy tylko pełne listwy.

Jeżeli nie wiesz jaka liczbę metrów zakupić, lub masz inne pytania zapraszamy na naszą infolinię. Z przyjemnością udzielimy niezbędnych porad.

Dajemy też możliwość zakupienia listw z montażem przez naszych specjalistów, wtedy naliczana jest stawka VAT 8% zamiast 23%.

Listwy przypodłogowe stanowią niezbędny element wykończeniowo - dekoracyjny każdego wnętrza. Odpowiednio dobrane są idealnym uwieńczeniem dla wnętrz zarówno o klasycznym, jak i nowoczesnym wystroju.
Nasza oferta blisko 50 modeli daje możliwość wybrania modelu listwy odpowiedniego do wykończenia niemalże każdego rodzaju podłogi.
Listwy posiadają podfrezowanie, co pozwala na poprowadzenie kabli i gniazdek według uznania. Niewątpliwie kolejnym atutem naszych listew są frezy poprawiające mocowanie do ściany. Są przy tym niezwykle wytrzymałe oraz odporne na uszkodzenia.
Listwy przypodłogowe nie tylko pięknie się prezentują i nadają wnętrzu niepowtarzalny charakter, ale także są trwałe,
raz założone będą zdobiły wnętrza przez lata.
Więcej o stosowanych materiałach...
Do produkcji listew przypodłogowych stosujemy płyty MDF - płyta drewnopochodna średniej gęstości, stanowiąca podstawowy materiał produkcji mebli. Powierzchnia lakierowana lakierami poliuretanowymi, dolna krawędź izolowana przeciwwilgociowo.

Standard wylakierowania - BIAŁY (RAL 9003).







Wszelkie prawa zastrzeżone - quick-step.sklep.pl
Realizacja szablonu: exploti

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23124026851111001042271054
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

kontakt

  • 723 281 777
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00 , soboty: 10:00 - 13:00
  • 502 436 653
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00 , soboty: 10:00 - 13:00
  • 517 972 663
    Doradztwo techniczne

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
DĘBINKA Grzegorz Matejko
ul. Sokołowska 36
08-110 Siedlce
Polska
 
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania i jakichkolwiek oznak otwarcia (dot. chemii parkieciarskiej tj:. klejów, olejów, lakierów, gruntów, środków pielęgnacyjnych, itp.). W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o przesłanie informacji na e-mail widoczny na aukcji, bądź kontakt telefoniczny, w celu otrzymania formularza zwrotu towaru, który należy wypełnić i przesłać do Nas wraz z przesyłką zwrotną. W przypadku przesyłki kurierskiej, koniecznie prosimy o sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w celu wykluczenia wszelkich ewentualnych uszkodzeń przesyłki podczas transportu bądź braków w dostawie. W razie stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości, koniecznie należy spisać Protokół Szkody przy Kurierze z datą odbioru przesyłki.

reklamacje

Warunkiem Reklamacji jest sprawdzenie zawartość przesyłki w obecności kuriera/po wyjęciu z Paczkomatu i sporządzenie Protokołu Reklamacyjnego z datą odbioru przesyłki. W zależności od wyboru sposobu dostawy, przesyłkę należy sprawdzić: - w obecności kuriera w momencie odbioru towaru (dot. przesyłki kurierskiej bądź Polecony InPost) - zaraz po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu (dot. Paczkomatów InPost) - maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost(dot. przesyłek Paczkomaty InPost i Polecony InPost). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z dostawą (uszkodzenie towaru, niekompletność przesyłki, itp.), należy spisać Protokół Reklamacyjny koniecznie z datą odbioru przesyłki. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost. W protokole należy umieścić informację dot. przesyłki, np. zgnieciona paczka, lub ewentualne braki produktów w sztukach. Protokół tego samego dnia prosimy przesłać w formacie PDF bądź JPG na adres e-mailowy widoczny na aukcji. Wszelkie inne formy zgłaszania reklamacji nie będą uwzględniane. UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli protokół nie zostanie spisany rzetelnie i kompleksowo przez Państwa w dniu odbioru przesyłki, wspólnie z przewoźnikiem, droga reklamacji zostanie zamknięta, gdyż powstałe podczas procedury reklamacyjnej uchybienia odrzucają wniosek reklamacyjny.