Listwa przypodłogowa 2x5cm malowana drewno 100% (6482453745)

zakończona
6,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 26,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Modlnica
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
  • uszkodzony: nie
Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 509345988
www.sklepdrewna.pl

Koszty przesyłki
Przesyłka pobraniowa UPS 30zł zł
Przesyłka przedpłata UPS 26zł zł
Odbiór osobisty 0zł zł

Konta bankowe
Numer 62 1140 2004 0000 3802 5138 9293
Bank mBank
Dane Active Tomasz Suwaj sklepdrewna.pl

Listwa przypodłogowa malowana drewna litego kolor 2x5cm

Listwa przypodłogowa wykonana z litego drewna lipowego, pomalowana trzykrotnie.
Dostępne kolory Kolor:
Orzech
Sosna
Tek
Szara Ciemna
Szara Jasna
Czarna
Czerwona
Dąb
Biała brzoza
Palisander
Szary przecierany
Bezbarwny
Szerokość krycia 2 cm x 5cm
Podana cena dotyczy za mb
Możliwy odbiór w Modlnicy kolo Krakowa lub wysyłka Wysyłka w: Koszt wysyłki (przedpłata) 26zł ilość w jednej paczce od 1mb do 50mb
Istnieje możliwość pomalowania listw na inny kolor. Listwy malowane, są na zamówienie czas realizacji 4dni.



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 62 1140 2004 0000 3802 5138 9293
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). 2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). 3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. 4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: A. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; B. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 5. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.