LINA POLIPROPYLENOWA BEZ RDZENIA 16mm 31863 (6541813181)

zakończona
5,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
  • Paczka48 14,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: GRONITY - OLSZTYN
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • długość [m]: 200 [m]
  • średnica [mm]: 16 [mm]
  • materiał: polipropylenowe
  • stan: nowe

Lina polipropylenowa

bez rdzenia.

Pływająca, niegnijąca w wodzie.

Odporna na promienie UV

Zastosowanie: lina cumownicza, lina kotwiczna.

Kolor: niebieski

Średnica: 16mm

Wytrzymałość: 2300 kg


Cena dotyczy 1 metra bieżącego.

Pamiętaj: w jednej przesyłce zmieści się kilka produktów.

Kup coś jeszcze na Naszych aukcjach.

Gwarancja

Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją.

Zwroty i wymiana

Zakupiony towar mogą Państwo zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

Po zakupie

Prosimy o wypełnienie formularza dostawy lub e-mailowe powiadomienie sklepu o wyborze formy płatności i sposobu wysyłki

Płatność

Nasz rachunek:
mBank 41 1140 2004 0000 3102 4626 6571

Wysyłka

Towar wysyłamy w ciągu 24 godz. od chwili zakupu lub od daty zaksięgowania wpłaty

Regulamin

Pełny regulamin dostępny w zakładce “O mnie”.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u raksa-olsztyn za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 41 1140 2004 0000 3102 4626 6571
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
TRANSPORT GRATIS przy zamówieniu powyżej 500 zł (opłaconym przelewem).
KUP COŚ JESZCZE NA NASZYCH AUKCJACH.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 89 6521842
    Sklep czynny od poniedziałku do piatku 9:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
ZwrotyKonsument może zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty zakupu zarówno przy zakupie na odległość jak i w sklepie stacjonarnym. W tym celu należy wypełnić oświadczenie - pobierz druk - i dostarczyć je wraz z towarem i dowodem zakupu na adres: RAKSA Gronity, ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska .Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży. Zwrot nie jest możliwy w przypadku, gdy towar był używany, został uszkodzony, był sprowadzany lub wykonywany bezpośrednio pod zamówienie (np: liny i listwy cięte pod zamówienie klienta, wanty i inne liny stalowe wykonywane wg. wskazówek zamawiającego i inne towary które zostały w jakiś sposób zmodyfikowane wg. zamówienia) lub gdy umowa dotyczy usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem 7 dni roboczych od zawarcia umowy oraz towarów z krótkim terminem ważności jak: kleje, żywice, farby itd..Zwrócić towar może tylko konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W pozostałych przypadkach możliwość zwrotu należy uzgodnić indywidualnie.Koszty związane z transportem towaru ponosi konsument. W przypadku gdy towar nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. w cenie 40 zł (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). Konsument zawierający umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyn na większość asortymentu wystarczy wypełnić oświadczenie pobierz druk i przesłać na adres: RAKSA Gronity, ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska.Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy towar był używany, został uszkodzony, był sprowadzany lub wykonywany bezpośrednio na zamówienie (np: liny i listwy cięte pod zamówienie klienta, wanty i inne liny stalowe wykonywane wg. wskazówek zamawiającego i inne towary które zostały w jakiś sposób zmodyfikowane wg. zamówienia) lub gdy umowa dotyczy usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem 7 dni roboczych od zawarcia umowy oraz towarów z krótkim terminem ważności jak: kleje, żywice, farby itd..Z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość może skorzystać tylko konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie po odstąpieniu od umowy nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. W przypadku gdy towaru nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. w cenie 40 zł (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy z wyjątkiem gdy wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, w takim przypadku przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Towar powinien być zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży.Uwaga: magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.Dlaczego warto wypełnić formularz i umieścić go w przesyłce zwrotnej ?Ułatwia to identyfikacje przesyłki: kto jest nadawcą i w jakim celu została nadanaPrzyśpiesza to proces rozpoczęcia sprawy: przesyłka zostaje od razu skierowana do właściwego działu i nie czeka w magazynie na kontakt ze strony klienta lub z działu obsługi klientaUsprawnia proces.Przyśpiesza to zakończenie sprawy, ponieważ w formularzu znajdują się wszystkie niezbędne w tym celu informacje jak: dane osobowe, numer konta bankowego do zwrotu kosztów, żądania kupującego, data zakupu, numer dowodu sprzedaży itd.

reklamacje

Gwarancja i reklamacjeSklep Żeglarski RAKSA zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad. Informujemy również, że przy sprzedaży konsumenckiej wszystkie towary objęte są dwuletnią gwarancją z wyjątkiem silników spalinowych, które posiadają gwarancję producenta na 5 lat oraz akumulatorów, które mają gwarancję producenta na 18 miesięcy. Wadliwy towar należy dostarczyć wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres: RAKSA, Gronity ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.Towary reklamacyjne powinny zostać odesłane możliwe najtańszym kosztem, a w przypadku gdy towar nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. w cenie 40 zł (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). Uwaga:magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji należna kwota wraz z kosztami transportu zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.