Lexmark X463de SIEĆ LAN DUPLEX ADF LCD GW FW #558 (6482943581)

zakończona
450,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 31,80 zł
  • Pocztex Kurier48 31,80 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 37,80 zł
  • lokalizacja: Zduńska Wola
  • stan: używany
  • rodzaj druku: monochromatyczny
  • format papieru: a4 (210 x 297 mm)
  • waga (z opakowaniem): 35.00 [kg]
  • technologia druku: laserowy
  • polskie menu (wyświetlacz urządzenia): tak
  • informacje dodatkowe: druk dwustronny, wyświetlacz
GWARANCJA 6 MIESIĘCY !!!

Oferujemy Państwu poleasingowe urządzenie wielofunkcyjne Lexmark

Lexmark X463de

Podstawowe parametry urządzenia:
Funkcje urządzenia : Skanowanie, drukowanie, kopiowanie
Szybkość druku : do 40 stron / minutę
Automatyczny podajnik skanowanych dokumentów DADF (z funkcją skanowania dwustronnego)
Standardowy podajnik papieru : Kaseta na 300 arkuszy + podajnik ręczny
Pamięć standardowa urządzenia : 128MB
Złącza zewnętrzne : Port LAN RJ-45, Port USB 2.0
Waga urządzenia : około 25kg

MODUŁ DRUKU DWUSTRONNEGO DUPLEX WBUDOWANY MODUŁ SIECIOWY LAN RJ-45

DODATKOWY PODAJNIK PAPIERU GRATIS

Przebieg urządzenia : 136 tyś stron
Toner : 60% - ORYGINALNY na 9 tyś stron
Bęben : 91%
Zestaw kons. 64%
Gwarancja na urządzenie wynosi 6 miesięcy licząc od daty zakupu.


AUTOMATYCZNY PODAJNIK SKANOWANYCH DOKUMENTÓW DADF Z FUKNCJĄ SKANOWANIA DWUSTRONNEGO

KOLOROWY DOTYKOWY WYŚWIETLACZ Z POLSKIM MENU

GRATIS KABEL ZASILAJĄCY

Wszystkie sprzedawane przez nas urzadzenia są gruntownie testowane i przygotowywane do dalszej pracy. Jesteśmy pewni sprzedawanych przez nas produktów dlatego dajemy na nie gwarancję. Urządzenie poleasingowe może posiadać ślady odbarwień plastiku oraz zarysowania które nie wpływają na jego pracę.



Nasza firma kompleksowo zajmuje się importem urządzeń poleasingowych, ich serwisem oraz sprzedażą hurtową i detaliczną. Na nasze produkty udzielamy zawsze 6-miesięcznej gwarancji. Sprzęt poleasingowy importujemy tylko i wyłącznie z Europy Zachodniej. Są to zazwyczaj bogatsze wersje i wyższe modele drukarek oraz komputerów. Sprowadzamy sprzęt również na zamówienie, oczywiście w miarę dostępności.

Wysyłk­i przy większych gabarytach realizowane są na paletach, przy mniejszych do 30 kg jako paczki zabezpieczone styropianem i umieszczone w dopasowanych kartonach.

Oferujem­y sprzęt wyselekcjonowany i w bogatej konfiguracji. Drukarki i komputery sprowadzamy swoim własnym środkiem transportu, dzięki czemu kupujemy zawsze to co chcemy, a nie to co jest w kontenerze.

Zaprasz­amy do współpracy firmy, klientów detalicznych i hurtowych !!!

Wszystkie produkty prezentowane na aukcjach są dostępne w naszym sklepie stacjonarnym. Dajemy klientom możliwość sprawdzenia ich na miejscu przed zakupem.

Istnieje również możliwość przesyłki zakupionych przedmiotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. (2 paczki)

Przesyłka kurierska
Koszt przesyłki przedpłaconej : 44zł brutto
Koszt przesyłki pobraniowej : 50zł brutto

Przesyłka Pocztą Polską
Koszt przesyłki przedpłaconej : 31,80zł brutto
Koszt przesyłki pobraniowej : 37,80zł brutto
Odbiór osobisty w naszym sklepie : 0zł


Ze względu na delikatność przedmiotu każdą sztukę pakujemy w osobną paczkę dlatego też pobierana jest osobna opłata przy każdym przedmiocie.

Odbiór osobisty w siedzibie naszego sklepu:

SKLEP TPI
ul.Dąbrowskiego 9
98-220 Zduńska Wola
e-mail: serwis@skleptpi.pl
tel.: 43-656-95-39
Czynne pn-pt: 9-17 / so: 9-14
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 44,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 31,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 31,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 37,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 pobraniowy 37,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 43-656-95-39
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00-17:00
  • serwis@skleptpi.pl
    Sklep stacjonarny : Sklep TPI, ul.Dąbrowskiego 9, 98-220 Zduńska Wola

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
SKLEP TPI
Dąbrowskiego 9
98-220 Zduńska Wola
Polska
 
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy, Klient winien wysłać informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu do odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz należy odesłać pocztą na adres: SKLEP TPI, ul.Dąbrowskiego 9, 98-220 Zduńska Wola. Klient może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres: serwis@skleptpi.pl albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy telefonicznie pod numerem telefonu 43-656-95-39. Wzór formularza można pobrać ze strony : http://www.skleptpi.pl/allegro/formularz.doc lub http://www.skleptpi.pl/allegro/formularz.pdf W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedający został poinformowany przez Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania przez Klienta, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedający zwraca klientowi koszty doręczenia towaru tylko w kwocie minimalnej jaka mogła zostać pobrana na rzecz tej usługi i nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów transportu (np. dodatkowa opłata za pobranie lub wybór droższej formy transportu). W przypadku odstąpienia od umowy Klient winien odesłać lub przekazać produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli produkt zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. W celu weryfikacji zwrotu produktów przez klienta sprzedający prosi o zachowanie dowodu nadania przesyłki zwrotnej. Zwroty należy kierować na adres: SKLEP TPI, ul.Dąbrowskiego 9, 98-220 Zduńska Wola. Zwrotowi nie podlegają wyroby, przy których zaznaczone jest iż są sprowadzone lub wykonywane na zamówienie indywidualne.

reklamacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją firmy AKCES. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Ważne! Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.