lg kg291 wind (6910863046)

Od 18-08-2017 do 01-09-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,81 zł
  • List priorytetowy 3,41 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,41 zł
  • lokalizacja: Dobrocin, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
  • wbudowana pamięć: brak pamięci
  • pamięć RAM: inna

Przedmiotem aukcji jest telefon GSM.

Urządzenie widać na załączonych zdjęciach. Telefon uruchamia się; świeci klawiatura i daje dzwięk powitania i wyłączania się. Niestety na wyświetlaczu ciemność -nic niewyświetla. Bateria oryginalna, brak ładowarki

********************­**********

Sprzedaję sprzęt jako uszkodzony. Nie przyjmuję negatywów.

Zapoznaj się z regulaminem; strona o mnie.
Zastrzegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 13 1140 2004 0000 3102 1486 7884
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 8,01 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 7,01 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
List polecony ekonomiczny 5,41 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
List ekonomiczny 2,81 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
List priorytetowy 3,41 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
Pocztex Kurier48 11,31 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,71 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
Niemcy 10,26 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,30 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,21 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,81 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,71 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
dodatkowe informacje
Opcje dodatkowe:
1)Sprawdzenie zawartości (przez odbiorcę) + 6,15zł
2)Ubezpieczenie (do 500zł) + 0,50zł
3)Zadeklarowanie wartości;list polecony/paczka + 1zł (za każde 50zł wartości)
4)Ostrożne (np.szkło); do 5kg + 7zł

dane sprzedawcy

>Jestem osobą FIZYCZNĄ (prywatną, nieprowadzącej działalności gospodarczej; firmy), nie wystawiam dokumentów sprzedaży; faktur, paragonów, ani nie sporządzam pisemnych umów. Nie jestem producentem ani dealerem; nie prowadzę sprzedaży pośredniej lub bezpośredniej. Niekiedy wystawiam aukcje GRZECZNOŚCIOWE; wolne od wad prawnych lecz nie są własnością sprzedającego< >Jako osoba fizyczna (prywatna) nie podlegam PEWNYM przepisom Prawa Konsumenckiego (jak firma). Nie miej jednak staram się na ich podstawie działać i je respektować< >Dlatego zapoznaj się z poniższymi WARUNKAMI!!! zwrotów, reklamacji, gwarancji, pozostałych informacji< >Dokonując zakupu WYRAŻASZ zgodę na ich akceptację i OŚWIADCZASZ, że się z nimi zapoznałeś/aś< >Za pośrednictwem Allegro zawieramy umowę, a z każdej umowy należy się wywiązać! Pacta sunt servanda< >Nie myli się tylko ten, kto nie pracuje<

kontakt

  • 604 226 915
    Szanuję Twój wolny czas.... Telefon Prywatny. Gdy nie odbieram; próbuj w innych godzinach.
  • +48 604 226 915
    Telefony z nr zastyrzeżonych mogą być nieodebrane!!!
  • 1837953
    Masz wątpliwość, chcesz zapytać to klikaj

pozostałe informacje

>Stosuj się do zasad i warunków danej aukcji; jej opisów, wskazań! NIE JESTEM w stanie opisać, każdego przedmiotu w sposób jaki SATYSFAKCJONUJE kupującego. Jeśli coś jest nie jasne, bądź brak istotnych informacji -skontaktuj się!!! Wszelkie inne warunki są do ustalenia, oczywiście przed dokonaniem transakcji i wcześniejszym kontakcie< >Po sprzedaży oczekuję 7 dni od daty kupna na formularz "sposób zapłaty i dostawy" / ewentualnie wiadomość co do innych ustaleń. Jeśli chcesz ustalić inny TERMIN; poproś o niego KONTAKTUJĄC SIĘ w tych 7 DNIACH. Po otrzymaniu wpłaty, czy wyborze za pobraniem wysyłam przedmiot< >Na wpłatę oczekuję do 7 dni od daty sprzedaży, brak w tym terminie wpłaty powoduje rozpoczęcie procedury zwrotu PROWIZJI do Allegro; powód "Kupujący nie zapłacił". Tracisz PRAWO do przedmiotu, a przedmiot wystawiany jest PONOWNIE do sprzedaży< >Wysyłka za POBRANIEM tylko dla sprawdzonych i rzetelnych Allegrowiczów z kilkoma punktami!!! Zastrzegam sobie prawo ODMÓWIENIA takowej wysyłki; szczególnie nierejestrowanym użytkownikom. Wystąpienie do Allegro o zwrot prowizji z winy sprzedającego (brak realizacji transakcji). W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość wysyłki lecz po wpłacie (płatność z góry) samych kosztów wysyłki. Są to koszty pobierane przez dostawcę w przypadku nieodebrania przesyłki i jej zwrotu do nadawcy< >Istnieje możliwość dowolnej formy wysyłki z opcjami dodatkowymi to TY wybierasz i ty płacisz, więc masz możliwość np.: OPCJE dodatkowe do Paczka24/48: 1) Ubezpieczenie (do50000zł) +1,00zł 2) Ostrożne (np.szkło) +50% 3) Sprawdzenie zawartości +6,15zł 4) Doręczenie do rąk własnych +18,45zł 5) Wartość (pow.100,za każde50) +1,50zł I wszelkie inne jakie TY zaproponujesz, by towar dotarł bezpiecznie< >Sprawdź w obecności doręczyciela, czy przesyłka (opakowanie, zawartość) jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli towar jest USZKODZONY żądaj stworzenia protokołu uszkodzeń. Zrób foto. Zaniedbanie tego faktu skutkuje brakiem możliwości żądania odszkodowania, a zatem BRAK zwrotu kwoty< >Kupujący wybierając przesyłkę NIEREJESTROWANĄ (list ekonomiczny, priorytetowy), czy opcjonalnie nieubezpieczoną czyni to na swoją odpowiedzialność!!! Nie uznaję ROSZCZEŃ i zwrotów pieniędzy za zaginione, niedostarczone przesyłki nierejestrowane!!! Powód wg. Poczty Polskiej "brak jakiegokolwiek pisemnego potwierdzenia nadania"< >Podczas ZAGINIĘCIA przesyłki (poza nierejestrowaną) zgłaszam zaginięcie na Pocztę, kuriera. Po ustaleniu i uznaniu pozytywnie wniosku. Będzie on podstawą do ustalenia ewentualnych zwrotów, kosztów; bez towaru (on zaginął)< >Wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innych dostępnych przewoźników (kurierem). Nie mam STAŁYCH terminów nadawania przesyłek; z racji na odległość (6 km) i dojazd nadaję je w miarę możliwości bycia w pobliżu punktu nadania< >Termin dostarczenia (od nadania do dostarczenia) przesyłki zależny jest od Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Przesyłki rejestrowane można monitorować< >Na koszty przesyłki składają się: opłata pocztowa (brutto) + opakowanie (kartony, koperty, taśmy, folie, papier, etc.) + robocizna + dostarczenie do punktu nadania< >Dodatkowe opcje dostawy i koszty są na każdej aukcji. Karta (Dostawa i płatność) i (Dodatkowe informacje)< >Oczekuję na komentarz i oceną transakcji. Jako kupujący wystawiasz go TY<

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sławomir Wolak (ZWROT)
Ogrodowa 13/1
58-200 Dobrocin
PL
Dodatkowe informacje

>Przy zwrocie niezwłocznie skontaktuj się (mail, tel.) celem ustalenia zasadności i warunków. Nie odsyłaj przedmiotu bez ustaleń (unikniemy zbędnego generowania kosztów). Nie zakładaj zbędnej dyskusji (sporu), nie wystawiaj od razu złej oceny. Na pewno osiągniemy konsensus<

>Jeśli produkt nie zgadza się z opisem lub zdjęciami, nabywca ma prawo do zatrzymania produktu i uzgadniania różnicy kosztów, ewentualnej przecenie<

>W jakich przypadkach mogę odmówić zwrotu przeczytasz pod poniższym linkiem:

http://faq.allegro.pl/artykul/26697/w-jakich-przypadkach-sprzedajacy-moze-odmowic-przyjecia-zwro

http://faq.allegro.pl/24613/24607/26701/w-jakich-przypadkach-moge-odmowic-przyjecia-zwrotu-towaru-ku

>Odstąpienie od umowy może nastąpić; liczą się dni kalendarzowe (data stempla, maila) od daty dostarczenia przedmiotu. W szczególnych przypadkach można wystąpić ZARAZ po zakupie (rezygnacji z wysyłki towaru). Umowa jest uważana za NIEZAWARTĄ tracisz prawo do przedmiotu, a on wystawiany jest ponownie do sprzedaży<

>Odstąpienie może być w DOWOLNEJ formie; mailem zwrotnym, za pomocą "Wsparcie po zakupowe / Twoje dyskusje / problem z odstąpieniem, rezygnacją z zakupu". Ewentualnie pisemnie, przesłany skan na mail lub adres zwrotów. W treści podane najważniejsze dane aukcji, nik itp. oraz o treści WYRAŹNEGO odstąpienia od umowy z podanym powodem< 

>Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić NIEZWŁOCZNIE, nie później niż w terminie do 5 dni (data stempla) kalendarzowych od daty odstąpienia. Sprzedający wstrzyma się z ZWROTEM środków (pieniężnych) do czasu otrzymania przedmiotu i przez okres do 5 kolejnych dni po jego otrzymaniu< 

>Podczas okresu zwrotu, sprzedający występuje do Allegro o zwrot PROWIZJI. Obowiązkiem kupującego jest POTWIERDZIĆ wersję sprzedającego. Nie dopatrzenie tego faktu OBCIĄŻY kupującego kosztami prowizji od sprzedaży i zostaną ODLICZONE od kwoty zwrotu!!! Kolejność procedury odstąpienia: 

=> odstąpienie kupującego od umowy, 

=> odesłanie towaru przez kupującego, 

=> wystąpienie sprzedającego do Allegro o zwrot prowizji (odstąpienie od umowy / kupujący nie zapłacił / kupujący nie odebrał przesyłki pobraniowej), 

=> odpowiadając na wiadomość od Allegro i potwierdzenie wersji sprzedającego klikając odpowiedni przycisk, 

=> przy niepotwierdzeniu przez kupującego wersji sprzedającego udzielając przeczącej odpowiedzi (klikając NIEwłaściwy przycisk), bądź w ogóle nie odpowiadając na wiadomość od Allego. Sprzedający odliczy kwotę prowizji od kwoty zwrotu,

=> po rozpatrzeniu wniosku przez Allegro i zwrocie prowizji sprzedający wypłaca kwotę zwrotu<

>Zwracany towar na czas dostarczenia, transportu powinien być należycie ZABEZPIECZONY w taki sposób by nie można było go potem uznać za wykraczający do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem KORZYSTANIA z niej. Gdy sprzedający uzna ich zasadność obniży stosownie wartość przedmiotu (kwotę zwrotu)!!!<

>W przypadku zwrotu koszt ODESŁANIA ponosi kupujący. Może to być dowolny najtańszy sposób dostawy (najlepiej rejestrowany). Zwracana natomiast jest kwota przedmiotu + wysyłki (najniższa z dostępnych opcji danej aukcji), a nie faktycznie poniesiona przez kupującego>

>Nie PRZYJMUJĘ zwrotnych przesyłek za POBRANIEM lub opłatę uiszcza adresat!!!<

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Sławomir Wolak (REKLAMACJA)
Ogrodowa 13/1
58-200 Dobrocin
PL
Dodatkowe informacje

>Przy reklamacji niezwłocznie skontaktuj się (mail, tel.) celem ustalenia zasadności i warunków. Nie odsyłaj przedmiotu bez ustaleń (unikniemy zbędnego generowania kosztów). Nie zakładaj zbędnej dyskusji (sporu), nie wystawiaj od razu złej oceny. Na pewno osiągniemy konsensus< 

>Sprzedaję różności, są to rzeczy, przedmioty nowe, nieużywane (jako nowe), używanie (działające). Bądź uszkodzone nadające się do naprawy, czy na części. Mające wartość kolekcjonerską, sentymentalną, historyczną itp.. Przedmioty te są w moim posiadaniu minimum PÓŁ roku (wolne od opłat skarbowych). Dlatego towary takie nie są OBJĘTE pełnymi prawami konsumenta<  

>Przedmioty, rzeczy sprzedawane jako UŻYWANE, niesprawne, uszkodzone etc. mogą posiadać wady FIZYCZNE, widoczne, ukryte, fabryczne. O czym będzie NAPISANE w opisie (bądź są zamieszczane w działach uszkodzone). A także te, które wynikły lub powstały podczas użytkowania w czasie posiadania już przedmiotu przez nabywcę -NIE PODLEGAJĄ rękojmi, rekompensacie< 

>Reklamacji nie podlegają również wady powstałe i niezależne od sprzedającego (uszkodzeń-transportu, losowych, czynników zewnętrznych, mechanicznych, nie właściwego przechowywania, ukrytych, fabrycznych, itp.)< 

 >Jeśli produkt nie zgadza się z opisem lub zdjęciami, nabywca ma prawo do zatrzymania produktu i uzgadniania różnicy kosztów, ewentualnej rekompensacie< 

>Reklamowany towar na czas dostarczenia, transportu powinien być należycie ZABEZPIECZONY w taki sposób by nie można było go potem uznać za wykraczający do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. W raz z nim dostarczony również pisemny opis szczegółowo powstałej usterki, nieprawidłowego działania, itp.< 

>Konsument ponosi ODPOWIEDZIALNOŚĆ za usterki powstałe w wyniku niewłaściwego użycia przedmiotu zgodnie z jego zastosowaniem wg ogólnie przyjętych zasad, instrukcji, konserwacji. Dokonywania napraw we własnym zakresie, które ingerowały bezpośrednio lub pośrednio w przedmiot. Gdy sprzedający uzna ich zasadność ma prawo do nieuznania roszczeń i może obniżyć stosownie wartość przedmiotu (kwotę zwrotu)!!!<

 >W przypadku NIEUZASADNIONEJ reklamacji koszty odesłania (ponownej wysyłki) pokrywa kupujący. I jest płatny z góry, ewentualnie wysyłka na koszt kupującego za pobraniem (o wiele wyższa od płatności z góry)< 

>W przypadku reklamacji KOSZT dostarczenia przedmiotu pokrywa kupujący, lecz sprzedający DECYDUJE o jego sposobie. Sugerowany jest najtańszy sposób dostawy (najlepiej rejestrowany) z danej aukcji<

>Zgłoszona reklamacja będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od poinformowania (telefonicznie, mailem, na pismie), bądź dostarczenia przedmiotu. W przypadku braku odpowiedzi w tym terminie uznaje się zasadność reklamacji<

>Nie PRZYJMUJĘ reklamowanych przesyłek za POBRANIEM lub opłatę uiszcza adresat!!!<

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

>W tym przypadku udzielam 7 dniowej gwarancji rozruchowej; liczona od dnia dostarczenia<   

>I kolejny 1 dzień na odstąpienie od umowy, i potem 2 dni od odstąpienia na wysłane / zwrot towaru. Łącznie 7+1+2=10 dni. Ja wstrzymam się kolejne 2 dni na zwrot pieniędzy<

>W wyjątkowych przypadkach i wg. uznania udzielam gwarancji. Szczegóły będą podane w OPISIE danej aukcji. W przypadku braku możliwości sprawdzenia lub niepewności co do towaru. Budzące wątpliwości co do jego przeznaczenia, funkcjonowania udzielana jest tzw. gwarancja rozruchowa

>Gwarancja rozruchowa nie upoważnia jednak do USUNIĘCIA ewentualnych wykrytych wad; mogą jedynie być podstawą do rekompensaty. Daje MOŻLIWOŚĆ zwrotu. Obowiązuje wtedy procedura zwrotu, a nie reklamacji. Kupujący ponosi bezzwrotnie koszt odesłania<