Licencja na 1 kamerę Synology Surveillance (6542266450)

zakończona
199,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Tyszkiewicza 14/24
  • czas wysyłki: do 10 dni
  • stan: nowy

Camera License Synology "Surveillance"
Licencja na 1 dodatkową kamerę do wszystkich serwerów NAS firmy Synology

Wszystkie serwery NAS firmy Synologi posiadają funkcje rejestratora video. Producent przy zakupie dołącza 1 licencje na kamerę. Aby podłączyć więcej kamer należy zakupić dodatkową licencje dostępną na tej aukcji.

Korzyści i możliwości pakietu Surveillance :



Podgląd na żywo

Podgląd na żywo umożliwia przeglądanie na żywo zdarzeń ze wszystkich kamer IP. Funkcja ta jest dostępna niezależnie od miejsca, ponieważ transmisję na żywo można oglądać w przeglądarkach Chrome, Safari, Firefox i Internet Explorer na komputerze PC lub Mac, a także przy użyciu urządzeń mobilnych za pośrednictwem aplikacji DS cam. Teraz zyskujesz nowe punkty widzenia.

Jednoczesny podgląd na żywo

Aplikacja umożliwia oglądanie transmisji na żywo na maksymalnie 49 kanałach, tworzenie zrzutów obrazu oraz regulację kąta ustawienia kamery przy użyciu funkcji PTZ. Układ kanałów można dostosować do różnych scenariuszy monitorowania i wdrażania. Funkcja Rybie oko umożliwia usuwanie zniekształceń obrazu tak, aby był on czytelny dla ludzkich oczu.
więcej informacji >>>

Narzędzia ulepszające

Za pomocą narzędzi ulepszających można zwiększyć uniwersalność i precyzję monitorowania. Funkcja analityczna Podglądu na żywo umożliwia inteligentne śledzenie obiektów oraz wykrywanie podejrzanych zdarzeń w celu uruchomienia nagrania. Każda sesja nagrywania jest archiwizowana na potrzeby przyszłej analizy. Mapa elektroniczna umożliwia zaplanowanie wdrożenia jak na mapie, takiej jak plan piętra czy mapa danego obszaru geograficznego.
więcej informacji >>>

Patrol

Surveillance Station może inteligentnie strzec otoczenia przy użyciu trasy patrolu i automatycznego nagrywania. Na przykład po wykryciu ruchu uruchamiane jest nagrywanie, a kamera może zmieniać kąty zgodnie z wcześniej dokonanymi ustawieniami w celu objęcia określonego obszaru.
więcej informacji >>>

Monitorowanie z dowolnego miejsca

Każda funkcja aplikacji Surveillance Station jest dostępna w przeglądarkach Chrome, Firefox, Safari i Internet Explorer. Przy użyciu aplikacji DS cam można także wyświetlać transmisje na żywo i nagrane zdarzenia na ekranie urządzenia mobilnego. Dzięki temu niezależnie od tego, gdzie jesteś — w autobusie czy w biurze przed komputerem — możesz zawsze z łatwością kontrolować sytuację
więcej informacji >>>



mapka dojazdu:
zn_fp_si_in
[DANE_EU]G3zpzKKDUwC­B9B+AAtpHdQ2buGWMrNA­08ojyQvEb1NmErl6RZMj­icaxbuLw1d7NbCvbR+L2­rBTsa9OCP7hrtbXXKOV9­vC0LaO2uJ9KiPi9g=[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 11-12 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 10 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 11 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 11-12 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 10 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 11 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Możliwość zwrotu towaru w przeciągu 14 dni dotyczy jedynie zakupów konsumenckich.

.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 631-17-82
    firma czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Fipro Rafał Filonowicz
Tyszkiewicza 14/24
01-182 Warszawa
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. 2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach: a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, c) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, d) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, e) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, f) szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, g) umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, h) umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, i) umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, j) dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, k) umów zawartych w drodze aukcji publicznej l) umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, m) umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 3. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się na stronie O mnie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można składać mailowo na adres: sklep@fipro.pl lub pisemnie na adres: Fipro Rafał Filonowicz ul. Tyszkiewicza 14/24 01-182 Warszawa. 4. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. 5. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. 6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 7. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami, lub zwrot przy użyciu takiego samego środka płatności jest niemożliwy. 9. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 10. Zwroty Produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane. 11. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona. 2. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę. 3. Reklamacja powinna zawierać: a) Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) opis wady Produktu. 4. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię. 5. Reklamacje można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza rma.fipro.pl, lub w formie pisemnej na adres serwis@fipro.pl 6. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane. 7. Reklamacje należy kierować na adres: Fipro Rafał Filonowicz ul. Tyszkiewicza 14/24 01-182 Warszawa 8. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 9. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

pozostałe informacje

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Sprzedaż za pośrednictwem platformy Allegro pod nazwą użytkownika klex95 prowadzona jest przez firmę Fipro Rafał Filonowicz z siedzibą przy ul. Tyszkiewicza 14/24 w Warszawie, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st Warszawy, pod numerem 377599, której nadano numer NIP: 526-103-76-77, numer REGON: 011238463. 2. Zasady korzystania z serwisu Allegro, sposób zawierania umowy i przebieg transakcji oraz zasady ochrony danych osobowych opisane są w Regulaminie Allegro. 3. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedawcy znajdują się na stronie oferty oraz stronie O mnie. §2. PŁATNOŚCI 1. Ceny podane na aukcjach Użytkownika klex95 wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. 2. Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności znajdują się na stronie oferty w zakładce Dostawa i płatność. 3. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). 4. Kupujący niebędący osobą fizyczną w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy. 5. Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty: a) płatność przy odbiorze osobistym b) płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy, c) płatności internetowe, d) płatność za pobraniem. 6. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia. 7. W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 5 b) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są po zaksięgowaniu 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy. 8. W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 5 c) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane po pozytywnym wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia. 9. W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 5 d) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane niezwłocznie, nie później niż termin podany w zakładce Dostawa i płatność po złożeniu Zamówienia przez Kupującego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie, nie dotyczy sytuacji złożenia zamówienia w trakcie lub bezpośrednio przed dniem ustawowo wolnym od pracy – w takim wypadku termin obliczany jest od pierwszego dnia pracującego następującego po dniu wolnym od pracy). 10. W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 5 b), c) niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną. §3. DOSTAWA 1. Informacja o dostępnych sposobach i warunkach dostawy znajdują się na stronie oferty w zakładce Dostawa i płatność. 2. Kupujący może odebrać zamówione Produkty osobiście po wcześniejszej konsultacji ze Sprzedawcą i otrzymaniu wiadomości o możliwości odbioru Produktu oraz za pomocą firm kurierskich DPD oraz Inpost. 3. Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia. 3. Koszty dostawy ponosi Kupujący. 4. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia. 5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie produkty zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 6. Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu. §4. GWARANCJA 1. Produkty oferowane na aukcjach Użytkownika klex95 objęte są gwarancją na sprawne działanie Produktu wyszczególnionego na dokumencie zakupu. Gwarancji udziela Sprzedawca lub Producent. 2. Szczegółowa informacja na temat warunków udzielonej gwarancji, w tym przyznanym okresie gwarancyjnym widnieje w opisie na poszczególnych stronach aukcji Użytkownika klex95. 3. Gwarancja jest określona na dany okres od daty zakupu (na podstawie karty gwarancyjnej lub / z dokumentem zakupu). 4. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu oryginalnego Produktu przez pierwszego użytkownika końcowego. 5. Uprawnienia Kupującego z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie po upływie okresu gwarancji. 6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.). §7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Kupującego z mediacji za pośrednictwem serwisu Allegro (Centrum Sporów) lub wyspecjalizowanych instytucji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz tez należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) ADRESAT : FIPRO RAFAŁ FILONOWICZ UL.TYSZKIEWICZA 14/24 01-182 WARSZAWA tel. 22 631 17 82 SKLEP@FIPRO.PL Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy : 1. 2. 3. 4. 5. Data zawarcia umowy(*)/odbiory(*) : Imię i nazwisko konsumenta(-ów): Adres konsumenta(-ów): Podpis konsumenta(-ów) : Data : (*) niepotrzebne skreślić