LG 24" 24MP59G-P LED IPS HDMI DP (7062343554)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
637,00 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
  • lokalizacja: Mirków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj podświetlania: LED
  • przekątna ekranu (cale): 24

opis

LG 24" 24MP59G-P LED IPS HDMI DP

LG 24MP59G-P to prawdziwy oręż dla gracza. Ten 24 calowy gamingowy monitor cechuje ultra-szybka matryca IPS 1ms cechująca się wysokim współczynnikiem odzwierciedlenia kolorów a także wspaniałymi kontami widzenia 178 stopni. Wyposażony jest w szereg złącz cyfrowych, takich jak DisplayPort oraz HDMI a także analogowe złącze D-Sub. Obsługuje on technologię FreeSync która jeszcze bardziej poprawia jakość wyświetlanego obrazu.

  • Produkt jest nowy i nieużywany
  • Dostępny od ręki na magazynie
  • 24 calowa matryca wykonana w technologi IPS
  • Cyfrowe złącza DisplayPort oraz HDMI
  • Obsługa technologi Freesync
  • Szybkość matrycy 75 Hz
  • Tryb Gaming Mode dedykowany podczas grania
  • Podstawka w kształcie litery V nadaje gamingowego stylu, świetnie się prezentuje z innymi podzespołami dla graczy

Opis produktu

Matryca Full HD 1ms

Monitor wyposażony w matrycę 1ms Motion Blur Reduction jeszcze bardziej podnosi poprzeczkę w jakości wyświetlanego obrazu. Dzięki tej technologi monitor redukuje smużenia i rozmycie obrazu a 1 ms czas reakcji nie powoduje opóźnień, zapewniając to co gracze lubią najbardziej - szybkość!



AMD FreeSync

FreeSync redukuje załamania oraz smużenia wyświetlanego obrazu które mogą wynikać z różnic częstotliwości odświeżania karty graficznej oraz monitora. Technologia FreeSync niweluje ten problem, wyświetlany obraz jest gładki i płynny.



Dynamic Action Sync

Gracze mogą doświadczyć zoptymalizowanej, szybkiej gry dzięki Dynamic Action Sync. Technologia DAS minimalizuje opóźnienie wejścia (tzw. input lag), dzięki czemu gra w gry FPS jest bardziej elastyczna.



Stabilizacja kolory czarnego

Funkcja ta wykrywa ciemne sceny i rozjaśnia obraz, dzięki czemu nie będziesz miał problemu ze znalezieniem wrogów ukrytych w ciemnych zakamarkach. Pokonasz ich, zanim oni pokonają Ciebie!



Tryb Gracza

Dostosuj ustawienia wyświetlania do własnych preferencji. W sumie są 3 tryby gracza, 2 tryby dostosowane do gier FPS a nawet ustawienie do gier RTS. Wybierz te, które jest najbardziej optymalne.


Galeria

Specyfikacja techniczna

4 Screen-split Tak
Crosshair Tak
Czas reakcji 1 ms
DDC/CI Tak
Flicker Safe Tak
Format ekranu 16:9
FreeSync Tak
HDCP Tak
Ilość wyświetlanych kolorów 16,7 mln
Jasność 250 cd/m²
Kąt widzenia pion 178 °
Kąt widzenia poziom 178 °
Liczba gniazd DisplayPort 1 szt
Liczba gniazd HDMI 1 szt
Liczba gniazd VGA D-Sub 1 szt
Menu ekranowe Tak
Plug & Play Tak
Podświetlenie LED Tak
Powłoka matrycy Anti-Glare 3H
Producent LG
Przekątna ekranu 23,8 cali
Rodzaj matrycy IPS
Rozdzielczość 1920x1080
SIX Axis Control Tak
Stabilizacja koloru czarnego Tak
Synchronizacja pionowa 75 Hz
Tryb DAS Tak
W zestawie Kabel HDMI, VGA, zasilający, instrukcja
Wielkośc piksela 0,2745 mm
Wspomaganie odświeżania FreeSync
Gwarancja 24 miesiące
Kod produktu LG_24MP59G-P
Numer katalogowy 24MP59G-P

Gwarancja i zwroty

Robiąc zakupy w ProLine możesz zawsze liczyć na profesjonalą pomoc zarówno podczas obsługi zgłoszeń gwarancyjnych jaki i w przypadku problemów ze sprzętem po gwarancji.
Produkty oferowane w ProLine zawsze podchodzą z legalnego źródła zakupu. Posiadamy szerego umów z producentami i dystrybutorami, dzięki czemu możemy oferować towar w atrakcyjnych cenach.
Decydując się na sklep ProLine, decydujesz się na rzetelną obsługę i doświadczenie wynikające z ponad 23 lat współpracy z naszymi klientami na rynku sprzętu komputerowego.
Jeżeli z jakiegoś powodu zdecydjesz, że wybrany produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz zwrócić go zgodnie z ustawą w ciągu 14 dni liczac od daty odebrania przesyłki.

Nasze salony

O ProLine



ProLine to samodzielna firma działająca na rynku światowym od roku 1993. Przewodnim celem naszej firmy jest jak najlepsze zaspokajanie potrzeb naszych klientów. Stałe dążenie do powiększania wachlarza dostępnych rozwiązań i pakietu usług związanych z ich dystrybucją sprawia, iż stajemy się Państwa partnerem potrafiącym coraz lepiej sprostać wymaganiom efektywnej dystrybucji produktów, technologii, informacji i usług.


Jesteśmy producentem zestawów komputerowych, znanych na rynku ze swojej jakości i wydajności a przy tym niskiej ceny. Nasze komputery znajdują zastosowanie praktyczne we wszystkich segmentach rynku: w przemyśle, ubezpieczeniach, bankowości, telekomunikacji administracji, handlu, usługach oraz wśród wielu użytkowników indywidualnych.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: Mirków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
28,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

ProLine Wrocław
ul. Biskiupia 10A
50-148 Wrocław
woj. dolnośląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Katowice
pl. Grunwaldzki 4
40-127 Katowice
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Lubin
ul. Sikorskiego 48
59-300 Lubin
woj. dolnośląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Poznań Wilda
ul. Górna Wilda 95
61-563 Poznań
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Poznań Ratajczaka
ul. Ratajczaka 23
61-815 Poznań
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Legnica
ul. Pocztowa 5B
59-220 Legnica
woj. dolnośląskie

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 18:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Leszno
ul. Leszczyńskich 30
64-100 Leszno
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Giliwce
ul. Bohaterów Getta Warszawy 5
44-100 Gliwice
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Centrala ProLine
u. Brzozowa 5
55-095 Mirków
woj. dolnośląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

ProLine Kalisz
ul. Staszica 28
62-800 Kalisz
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

ProLine Bytom
ul. Moniuszki 4
41-902 Bytom
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ProLine Serwis
ul. Brzozowa 5
55-095 Mirków
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego ProLine.pl Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa ProLine Sebastian Ponikowski Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym ProLine Sebastian Ponikowski wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza zostanie nadany numer reklamacji. W przypadku gdy numer reklamacji nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt). Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego na stronie formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie etykieta z numerem reklamacji. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym ProLine Sebastian Ponikowski i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży lub oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta) gwarancyjny lub dowód zakupu. W przypadku ich braku ProLine Sebastian Ponikowski rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w ProLine Sebastian Ponikowski. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez ProLine Sebastian Ponikowski, obsługa serwisu ProLine. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika Schenker lub GLS i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu ProLine.pl, Po zakończeniu procedury reklamacyjnej towar zostanie odesłany na koszt ProLine Sebastian Ponikowski, o ile zgłoszenie reklamacyjne jest zasadne. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku od daty wydania rzeczy używanej. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, ProLine Sebastian Ponikowski wzywa klienta na piśmie do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie terminu, ProLine Sebastian Ponikowski jest uprawniony do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki w miejscowości jego przechowywania za każdy 1m2 zajętej przez towar powierzchni magazynowej. Opłata naliczana jest proporcjonalnie do liczby dni przechowywania towaru.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ProLine Zwroty
ul. Brzozowa 5
55-095 Mirków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
www_proline_pl
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

2477

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 664 999 933
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ProLine to samodzielna firma działająca na rynku światowym od roku 1993. Przewodnim celem naszej firmy jest jak najlepsze zaspokajanie potrzeb naszych klientów. Stałe dążenie do powiększania wachlarza dostępnych rozwiązań i pakietu usług związanych z ich dystrybucją sprawia, iż stajemy się Państwa partnerem potrafiącym coraz lepiej sprostać wymaganiom efektywnej dystrybucji produktów, technologii, informacji i usług.Jesteśmy producentem zestawów komputerowych, znanych na rynku ze swojej jakości i wydajności a przy tym niskiej ceny. Atuty firmy: Miła i fachowa obsługa Bliski kontakt z naszymi partnerami Możliwość negocjacji cen i dogodne warunki płatności Dogodna forma składania zamówień: telefon, fax, e-mail Expresowa realizacja zamówień (do dowolnego miejsca w kraju w przeciągu 24h) Bezpłatny ( przy większych zakupach) transport Doskonałe warunki gwarancji Fachowe doradztwo techniczne

Pozostałe informacje

Ochrona danych osobowych Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu ProLine.pl są przetwarzane przez ProLine Sebastian Ponikowski.Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:realizacji umowy jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep ProLine.pl. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Podatkowa Dokumentacja Zakupów Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym ProLine wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485), podpis klienta - jako nabywcy towaru- nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie oryginał faktury. Należy przy tym mieć na uwadze, że w przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy z podaniem nazwy firmy prowadzonej przez tego kupującego, domniemywać się będzie, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego kupującego jako przedsiębiorcę.Zgodnie przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej wysłanej na adres e-mail podany w trakcie rejestracji lub w formularzu zamówienia. Za moment otrzymania faktury przez Kupującego uznaje się moment otwarcia korespondencji elektronicznej z załączoną fakturą. Czas realizacji zamówienia Czas realizacji zamówienia jest ustalany przez handlowca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Standardowo nie przekracza on 2 dni roboczych.W razie braku możliwości realizacji zamówienia w zakreślonym terminie Sprzedający poinformuje o tym fakcie Klienta proponując nowy termin realizacji. Do Klienta należy wybór m.in. akceptacja nowego terminu lub odstąpienie od umowy.Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 17:00 obsługujemy jeszcze tego samego dnia, gdy pozwalają na to wystarczające stany magazynowe. Dostawa Towar zamówiony w sklepie internetowym ProLine.pl dostarczany jest za pośrednictwem przewoźnika firmy kurierskiej GLS, Schenker lub InPost (Paczkomaty), Paczka w Ruchu.Na czas otrzymania przesyłki składa się: czas realizacji zamówienia - kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki, czas dostawy - zależny od wybranego sposobu dostarczenia. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkodowego z kurierem. Sposoby płatności Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:W formie przedpłaty - przed wydaniem towaru klientowi: Przedpłata przelew - przelew na rachunek bankowy ProLine Sebastian Ponikowski:ProLine Sebastian Ponikowski, ul. Brzozowa 555-095, Mirków Bank Pekao S.A. I Oddział we Wrocławiu nr rachunku: 78124019941111000024975742 Kartą kredytową. Płatności on-line DotPay - usługi e-transferu i innych płatności elektronicznych i telefonem komórkowym w tym także płatności gotówkowych. W systemie ratalnym - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu lub leasingu realizowana przy współpracy Santander Consumer Bank i Credit Agricole Bank. W momencie odbioru towaru: Za pobraniem - gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika. Gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu ProLine Sebastian Ponikowski lub w jednym z oddziałów sprzedaży ProLine. ProLine Sebastian Ponikowski może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez ProLine Sebastian Ponikowski jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą,Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).W sprawach dotyczących Produktów Ubezpieczeniowych i Produktów Ratalnych Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl/.Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Ponadto, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - informujemy, że umieszczanie przez Klienta na stronach internetowych sklepu ProLine.pl jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane. Postanowienia końcowe ProLine Sebastian Ponikowski ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy). Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru zgodnie z Art. 558 par.1 Kodeksu Cywilnego.W związku z tym, że wymagania techniczne i eksploatacyjne dla urządzeń konsumenckich przeznaczonych do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej naszym zdaniem nie są możliwe do spełnienia w przypadku całej grupy produktów (np. tunery USB nie są zasilane prądem o napięciu 230V oraz nie mają wyjścia HDMI a media playery mogą oferować zredukowany zestaw wyjść analogowych) informujemy, że sprzedawane przez nas urządzenia nie spełniają wszystkich wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009. Jeżeli urządzenia spełnia odpowiednie wymagania informacja ta jest podana w opisie urządzenia.Jedynie odbiorniki cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009 r. w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych (Dz.U. 2009 nr 221 poz. 1742 tekst ogłoszony [pdf]) Aktualna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej ProLine.pl. Regulamin Sklepu Internetowego ProLine Sebastian Ponikowski nie ogranicza praw klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U. z 1971, nr 27, poz. 252 ze zm.), ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych prawa konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 ze zm.).