LINER wkładki do Kangoo Jumps / rolek / łyżew (6910644579)

zakończona
75,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 13,50 zł
  • Paczka48 14,50 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

LINER - wkłady do butów marki Kangoo Jumps



Do zastosowania dla MODELI SG , KJ1, KJ2, KJ3 , KJ4 , KJ4TT , KJ4-XR , KJ-Pro , KJ-XR3 i inne

Są to wkłady (LINER) w których zastosowano lepszy komfort dla stopy.


Zmieniono usadowienie "języka" który został zastąpiony przez rozpięcie boczne oraz dodano miękką wkładkę wewnętrzną dla dodatkowego komfortu stopy.

można stosować uniwersalnie również do rolek z butami na wkłady, łyżew lub innych butów posiadających w skorupie buta z wkładami

Możliwość prania w temp. 30 C .

Dostępne rozmiary : 32-33 / 34-35 / 36-37 / 37-38 / 44-45

kolor szary lub zielony

w ROZMIARZE 44-45 dostępny wyłącznie kolor zielony

dowód zakupu

(PARAGON lub FAKTURA VAT 23%)

2017 © Copyright by DIGITAL WORLD MARKETING

Prawa do wyglądu i treści strony internetowej lub prawa z niej wynikające stanowią własność DWM z wyjątkiem praw do znaków towarowych i handlowych zastrzeżonych przez ich właścicieli.
Nazwy danej marki lub towaru są wyświetlone w celach informacyjnych i należą do ich prawnych właścicieli.

Archiwizacja aukcji dozwolona tylko dla osób, które zakupiły towar w danej ofercie. Na każde inne archiwizowanie, powielanie kopiowanie, przetwarzanie w dowolnej formie aukcji RAFAEL68 nie wyraża się zgody, a każdy przypadek naruszenia tego zakazu będzie powodował wystąpienie o odszkodowanie i zgłoszenie takiego faktu odpowiednim instytucjom.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Paczka48 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczka24 Odbiór w Punkcie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Niemcy 75,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Wielka Brytania 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Czechy 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Irlandia 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczka24 Odbiór w Punkcie 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty po uzgodnieniu telefonicznym.

W przypadku przesyłek poprzez Pocztę Polską lub innego dostawcę, opłatę za usługę dostawy klient (konsument) w swoim imieniu uiszcza usługodawcy, więc dokument zakupu jest wyłącznie na towar, a potwierdzenie kwoty opłaty w pokwitowaniu danego usługodawcy. Po spełnieniu świadczenia usługi dostawy klient traci prawo odstąpienia od umowy na tą dokonaną usługę.
Wystawiam fakturę VAT

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Prawo odstąpienia od umowy: (dotyczy wyłącznie Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego) Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem serwisu Allegro w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z wyjątkiem towarów i usług wyłączonych ustawowo z tego prawa. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (tj. dnia doręczenia rzeczy). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas DIGITAL WORLD MARKETING R.Ćwikliński , ul. Zakopiańska 6, 60-474 POZNAŃ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane listem poleconym pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy przed upływem w/w 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku zgłoszenia odstąpienia od umowy dla towaru do którego ma zastosowanie wyjątek braku możliwości prawa odstąpienia od umowy (opisany w dolnej części niniejszego regulaminu), klient będący konsumentem zostanie powiadomiony na swój adres e-mail o tym fakcie. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, jeśli były nam przekazane (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku przesyłek (dotyczy wyłącznie PACZEK) realizowanych poprzez Pocztę Polską, opłatę za usługę dostawy klient w swoim imieniu uiszcza bezpośrednio usługodawcy przy odbiorze przesyłki i od niego w razie potrzeby może żądać Faktury VAT za wykonaną usługę dostawy. Ta forma usługi dostawy w pełni wykonana jest za wyraźną zgodą konsumenta poprzez dokonany wybór danej opcji dostawy, (regulamin dla usługi wysyłek PACZEK dostępny na stronie usługodawcy (http://www.poczta-polska.pl/) Natomiast w związku z obowiązkiem kupującego do zapoznania się z regulaminem sprzedaży przed dokonaniem zakupu, przyjmuje się że klient został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę świadczącego usługę dostawy, utraci prawo odstąpienia od umowy wykonanej usługi. Zwrotu płatności dokonujemy standardowo na konto bankowe klienta, jeśli takowe posiada i wyrazi zgodę. W przypadku braku konta bankowego przez klienta, zwrot nastąpi w innej formie uzgodnionej z klientem. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: DIGITAL WORLD MARKETING R.Ćwikliński , ul. Zakopiańska 6, 60-474 POZNAŃ niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku zwrotu towaru noszącego trwałe ślady użytkowania, bądź też używanego w zakresie traktowania danego towaru w okresie posiadania jako swoją własność, odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości handlowej danej rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W w/w przypadku mamy prawo obciążyć klienta adekwatną opłatą za procentowe zmniejszenie wartości handlowej zwracanego towaru. W naszym biurze handlowym posiadamy zawsze towar specjalnie przeznaczony i udostępniony w celach testowania, więc w przypadku chęci bezpłatnego przetestowania należy przed zakupem, umówić się w naszym biurze handlowym na spotkanie. Towary znanych marek, dodatkowo dostępne są do testów w sklepach firmowych danego producenta lub w dużych sieciach sprzedaży detalicznej, gdzie klient może w większości przypadków sprawdzić funkcjonowanie danej rzeczy przed dokonaniem zakupu na odległość. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu i zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Wyjątki wykluczające prawo odstąpienia od umowy: -o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; -w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; -w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; -w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; -zawartej w drodze aukcji publicznej; -o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; -o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi i procedura reklamacji: Większość spraw daje się załatwić bez zbędnych procedur, przy życzliwości kupującego w kontakcie z firmą DWM. Wystarczy kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail, aby uzyskać pomoc. Gdyby jednak nie było możliwe załatwienie konkretnego przypadku w procedurze uproszczonej, to Klient zostanie powiadomiony o formie złożenia reklamacji zgodnie z procedurą opisaną poniżej. Firma DIGITAL WORLD MARKETING R.Ćwikliński zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad fabrycznych, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Jednocześnie informujemy, że wadą nie jest zużywanie się danej rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem i specyfikacją danego towaru w trakcie jego używania. Reklamacje z tytułu rękojmi, należy składać na adres e-mail otrzymany przy zawieraniu umowy lub na adres pocztowy zgodny z siedzibą naszej firmy. Firma DWM zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeśli urządzenie objęte jest gwarancją producenta, wszelkiego rodzaju roszczenia gwarancyjne można składać bezpośrednio w autoryzowanych serwisach, które producent umieścił w swoich informacjach gwarancyjnych dla danego towaru. Za zobowiązania gwarancyjne producenta odpowiedzialny jest wyłącznie udzielający danej gwarancji producent lub wskazany przez niego w danym kraju serwis. Warunki gwarancji danego producenta są dostępne bezpośrednio na jego stronach WWW i wskazane są każdorazowo w danej ofercie. Przy sprzęcie używanym okres rękojmi ulega skróceniu do minimalnego okresu możliwego w zakresie prawa. Dla podmiotów gospodarczych lub klientów wykorzystujących dany towar w celach zawodowych, ma zastosowanie na podstawie art.558 K.C. §1 wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.

pozostałe informacje

Dane Sprzedawcy: firma DIGITAL WORLD MARKETING R.Ćwikliński mająca swoją siedzibę w Poznaniu pod adresem: 60-474 POZNAŃ, ul. Zakopiańska 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców REGON634617385, identyfikacja podatkowa NIP:PL7811753731 Wszelkiego rodzaju pytania, należy kierować poprzez zakładkę dostępną w każdej ofercie : Pytanie do sprzedającego, a po dokonaniu zakupu na nasz adres e-mail otrzymany poprzez serwis Allegro potwierdzający zawarcie danej transakcji. Kupujący składając ofertę w licytacji lub dokonując zakupu poprzez przycisk KUP TERAZ zobowiązuje się do bezwzględnej zapłaty kwoty wynikającej z zawartej umowy. Przesyłki pobraniowe klient zobowiązany jest do bezzwłocznego odbioru i zapłaty dostarczonej przesyłki. Dniem wezwania do zapłaty jest data dostarczenia przesyłki do punktu odbioru (standardowo jest to Urząd Poczty Polskiej). Placówka Poczty Polskiej powiadamia klienta poprzez wiadomość SMS, na podany przez niego w trakcie zamówienia nr telefonu komórkowego, o gotowej do odbioru przesyłce. W przypadku zakupu towaru przy płatności za pobraniem i nieodebraniu go przez kupującego w terminie wyznaczonym przez pocztę (7dni), wszystkimi poniesionymi przez DWM kosztami przesyłki, opłaty zwrotu paczki, pakowania i ewentualnymi innymi uzasadnionymi kosztami, które wynikną w związku z nieodebraniem przesyłki, obciążają bezpośrednio zamawiającego Klienta i od niego też będą egzekwowane. Jeśli wina nieodebrania przesyłki będzie leżeć po stronie poczty, zamawiający będzie zwolniony z poniesienia tych kosztów. Nieodebranie przesyłki przez Klienta nie jest równoznaczne z rozwiązaniem zawartej umowy sprzedaży, która to nadal wiąże obie strony i związane z nią obowiązki, między innymi zapłatę wynikającą z zawartej umowy. Za niewywiązanie się z terminu płatności KLIENT może zostać obciążony odsetkami za zwłokę, zgodnie z obowiązującą w danym okresie stopą odsetkową za zaległe płatności. Klient dokonujący zakupu w naszych ofertach, poświadcza zarazem o zapoznaniu się z warunkami sprzedaży zawartych w zakładce z informacjami od sprzedawcy. Miejscem rozpatrywania w sprawach prawnych jest miasto POZNAŃ. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Niniejszy Regulamin Sprzedaży nie wyłącza ani nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów, które nie mogą być zmienione ani uchylone w drodze umowy. W razie sprzeczności postanowień Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w miejsce postanowień Regulaminu stosuje się te przepisy, a pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. wersja regulaminu vK1.2 05