LISTWA PRZYPODŁOGOWA Cokół MDF Biała 100x16 (6542075051)
- Przesyłka kurierska 25,00 zł
- Zakupy od 10 000 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Siedlce, Polska
- czas wysyłki: do 7 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- waga (z opakowaniem): 3 [kg]
- uszkodzony: nie
Lokalizacja: Siedlce, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u debinka_podlogi za co najmniej 10000.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy23124026851111001042271054
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Reklamacja towaru z powodu:
1) uszkodzenie towaru podczas transportu:
Warunkiem Reklamacji jest sprawdzenie zawartość przesyłki w obecności kuriera/po wyjęciu z Paczkomatu i sporządzenie Protokołu Reklamacyjnego z datą odbioru przesyłki.
W zależności od wyboru sposobu dostawy, przesyłkę należy sprawdzić:
- w obecności kuriera w momencie odbioru towaru (dot. przesyłki kurierskiej bądź Polecony InPost)
- zaraz po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu (dot. Paczkomatów InPost) - maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku.
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost(dot. przesyłek Paczkomaty InPost i Poleconych InPost). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z dostawą (uszkodzenie towaru, niekompletność przesyłki, itp.), należy spisać Protokół Reklamacyjny koniecznie z datą odbioru przesyłki. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost. W protokole należy umieścić informację dot. przesyłki, np. zgnieciona paczka, lub ewentualne braki produktów w sztukach. Protokół tego samego dnia prosimy przesłać w formacie PDF bądź JPG na adres e-mailowy widoczny na aukcji. Wszelkie inne formy zgłaszania reklamacji nie będą uwzględniane. UWAGA! Brak protokołu reklamacyjnego w przypadku ubytku lub uszkodzenia mechanicznego powoduje wygaśnięcie procedury reklamacyjnej z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu bądź ubytków w dostawie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany rzetelnie i kompleksowo przez Państwa w dniu odbioru przesyłki, wspólnie z przewoźnikiem, droga reklamacji zostanie zamknięta, gdyż powstałe podczas procedury reklamacyjnej uchybienia odrzucają wniosek reklamacyjny.
2) Wady fabryczne towaru:
Towar posiadający wady fabryczne, które zostały zaobserwowane po otworzeniu/uruchomieniu zakupionego towaru, należy jak najszybciej zgłosić Sprzedającemu drogą e-mailową na adres: kontakt@debinkapodlogi.pl . Sprzedający ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (przepis z ustawy).
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania i jakichkolwiek oznak otwarcia (dot. chemii parkieciarskiej tj:. klejów, olejów, lakierów, gruntów, środków pielęgnacyjnych, itp.). W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o przesłanie informacji na e-mail widoczny na aukcji, bądź kontakt telefoniczny w terminie najpóźniej 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru towaru, w celu otrzymania formularza zwrotu towaru, który należy wypełnić i przesłać do Nas wraz z przesyłką zwrotną. Do przesyłki zwrotnej koniecznie należy dołączyć dokument sprzedaży (paragon).
W przypadku przesyłki kurierskiej, koniecznie prosimy o sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w celu wykluczenia wszelkich ewentualnych uszkodzeń przesyłki podczas transportu bądź braków w dostawie. W razie stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości, koniecznie należy spisać Protokół Szkody przy Kurierze z datą odbioru przesyłki wraz z zaznaczeniem nawet najmniejszych oznak uszkodzeń opakowania przesyłki.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- epo*******@********* (pokaż)
- 723 *** *** (pokaż)
- 502 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem m.in. marki OSMO, REMMERS, SIKA, WAKOL, DEVA, WOCA, LOBA, Berger-Seidle, ZAR, QUICK-STEP, WINEO (WITEX) i inne.
Prowadzimy fachowe doradztwo techniczne. Jeśli potrzebujesz porady, wyceny bądź informacji, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź napisz e-mail.
Pamiętaj, że kupujesz u Zaufanego Sprzedawcy, a naszym celem, który stawiamy sobie na pierwszym miejscu, jest Twoje zadowolenie.
Pozostałe informacje
telefon: 723 281 777
telefon: 502 436 653
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu