Lenovo Y520-15 I7-7700HQ GTX1050_2G 16GB 1TB Win10 (6912190117)

zakończona
4 749,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: odbiór w salonach do 48h, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • liczba rdzeni procesora: 4
  • seria procesora: intel Core i7
  • rozdzielczość (piksele): 1920 x 1080
  • rodzaj karty graficznej: grafika dedykowana
  • gwarancja: producenta
  • typ dysku twardego: HDD
  • outlet/odnowiony: nie
  • typ matrycy: IPS
  • kolor: odcienie czarnego
  • liczba wolnych slotów RAM: 0
  • model karty graficznej: nVIDIA GeForce GTX 1050
  • liczba slotów RAM : 2
  • komunikacja: bluetooth
  • ekran dotykowy: nie
  • maksymalna wielkość pamięci RAM: 32 GB
  • typ pamięci RAM: DDR4
  • pamięć karty graficznej: 2 GB
  • model procesora: intel Core i7-7700HQ
  • materiał: metal
  • powłoka matrycy: matowa
  • wielkość pamięci RAM: 16 GB
  • typ: standardowy
  • prędkość obrotowa dysku HDD: 5400
  • interfejs dysku: SATA III
  • typ napędu: brak
  • system operacyjny: windows 10 Home
  • pojemność dysku (GB): 1000.0
  • multimedia: czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon
  • sterowanie: klawiatura, touchpad, klawiatura podświetlana, klawiatura numeryczna
  • złącza: HDMI, USB 2.0, USB 3.0

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl




WYBIERZ LAPTOP LENOVO LEGION Y520

Stworzony dla najlepszych graczy

Lenovo Y520-15IKBN I7-7700HQ 16GB 15.6 1TB W10 80WK00EPPB

Gwarancja: 24 miesiące., ID produktu: 499698


  • Matowy ekran: 15.6" IPS / PLS, 1920 x 1080
  • 4-rdzeniowy procesor: Intel® Core™ i7-7700HQ do 3.80 GHz
  • Model karty graficznej: NVIDIA® GeForce GTX 1050 2GB
  • Pamięć RAM: 16 GB DDR4
  • Pojemność dysku: HDD 1 TB
  • Podświetlana klawiatura
  • 2 głośniki 2 W z certyfikatem Harman™
  • Wyjście HDMI
  • System operacyjny Windows 10PL


Laptop Lenovo Legion Y520 - Nowy poziom dominacji

Wejdź na arenę ze smukłym, lekkim, przenośnym komputerem gamingowym, na którym z łatwością uruchomisz swoje ulubione gry. Ten działający z procesorami Intel® Core™ 7. generacji oraz dedykowaną kartą graficzną NVIDIA komputer oferuje doskonałej jakości dźwięk i opcjonalną hybrydową pamięć masową przyspieszającą działanie. Ten sprzęt jest gotowy do każdej akcji. Opcjonalna klawiatura z podświetleniem umożliwia granie w dzień i w nocy, a jej zoptymalizowane chłodzenie utrzymuje niską temperaturę podczas długich godzin zabawy.

Najnowsze rozwiązania w zakresie wydajności podczas gry

Lenovo Legion Y520 wykorzystuje najnowszą, 7. generację procesorów Intel® Core i7. Zapewniają one o 12% lepszą wydajność w porównaniu z poprzednimi procesorami oraz 19-procentowy wzrost wydajności sieciowej dzięki zastosowaniu dedykowanego silnika obsługi multimediów, co pozwala cieszyć się płynną grą — nawet online.


Grafika nowej generacji

Legion Y520 wyposażony jest w kartę graficzną NVIDIA GTX, dzięki czemu możesz cieszyć się płynną rozgrywką z dużą liczbą klatek na sekundę. Eskortuj ładunki w grach FPS, mając pewność, że Twój laptop zapewni Ci moc, której oczekujesz.

Dźwięk Harman Audio z technologią Dolby Premium

Nieważne, czy używasz słuchawek do gier. Laptop Lenovo Legion Legion Y520 zapewni Ci doskonałe wrażenia dzięki dwóm głośnikom Harman 2 W z technologią Dolby Audio Premium. Specjalnie dostosowana technologia Dolby Audio Premium emituje najwyższej jakości dźwięk, niezależnie od rodzaju odtwarzanej zawartości, co zapewnia lepszą immersję podczas rozgrywki.

Skuteczne chłodzenie

Laptop Lenovo Legion Y520 ma dobrze przemyślany układ wentylatorów i otworów wentylacyjnych. Został on strategicznie zlokalizowany w pobliżu karty graficznej i procesora, dzięki czemu wentylator szybko usuwa nadmiar ciepła przez otwory znajdujące się w tylnej części urządzenia. W przypadku gorących rozgrywek możesz skorzystać z funkcji Extreme Cooling narzędzia Lenovo Nerve Sense, by zapewnić sobie wzmożone chłodzenie.

MAJOR_2017



GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Segment: Dla wymagających
Klasa: Gamingowe / Wydajne
Intel w urządzeniu: Laptop klasyczny
Przekątna ekranu: 15,6"
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Typ matrycy: IPS / PLS
Powłoka matrycy: Matowa
Model procesora: Intel® Core™ i7-7700HQ (6M Cache, 2.80 / 3.80 GHz)
Liczba rdzeni procesora: 4-rdzeniowy, 8-wątkowy
Model karty graficznej: Intel® HD Graphics 630, NVIDIA® GeForce GTX 1050
Pamięć karty graficznej: 2 GB
VR Ready: Tak
Pamięć RAM: 16 GB
Technologia pamięci RAM: DDR4 SO-DIMM
Taktowanie pamięci RAM: 2400 MHz
Maksymalna ilość pamięci RAM: 32 GB
Technologia dysku: HDD - magnetyczny
Pojemność dysku: HDD 1 TB
Prędkość obrotowa: 5400 obr./min.
Napęd optyczny: Brak
Funkcje: Czytnik kart pamięci, Głośniki Harman Kardon, Głośniki stereo, Kamera internetowa, Kensington Lock, Wbudowany mikrofon
Funkcje klawiatury: Klawiatura numeryczna, Podświetlenie
Kamera internetowa: 720p
Głośniki - technologia: 2 głośniki 2 W z certyfikatem Harman™ z technologią Dolby Audio™ Premium
Interfejsy: M.2, SATA III, USB 2.0, USB 3.0, USB 3.1, USB typ C
Porty USB: 1 x USB typu C, 2 x USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0), 1 x USB 2.0
Wyjścia/wejścia obrazu: HDMI
Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe/mikrofon­owe (Combo)
Złącze karty pamięci: MMC, SD, SDHC, SDXC
Komunikacja: Bluetooth, LAN (RJ-45), WiFi
Bluetooth - wersja: 4.1
System operacyjny: Windows 10 Home
Pojemność baterii: 3-komorowa, 45 Wh
Czas pracy na baterii: Do 4 h
Kolor główny: Czarny
Kolor: Czarny
Materiał wykonania: Aluminium, Tworzywo sztuczne
Wymiary: 380 x 265 x 25.8 mm
Waga: 2.4 kg
Gwarancja: 24 miesiące
Dodatkowe informacje: Wejdź na arenę ze smukłym, lekkim, przenośnym komputerem gamingowym, na którym z łatwością uruchomisz swoje ulubione gry. Ten działający z procesorami Intel® Core™ 7. generacji oraz dedykowaną kartą graficzną NVIDIA GTX 1050 komputer oferuje doskonałej jakości dźwięk i opcjonalną hybrydową pamięć masową przyspieszającą działanie.
Zawartość zestawu: Instrukcja obsługi, Zasilacz

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Wysyłka

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia. W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to
0
Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko
14.90

Płatności

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe Nasze konto bankowe: 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

BEZPŁATNE PUNKTY ODBIORU

Szanowni klienci, w przypadku chęci odbioru towaru w salonie. Po dokonaniu zakupu na aukcji prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo, informując gdzie mamy wysłać zakupiony towar. Poniżej lista dostępnych punktów odbioru .
BYDGOSZCZ

SFERIS CH Zielone Arkady
Wojska Polskiego 1
Bydgoszcz 85-171

BIAŁYSTOK

SFERIS C.H. Alfa
ul. Świętojańska 15 lok. 54
Białystok 15-277

KATOWICE

SFERIS C.H. Silesia City Center
ul. Chorzowska 107
Katowice 40-101

KIELCE

SFERIS C.H. Echo
ul. Świętokrzyska 20
Kielce 25-406

KRAKÓW

SFERIS Galeria Krakowska
ul. Pawia 5
Kraków 31-154

ŁÓDZ

SFERIS C.H. Galeria Łódzka
Al. Piłsudskiego 15/23
Łódź 90-307

PIŁA

SFERIS Al. Powstańców Wielkopolskich 99 lok. 134
Piła 64-920

POZNAŃ

SFERIS Galeria Posnania
ul. Pleszewska 1
Poznań 61-136

RZESZÓW

SFERIS C.H. Plaza
ul. Rejtana 65
Rzeszów 35-959

TARNÓW

SFERIS CH Gemini Park
ul. Nowodąbrowska 127
Tarnów 33-100

WARSZAWA

SFERIS CH Land
ul. Wałbrzyska 11 lok. 129
Warszawa 02-739

WROCŁAW

SFERIS Wrocław Pasaż Grunwaldzki
Pl. Grunwaldzki 22
Wrocław 50-363

Gdy towar będzie przygotowany do odbioru , zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.
Przy odbiorze osobistym w salonie płatność tylko gotówką lub po przedpłacie przelewem.

Sferis - bezpieczny

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach SFERIS
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Sferis Sp. z o.o.
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
NIP: 521-29-46-411
REGON: 015246420
KRS: 0000129210
Adres do korespondencji: Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP 521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości 30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

kontakt

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. Załącznik do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg