LIONELO EMMA PLUS WÓZEK SPACERÓWKA PARASOLKA GW5L (6912072320)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
248,99 zł
z 989 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
  • Niemcy 49,00 zł
Zakupy od 1 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • stelaż: aluminiowy
  • typ siedziska: rozkładane
  • rodzaj kół: piankowe
  • akcesoria w zestawie: torba do wózka
  • waga wózka (kg): 8.5
  • informacje dodatkowe: amortyzatory, zdejmowana tapicerka, rozkładane siedzisko, regulowany podnóżek

opis

W przypadku pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji:

e-mail: faxtel@faxtel.com.pl

tel. 12 632-32-63   tel. 12 632-32-47

Odbiór osobisty:

Kraków ul. Prądnicka 4/19 (IIIp.) od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17

TYLKO U NAS OTRZYMUJESZ GRATIS

  • SILIKONOWA GIĘTKA LAMPKA LED - USB 1 SZT. (KOLOR WYSYŁANY LOSOWO)

+ LIONELO EMMA PLUS - SKŁADANY WÓZEK SPACEROWY - SPACERÓWKA "PARASOLKA" + TORBA (GREY / SZARY)

POLSKA DYSTRYBUCJA - GWARANCJA PRODUCENTA 5 LAT

+ SILIKONOWA GIĘTKA LAMPKA LED - USB 1 SZT. (KOLOR WYSYŁANY LOSOWO)

Emma Plus to wózek spacerowy wykonany z wysokiej jakości materiałów. Wytrzymała rama wózka gwarantuje stabilność i odporność na uszkodzenia, nawet przy intensywnym użytkowaniu. Siedzisko, daszek i oparcie wózka wykonano z trwałej tkaniny FrictResist 300 DEN odpornej na przetarcia i działanie warunków atmosferycznych. Lionelo Emma Plus wyposażona została w duże i zwrotne piankowe koła z możliwością blokady, które umożliwiają łatwe prowadzenie wózka. Koła z pianki EVA są bardzo trwałe i doskonale amortyzują wstrząsy – dzięki temu spacery będą jeszcze przyjemniejsze!

NA NASZYCH AUKCJACH DOSTĘPNA JEST FOLIA PRZECIWDESZCZOWA DO WÓZKA LIONELO EMMA PLUS

Dopracowany w każdym szczególe

5-punktowe pasy

Zapewniają większe bezpieczeństwo podczas jazdy. Dodatkowe poduszki zwiększają komfort podróży oraz zapobiegają otarciom wrażliwej skóry dziecka.

Easy Stop

Hamulec znajdujący się na tylnej osi, obsługiwany jedną nogą. Wygodny i szybki w użyciu.

Miękki materac

Wykonany z wysokiej jakości pianki o podwyższonej elastyczności i wytrzymałości dający większy komfort dziecku.

Bezpieczeństwo ponad wszystko

Przednia tacka

Oprócz podstawowych funkcji podtrzymuje dziecko we właściwej pozycji oraz zapobiega jego wypadnięciu z wózka.

Blokada złożenia

Wózek wyposażony jest w specjalny system podwójnego zabezpieczenia przed samoistnym złożeniem się spacerówki.

Amortyzacja ShockResist

Zamontowane w przednich kołach amortyzatory zapewnianą maksymalny komfort i stabilizację jazdy, znacząco ograniczając wstrząsy podczas jazdy na nierównej nawierzchni.

Wychodzimy ponad standard

Trzy stopniowy daszek

Zapewnia ochronę przed promieniami słonecznymi, deszczem oraz wiatrem. Pozwala na obserwację maluszka podczas jazdy.

Praktyczna torba

Dołączona do zestawu z wózkiem. Niezbędna podczas wypraw z maluchem. Z regulowanym paskiem na ramię.

Kosz na zakupy

Praktyczny kosz o ponadprzeciętnym rozmiarze. Sprawdzi się w każdej sytuacji.

Praktyczne rozwiązania

3 pozycje oparcia

Umożliwia zmianę kąta oparcia jedną ręką, od pozycji siedzącej do pozycji leżącej. Gwarantuje niezwykły komfort oraz odpowiednią pozycję dziecka.

Lekki i kompaktowy

Po złożeniu zajmuje niewiele miejsca, łatwy w transporcie i przechowywaniu. Mieści się bez problemu w bagażniku auta.

Druga tacka dla opiekuna

Wyposażona w praktyczny schowek na akcesoria i uchwyt na kubek. Zamontowana tak, żeby opiekun miał do niej swobodny dostęp.

Certyfikat SGS

Laboratorium SGS jest światowym liderem w dziedzinie kontroli, weryfikacji, testowania i certyfikacji. Prowadzi sieć laboratoriów na całym świecie. Specjalizuje się szczególnie w testowaniu produktów dziecięcych poddając je wnikliwym analizom pod względem wymogów jakościowych oraz bezpieczeństwa.

  • Marka     Lionelo
  • Model     Emma plus
  • Wymiary rozłożonego wózka     68 x 49,5 x 101 cm
  • Wymiary złożonego wózka     49 x 83x 35 cm
  • Waga wózka     8,5 kg
  • Przedział wiekowy     od 6 miesięcy do 5 lat
  • Maksymalny udźwig     15 kg
  • Regulacja oparcia     Tak - bezstopniowa
  • Materiał     Stelaż: Stal
  • Materiał: 100% Polister
  • Certyfikaty     SGS, EN 1888:2012
  • Gwarancja     5 lat

Zestaw producenta zawiera:

  • wózek
  • torba

W ZESTAWIE SILIKONOWA GIĘTKA LAMPKA LED ZASILANA Z USB (LOSOWO WYBRANY KOLOR) - 1SZT.

Elastyczna silikonowa lampa LED USB jest idealnym rozwiązaniem dla użytkowników notebooków i komputerów PC.

Lampka emituje ciepłe i ultra jasne światło o miękkim odcieniu.

Lampka USB LED świetnie sprawdza się podczas nocnej pracy przy komputerze, przy czytaniu książki lub pisaniu tekstu w nocnym zaciszu jak również w samochodzie.

Solidność wykonania i materiał z jakiego jest wykonana gwarantują długi okres użytkowania.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u faxteljacek za co najmniej 1 500 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Niemcy
pierwsza sztuka:
49,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-5 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
89,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
59,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Irlandia
pierwsza sztuka:
119,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Słowacja
pierwsza sztuka:
59,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Szwecja
pierwsza sztuka:
89,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Holandia
pierwsza sztuka:
59,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Włochy
pierwsza sztuka:
89,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Francja
pierwsza sztuka:
89,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Belgia
pierwsza sztuka:
59,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Hiszpania
pierwsza sztuka:
119,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Austria
pierwsza sztuka:
59,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Herbewo
Prądnicka 4
30-002 Kraków
email: faxtel@faxtel.com.pl
tel.: 126323263

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje

Uwaga !
Wszystkie przesyłki kurierem zawierają już w cenie ubezpieczenie.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

60 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

60 miesięcy

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna
Al. Słowackiego 64
30-004 Kraków
Dodatkowe informacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI 


Adres do reklamacji 

F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna 

30-004 Kraków 

Al. Słowackiego 64 


Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w zakładce o mnie 


1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem faxtel@faxtel.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 


2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 


3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 


4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


5. Wszystkie Towary są wolne od wad prawnych i fizycznych za wyjątkiem Towarów, które zostały na stronach internetowych Sklepu oznaczone jako Towary używane lub uszkodzone. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego. 


6. Zgodnie z art 34 ustawy o prawach konsumenta to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający nie może odmówić Kupującemu możliwości skorzystania z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy, ale może pomniejszyć kwotę zwrotu adekwatnie do powstałego zmniejszenia wartości rzeczy. 


7. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. 

b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. 

c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

d. może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 


SZCZEGÓŁOWE WARUNKI GWARANCJI 

Poniżej prezentujemy link do listy oferowanych przez nas produktów z szczegółowymi warunkami gwarancji. http://www.faxtel.com.pl/media/omnie.html

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Sp.J.
Al.Słowackiego 64
30-004 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1) PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 


W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 


Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: faxtel@faxtel.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna, 30-004 Kraków, Al. Słowackiego 64 

 

 Zgodnie z art 34 ustawy o prawach konsumenta to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający nie może odmówić Kupującemu możliwości skorzystania z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy, ale może pomniejszyć kwotę zwrotu adekwatnie do powstałego zmniejszenia wartości rzeczy. 


WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

 F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna 

30-004 Kraków 

Al. Słowackiego 64 


Ja .............................................................................................................................. 

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ................................................................................................................................., 

numer oferty................................................. login Allegro............................................. 

Data zawarcia umowy to ....................................................., data odbioru .................... 

Imię i nazwisko ........................................................................... 

Adres ........................................................................................ 

Data..................................................... 

Faktura VAT.......................................... 

Podpis.................................................. 

(tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 


Przesyłkę należy nadać na adres przedsiębiorstwa: 

F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna 

30-004 Kraków 

Al. Słowackiego 64 


2) KOSZT ZWROTU RZECZY 


W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedawca zwraca koszt wysyłki towaru. 


3) BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 


- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 


- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 


- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 


- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;


 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 


- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


4) OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD 

Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 


5) MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR 


Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

Kupujący może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

O sprzedającym

faxteljacek
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

3760

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 666-987-896
  • 12 632-32-47
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Zapraszamy do naszego biura na ul. Prądnickiej 4 w godzinach 9:00 - 17:00 od Pon do Pt.

Można do nas trafić od ul. Prądnickiej, al. Słowackiego lub ul. Lubelskiej. Najłatwiej do nas trafić wchodząc od ul. Prądnickiej. Wejście do budynku znajduje się między apteką a bankiem. Biuro handlowe znajduje na trzecim piętrze. 

Gwarantujemy miłą rzeczową oraz indywidualną obsługę każdego klienta. Do każdego przedmiotu zostaje dołączony paragon fiskalny oraz karta gwarancyjna. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Prosimy o zachowanie paragonu i gwarancji, które stanowią podstawę do reklamacjitowaru. 

Ceny towarów i przesyłek podane na aukcjach są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Koszty wysyłki są ujmowane na paragonie i na fakturze jako osobna pozycja.

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer w rejestrze KRS: 0000111482

Konto: 28 1240 2308 1111 0000 3313 6602

Pozostałe informacje

REGULAMIN WAŻNY OD 3.02.2016 R.


UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.


3. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;


c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu

lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;


g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;


i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli pakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;


j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia

usługi;

l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.


6. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem.


7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


8. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.



REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego onsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach kreślonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.


2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres F.H.U. FAXTEL Jacek Kołodziejczyk, Anna Kołodziejczyk spółka jawna, Al.. Słowackiego 64, 30-004 Kraków


3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.


4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.


5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.


6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.


7. Wszystkie Towary są wolne od wad prawnych i fizycznych za wyjątkiem Towarów, które zostały na stronach internetowych Sklepu oznaczone jako Towary używane lub uszkodzone. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności  art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego



POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

d. może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/"



KOSZT GOSPODAROWANIA ODPADAMI

1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i lektronicznym (Dz. U. 2005 nr 180, poz. 1495) każdy Klienta Sklepu ma możliwość oddać stary sprzęt przy zakupie nowego. Towar musi być tego samego rodzaju co zakupiony Sklepie oraz w takiej samej ilości.


2. Sprzęt można odesłać na własny koszt na adres Sprzedawcy po uprzednim poinformowaniu telefonicznie lub mailowo o tym fakcie.


3. Ceny Towarów koszty gospodarowania odpadami (KGO) w rozumieniu art. 25 Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Tabela informująca szczegółowo o wysokości kosztów gospodarowania odpadami, zbierania, przetwarzania, recyklingu i innego niż recyklingu procesu odzyskiwania i unieszkodliwiania zużytego sprzętu opublikowana jest na stronie www.faxtel.com.pl/recykling



POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.


2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.


3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.