Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Lina stalowa kompaktowana GRIZZLY 14mm 17,1t (7210771458)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
17,80 zł
z 99965 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Stary Paczków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Lina stalowa kompaktowana - GRIZZLY 14 mm, MBL: 168 kN (17,1 t)

Lina nieocynk., 6x25 Filler + IWRC, 1960 N/mm2 wg EN 12385-4 (kompaktowana)

Lina o zwiększonej wytrzymałości (smarowana z rdzeniem stalowym), Kraj produkcji - AUSTRIA !

Dane techniczne:

  • Średnica: 14 mm
  • Długość: cena brutto za 1m
  • Konstrukcja: 6x25 Filler
  • Rdzeń: IWRC - stalowy
  • Kierunek zwicia: prawa przeciwzwita
  • Norma: EN 12385-4
  • Wytrzymałość: 168 kN (17,1 t)
  • Klasa wytrzymałości: 1960 N/mm2
  • Powierzchnia: blank - nieocynkowana, smarowana
  • Waga: 1,05 kg/m

Opis przedmiotu:

  • Lina kompaktowana (prasowana, młoteczkowana, kowarkowana, ...), sprasowana na prasie pod dużym naciskiem.
  • Lina projektowana dla leśnictwa - do zrywki drzewa, do wciągarek leśnych.
  • Lina idealna do pracy w ciężkich warunkach - lina o bardzo dużej odporności na tarcie.
  • Zmniejszenie średnicy liny przy tej samej wytrzymałości pozwala na nawinięcie dłuższej liny na bęben wyciągarki.
  • Poprawienie parametrów liny w procesie kompaktowania znacząco zwiększa żywotność liny i tym samym obniża koszty jej użytkowania.
  • Rdzeń stalowy oraz bardziej okrągły kształt zabezpiecza linę przed rozwarstwianiem w przypadku złego nawinięcia na bęben wyciągarki.
  • Ściśnięcie liny utrudnia dostawanie się zanieczyszczeń do środka liny.
  • Lina przeciwzwita - nie wymaga stosowania krętlika.

ATEST dostępny za dodatkową opłatą - dostępny na osobnej aukcji o tytule: Atest EN 10204 2.1 - Deklaracja zgodności

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

Liny kompaktowane są to liny, które dodatkowo poddane zostały procesowi kompaktowania (zgniatania). Lina przed kompaktowaniem - rys. po prawej, lina po kompaktowaniu - rys. po lewej. Podczas procesu kompaktowania druty i splotki ulegają odkształceniu plastycznemu, średnica liny zmniejsza się (przy jednoczesnym zwiększeniu przekroju metalicznego), a jej powierzchnia zewnętrzna staje się bardziej gładka. Zwiększa się powierzchnia styku liny z powierzchnią po której jest przesuwana. Czyli zwiększa się odporność liny na tarcie - siła tarcia rozkłada się na większą powierzchnię.

(zdjęcie przedstawia linę kompaktowaną GRIZZLY 10mm. Dla innych średnic i dla poszczególnych partii wygląd zewnętrzny może się nieznacznie różnić)

Dostawa i płatność
od 19,00 zł

Lokalizacja: Stary Paczków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Stary Paczków - Hala
Stary Paczków 112 - hala
48-370 Paczków
woj. opolskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

KR POLAND Sp. z o.o.
Stary Paczków 112 - hala
48-370 Paczków
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeśli dostarczony Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności Towaru z Umową, a w szczególności w przypadku stwierdzenia:

• wad fabrycznych,

• uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy,

• niezgodności Towaru z Towarem zawartym w Zamówieniu.

3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

4. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

5. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

7. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

8. Jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, kupujący może żądać od sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez sprzedawcę kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo sprzedawcy. Sprzedawca może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.

9. Jeżeli kupującym jest konsument, może on żądać od sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

10. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.

11. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

12. Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

13. Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

14. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.

15. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w  zdaniu pierwszym.

16. W terminach określonych w pkt.15 kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

17. Zgłoszenie reklamacji odbywa się pisemnie poprzez wysłanie listu poleconego na adres KR POLAND Sp. z o.o., 48-370 Paczków, Stary Paczków 112 - hala lub  e-mailem za potwierdzeniem odbioru na adres allegro@kr-poland.pl
18. Klient dołącza do formularza reklamacyjnego paragon lub kopię faktury VAT, zdjęcia reklamowanego towaru lub elementów, kartę gwarancyjną, jeżeli została wydana, oraz w przypadku reklamowania wad spowodowanych transportem – kopię protokołu reklamacyjnego spisanego z dostawcą przesyłki.

19. Czas realizacji reklamacji jest uzależniony tylko i wyłącznie od producenta i on jest odpowiedzialny za uznanie lub nie uznanie reklamacji.

20. Różnice w wyglądzie a zwłaszcza kolorach i odcieniach materiałów, mogące wynikać z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Kupującego nie podlegają zwrotowi ani reklamacji. Nieznaczne różnice w kolorystyce nie mogą być podstawą do reklamacji.

21. W razie stwierdzenia uszkodzeń, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności  (uszkodzenia, wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne) Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.

22. Produkty wysyłane poza granice Polski podlegają gwarancji i rękojmi wyłącznie na terenie Polski.

23. formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny jest pod wskazanym linkiem:

www.kr-poland.pl/allegro/reklamacja.pdf

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KR POLAND Sp. z o.o.
Stary Paczków 112 - hala
48-370 Paczków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu  dni zgodnie z ustawą z dnia  z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 r., poz. 827)

2. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie: 

- skanu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, e-mailem za potwierdzeniem odbioru na adres allegro@kr-poland.pl

lub

- pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy listem poleconym na adres KR POLAND Sp. z o.o., Stary Paczków 112 - hala, 48-370 Paczków. 

3. Zgodnie z w/w ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. lina na specjalne zamówienie o określonej długości i z określonym zamówieniem.

5. Zwrot towaru do Sprzedawcy musi nastąpić na podany przez sprzedawcę adres do zwrotów lub inny wskazany na podstawie pisemnej dyspozycji przez Sprzedawcę, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot towaru na adres biura Sprzedającego lub  inny niż wskazany powyżej obciąża Kupującego. Towar odesłany na niewłasciwy adres nie będzie odebrany.  

6. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez Sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie towary /świadczenia, które otrzymał gratisowo. Zwrot dotyczy również otrzymanej dokumentacji. 

7. Sposób opakowania Towaru zwracanego do Sklepu powinien być podobny do otrzymanego przez Klienta i  odpowiadać właściwościom rzeczy zwracanych, tak aby rzeczy zwracanej zapewnić całość i nienaruszalność. Jeżeli Towar zwracany przez Klienta będzie nosił znamiona uszkodzenia, czy przesyłka będzie naruszona, Sprzedawca dokona wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym w szczególności spisze „protokół ustalenia stanu przesyłki” oraz może nie odebrać przesyłki, a Klient może żądać odszkodowania za uszkodzony zwracany Towar od przewoźnika zgodnie z obowiązującymi przepisami.

8. Po odebraniu przez Sprzedawcę zwróconego Towaru, zostaje wystawiona faktura korygująca, która zostaje wysyłana do Klienta.



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-Adresat:  KR POLAND Sp. z o.o. z siedzibą 48-370 Paczków, Stary Paczkó 112 - hala, e-mail allegro@kr-poland.pl

-    Ja/My(*)niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

-    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

-    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-    Adres konsumenta(-ów)

-    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

-    Data

O sprzedającym
Forstmaster-PL
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

196

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

KR POLAND Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 2
48-385 Otmuchów
REGON: 160344190
NIP: 7532405474

Kontakt

  • 668 *** *** (pokaż)
  • 784 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Siedziba firmy:

KR POLAND Sp. z o.o.

Stary Paczków 112 - hala 

(wjazd od głównej drogi między Starym Paczkowem a Paczkowem)

48-370 Paczków

tel. 77 402 64 02


Dane rejestrowe:

KR POLAND Sp. z o.o.

ul. Ogrodowa 2

48-385 - Otmuchów

NIP: 7532405474


Firma KR POLAND Sp. z o.o. jest polskim oddziałem austriackiej firmy KR Industriebedarf, która od wielu lat dostarcza liny stalowe, nierdzewne i syntetyczne oraz łańcuchy i akcesoria zakończeniowo-połaczeniowe. Dodatkowo firma specjalizuje się w obsłudze leśnictwa: Wciągarki, Liny, łańcuchy i Akcesoria

Pozostałe informacje

Nazwy lin kompaktowanych: GRIZZLY i KOMPAKT są zastrzeżone dla lin produkowanych przez nasz główny oddział KR Industriebedarf. Używanie tych nazw dla lin innego pochodzenia jest zabronione !!!

Wyświetlenia:48
Numer oferty:7210771458
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry