LG K10 / K10 LTE SZKŁO HARTOWANE FOLIA 9H + GRATIS (6541372739)

24 osoby kupiły 46 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2,78 zł
z 9390 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 1,20 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,99 zł
  • Pocztex Kurier48 17,99 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Infolinia:
511-353-9­99

sklep@koszyczek.net

Zachęcamy do kontaktu.
Przelew bankowy
BIZ Bank
34 2530 0008 2027 1160 5753 0001

W tytule przelewy prosimy podać nick Allegro oraz numer aukcji. Ułatwi nam to identyfikację wpłacającego.


Płatności Allegro
PayU
POLECANE PRODUKTY:

Jeżeli oczekujesz pełnej satysfakcji z zakupów to dobrze trafiłeś! Sprawdź nas!
  • Jesteśmy dystrybutorem, współpracujemy z hurtowniami oraz sklepami detalicznymi na terenie kraju!
  • Wystawiamy paragony i faktury VAT
  • Oferujemy produkty, które możesz znaleźć na półkach sklepów.
  • Gwarantujemy wygodę i bezpieczeństwo użytkowania – produkty zgodne z wymogami UE.
  • Oferujemy możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
  • Błyskawiczna wysyłka – mamy 24 godziny na obsługę Twojego zamówienia.

Ultra Cienkie Szkło Pancerne 9H na Wyświetlacz dla smartfonów LG K10 / LG K10 LTE

Tylko w Szopujemy_com znajdziesz prawdziwie niezawodne ultra twarde osłony wyświetlacza z najwyższej jakości hartowanego szkła! PRZEKONAJ SIĘ!

Bardzo cienka szybka - zaledwie 0,26 mm - szybka o ultra twardych właściwościach! UWAGA, poniżej 0.2 mm szkło traci swoje właściwości ostrzegamy przed kupnem cieńszych szkiełek!

Chroń wyświetlacz swojego smartofna z naszym zaawansowanym szkiełkiem! Sprawdź zalety naszego produktu!

ZALETY NASZEGO ZESTAWU:
  • Grubość - jedynie 0,26mm
  • Niesamowicie odporne na wszelkie zarysowania.
  • Twardość 9H - dziewięciokrotnie twardsze od zwykłego szkła!!!
  • 2.5D - zaokrąglone rogi + frezowane ranty. TEGO NIE MA KONKURENCJA!
  • Brak negatywnego wpływu na czułość dotyku. Przylega idealnie do ekranu – nie odczujesz że w ogóle tam jest!
  • Nie pozostawia śladu na LCD po zdjęciu szkła.
  • Idealna przeźroczystość, 100% odwzorowania kolorów!
  • W przypadku uszkodzenia – kruszy się na małe fragmenty, które nie zniszczą ekranu.

KOMPATYBILNOŚĆ:
  • Oryginalna folia Tempered Glass wykonana ze szkła hartowanego 9H
  • Ściereczka nasączona specjalnym środkiem do odtłuszczenia ekranu - GRATIS!

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
1,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
5,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
17,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
19,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Dodatkowe informacje

PO WYGRANIU AUKCJI KONIECZNIE UZUPEŁNIJ FORMULARZ DOSTAWY ZAMIESZCZAJĄC TAKIE INFORMACJE JAK:

- RODZAJ WYSYŁKI
- FORMA PŁATNOŚCI

DO KAŻDEGO TOWARU DOŁĄCZAMY PARAGON LUB NA ŻYCZENIE F-VAT.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

SZOPUJEMY S.C.
Północna 10
81-029 Gdynia
Dodatkowe informacje

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@koszyczek.net, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię, 
  • nazwisko, 
  • adres, 
  • adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
  • nick allegro 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zwroty

30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

SZOPUJEMY S.C.
Północna 10
81-029 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 W ciągu 30 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@koszyczek.net. 


Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. 


W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. 


Nasza Firma zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 

O sprzedającym

koszyczek_net
98,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

19888

 

285

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 58 690 40 20
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

Na Allegro od 2012 roku!


Nasza firma kieruje swoją ofertę do wszystkich, którym zależy nie tylko

na konkurencyjnych cenach, ale i na profesjonalnej obsłudze oraz

wygodnych i bezpiecznych zakupach bez wychodzenia z domu. Dzięki

bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami, oferujemy

produkty w najlepszych cenach w polskim internecie. Jesteśmy dynamicznie

rozwijającą się firmą, oferującą akcesoria najwyższej jakości

przeznaczone do telefonów komórkowych i nie tylko.

Pozostałe informacje

# DOKUMENT ZAKUPU #

Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W

związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę

na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o

podatku od towarów i usług.


# DOSTAWA #

Informujemy, że wszystkie nasze przesyłki wysyłane listem ekonomicznym

oraz litem poleconym są wysyłane gabarytem B. Każda przesyłka jest

odpowiednio zabezpieczona (kartonik, folie bąbelkowi itp.) przez co

zwiększa się jej gabaryt. Niemniej jednak bywają sytuacje gdzie gabaryt A

zostanie policzony przez Obsługę Poczty jako gabaryt B oraz gabaryt B

(od 2cm wysokości) są traktowane jako gabaryt A. Nie mamy na to wpływu,

zależy to od placówki oraz od osoby obsługującej.


# INFORMACJA DLA KUPUJĄCYCH #

Zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą, aby po zakończeniu transakcji ocenić naszą transakcję na Allegro, będziemy wdzięczni za każdą ocenę "5.0", bardzo nam to pomoże w przyszłości. Prosimy również o wystawienie komentarzy, za każdy komentarz pozytywny serdecznie dziękujemy. W przypadku niezadowolenia z transakcji prosimy o kontakt, aby nie wystawiać komentarzy negatywnych oraz neutralnych. Z góry serdecznie Państwu dziękujemy!