Lenovo w541 FHD i7 4x3.8GHz 16GB SSD128 1TB KlasaA (7062457306)

zakończona
3 999,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 39,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ dysku twardego: SSD + HDD
  • wielkość pamięci RAM: 16 GB
  • typ pamięci RAM: DDR3
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • rozdzielczość (piksele): 1920 x 1080
  • typ matrycy: TN
  • powłoka matrycy: matowa
  • ekran dotykowy: nie
  • seria procesora: intel Core i7
  • liczba rdzeni procesora: 4
  • taktowanie bazowe procesora (GHz): 2.8
  • taktowanie maksymalne procesora (GHz): 3.8
  • pamięć podręczna procesora (MB): 6
  • rodzaj karty graficznej: grafika dedykowana
  • gwarancja: sprzedawcy
  • pamięć karty graficznej: 2 GB
  • prędkość obrotowa dysku HDD: 7200
  • typ napędu: DVD
  • pojemność dysku (GB): 1128
  • komunikacja: wi-Fi, bluetooth, lAN 10/100/1000 Mbps
  • multimedia: czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon
  • sterowanie: klawiatura, touchpad, klawiatura podświetlana, klawiatura numeryczna
  • system operacyjny: windows 8.1 Professional 32-bit, windows 8.1 Professional 64-bit, windows 10 Professional
  • interfejs dysku: SATA, SATA II, SATA III
  • złącza: USB 2.0, USB 3.0, RJ-45, d-Sub (VGA), thunderbolt, expressCard, minijack 3,5 mm (audio), inne

opis

  • Darmowa
    Wysyłka

  • 0 zł za odbiór
    osobisty

  • 14 dni na
    zwrot

  • sprzęt najwyższej
    jakości

Lenovo ThinkPad W541

  • Intel i7-4810MQ 4 x 3.8GHz
  • nVidia Quadro K2100M 2GB
  • Matryca 15.6" 1920x1080 MATOWA
  • 16 GB pamięci DDR3
  • Dysk SSD 128GB + HDD 1TB
  • Windows 10 PRO
  • Klawiatura numeryczna
  • Kalibrator kolorów matrycy
  • Klasa A

Opis Komputera

Komputer poleasingowy, w bardzo dobrym stanie wizualnym, posiadający normalne ślady użytkowania
Technicz­nie całkowicie sprawny

Gwarancja i zwroty

Gwarancja 12 msc

Wszystkie oferowane przez nas towary są objęte gwarancją. Warunki dostępne w naszym regulaminie.

Wsparcie techniczne

Nasi klienci zawsze mogą liczyć na naszą pomoc w trakcie gwarancji oraz po jej zakończeniu.

Dodatkowa ochrona

Oferujemy przedłużenie gwarancji do 24 miesięcy w cenie 10% wartości towaru. Warunki dostępne w naszym regulaminie.

14 dni na zwrot

Nietrafiony zakup? Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny w ciągu 14dni.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
39,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep Stacjonarny
Popularna 31
02-473 Warszawa
woj. mazowieckie
email: store@netman.pl
tel.: 515644688

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

NETMAN Aleksander Biłyk
ul. Popularna 31
02-473 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

 Warunki gwarancji

Aktualizacja 01.07.2017



Informacje ogólne
Oferowane przez firmę N E T M A N (NETMAN Aleksander Biłyk, ul. Popularna 31, 02-473 Warszawa) produkty objęte są gwarancją jakości Producenta lub gwarancją firmy N E T M A N (zwanym dalej: Gwarantem) w sytuacji, gdy wraz z wydawanym produktem Kupujący otrzymał kartę gwarancyjną, bądź inny podobny dokument potwierdzający zakup sprzętu, z którego wynika zapewnienie o jakości produktu i obowiązkach Producenta, bądź Gwaranta wobec Kupującego. 

Przedmiot gwarancji

1. Gwarant udziela Kupującemu, na poniższych warunkach, gwarancji jakości na zakupione u Gwaranta produkty będące przedmiotem umowy sprzedaży.

2. Okres gwarancji jest liczony od dnia wydania produktu Kupującemu.

3. Towar fabrycznie nowy jest objęty 12 lub 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja jest udzielana przez Gwaranta lub Producenta towaru.

4. Używany sprzęt komputerowy jest objęty 6 lub 12 miesięczną gwarancją, chyba że na konkretny produkt przewidziany jest inny okres gwarancji. Gwarant za dodatkową opłatą udziela możliwość przedłużenia gwarancji.

5. Pełną gwarancją nie są objęte podzespoły:
a. Wyświetlacz (matryca)
b. Bateria
Na powyższe podzespoły okres gwarancji wynosi 14dni.

6. Jeżeli produkt posiada gwarancję Producenta, Kupujący posiada prawo realizowania roszczeń z tytułu gwarancji jakości w pierwszej kolejności w sieci serwisowej Producenta.

7. W sytuacji korzystania przez Kupującego z uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez Producenta, Gwarant nie posiada obowiązku załatwiania reklamacji.

8. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za działalność sieci serwisowej Producenta z tytułu udzielonej przez Producenta gwarancji jakości i nie pośredniczy przy rozpatrywaniu reklamacji kierowanych do Producenta załatwianych w jego sieci serwisowej.

9. Gwarant, po uznaniu reklamacji, dokonuje bezpłatnej naprawy lub wymiany sprzętu na wolny od wad. O sposobie załatwienia reklamacji decyduje w każdym przypadku Gwarant. W przypadku naprawy lub wymiany sprzętu na wolny od wad (sprawny) okres gwarancji zostaje przedłużony o okres naprawy (reklamowany produkt pozostawał w serwisie).

10. Okres naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni od daty dostarczenia sprzętu przez Kupującego do siedziby firmy. W sytuacjach wyjątkowych okres ten może ulec przedłużeniu (np. konieczność wysyłki sprzętu poza siedzibę Gwaranta, konieczność sprowadzenia części itp.). Gwarant zapewnia Kupującemu produkt zastępczy o tożsamych parametrach technicznych, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami Kupującego, możliwe ze względów technicznych oraz jeżeli Gwarant dysponuje produktem zastępczym w serwisie.

11. Ustalenie usterki następuje w czasie niezbędnym do przeprowadzenia pełnej diagnostyki sprzętu.

12. Gwarant zapewnia Kupującemu darmową usługę kurierską w przypadku zgłoszenia wady towaru przez Kupującego w ciągu 14 dni od dnia zakupu sprzętu, jeśli wada wystąpiła w późniejszym terminie – obowiązek dostarczenia sprzętu przechodzi na Kupującego.

13. Kupujący zobowiązany jest przygotować wadliwy sprzęt wysyłki, w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogiczne do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne. Sprzęt powinien być dostarczony wraz z wyposażeniem dodatkowym, lub bez jeśli Gwarant poinformuje o tym Kupującego.

14. Podstawą rozpatrywania roszczeń z tytułu gwarancji jest istnienie zamieszczonego na reklamowanym produkcie przez Gwaranta plomby gwarancyjnej, która nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzona, usunięta bądź zniszczona.

15. Do reklamowanego produktu Kupujący zobowiązany jest dołączyć dowód zakupu oraz pisemną informację zawierającą opis stwierdzonej wady sprzętu.

16. W przypadku nie spełnienia przez Kupującego warunków wynikających z niniejszej gwarancji, Gwarant zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia reklamacyjnego.

17. Dokonywanie jakichkolwiek napraw produktu samodzielnie przez Kupującego, skutkuje utratą uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez Gwaranta.

18. Uprawnienia gwarancyjne udzielone przez Gwaranta nie są tracone w przypadku naprawy/wymiany podzespołów przez profesjonalny zakład uprawniony do serwisowania urządzeń typu reklamowanego, po przedstawieniu dokumentu z szczegółowym opisem wykonywanych usług zatwierdzonego pieczątką zakładu.

19. W sytuacji stwierdzenia przez Gwaranta niedochowania postanowień niniejszych warunków gwarancji po dokonaniu przyjęcia reklamacyjnego, Gwarant zwolniony jest z obowiązku rozpatrywania roszczeń gwarancyjnych Kupującego.

20. Gwarant wyłącza obowiązek powiadomienia na piśmie o nie uwzględnieniu roszczeń gwarancyjnych. W takiej sytuacji informacja zostanie przekazana telefonicznie, bądź na wskazany przez Kupującego adres e-mailowy.

21. Produkt może zostać poddany przez Gwaranta testom umożliwiającym stwierdzenie i lokalizację wady. Jeżeli testy nie wykażą istnienia wskazywanej przez Kupującego wady, a także nie wykażą innej wady, która objęta jest gwarancją, Gwarant zastrzega sobie prawo pobrania opłaty za diagnostykę i ekspertyzę według obowiązującej taryfy serwisu.

22. W przypadku reklamowania sprzętu zawierającego w pamięci dane Kupującego należy wykonać kopie dysku twardego (archiwizacja danych; wykonanie kopii zapasowej dysku). Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty danych pozostawionych na nośnikach danych produktu przedłożonego do reklamacji.

23. W przypadku, gdy w okresie gwarancji naprawa będzie niemożliwa do usunięcia z powodu trwałego uszkodzenia, bądź zmian technologicznych, Gwarant wymieni wadliwy produkt na najbardziej zbliżony do uszkodzonego, o nie niższych walorach użytkowych.

24. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności:
a) przewidzianych w instrukcji obsługi, które Kupujący powinien wykonać we własnym zakresie,
b) o których mowa w pkt. a), które mogą być wykonane odpłatnie na zlecenie Kupującego przez
serwis Gwaranta.

25. Zakresem odpowiedzialności Gwaranta objęte są wyłącznie wady tkwiące w produkcie w dacie jego wydawania Kupującemu. W szczególności gwarancją nie są objęte wady, które:

a) zostały spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego,
pola magnetycznego, będące następstwem uszkodzeń mechanicznych, przepięć elektrycznych itp.,
b) zostały spowodowane użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem,
czyszczeniem lub konserwacją produktu w sposób niezgodny z instrukcją obsługi,
c) wynikają z używania produktu łącznie z innymi urządzeniami, które nie są przeznaczone do
używania z produktem lub z innymi urządzeniami niż zalecane przez Producenta,
d) wynikają z oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych,
e) wynikają z posługiwania się sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu komputerowego lub niezgodnie z instrukcją Producenta,
f) wynikają ze zwarcia, przepięcia w znajdującej się poza sprzętem instalacji elektrycznej,
g) zostały spowodowane zalaniem sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniami,
h) zostały spowodowane używaniem do czyszczenia środków chemicznych,
i) wynikają z eksploatacji sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach np. Duże zapylenie, bardzo duża wilgotność,
j) wynikają z użytkowania nieprawidłowo zainstalowanych, bądź zainstalowanych bez stosownej licencji lub wadliwych programów komputerowych,
k) zostały spowodowane uszkodzeniem, naruszeniem lub usunięciem numerów seryjnych lub innych oznaczeń umożliwiających identyfikację sprzętu albo zakryciem ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację,
l) zostały spowodowane nieprawidłowym montażem, pomimo udzielenia Kupującemu instrukcji montażu produktu.

Utrata uprawnień gwarancyjnych

1. Całkowita utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w sytuacji zerwania, zniszczenia naklejek gwarancyjnych, bądź naklejenia przez Kupującego własnych plomb na naklejkę gwarancyjną Gwaranta, w sposób uniemożliwiający jej odczytanie.

2. Utratę praw gwarancyjnych powoduje również opakowanie i transport sprzętu, w sposób umożliwiający jego uszkodzenie.

3. Naprawę lub wymianę podzespołów urządzenia przez Kupującego lub osoby nie uprawnione do wykonywania takich czynności.

Ograniczenie odpowiedzialności Gwaranta

1. Gwarancja nie obejmuje danych na nośnikach pamięci,

2. Odpowiedzialność za rzeczywiste szkody i utracone korzyści Kupującego wynikające z konieczności oddania sprzętu do naprawy,

3. Odpowiedzialność za szkody Kupującego wynikające z opóźnienia w wykonaniu naprawy gwarancyjnej.

4. Gwarant zastrzega sobie możliwość pobierania opłaty za składowanie sprzętu odbieranego po upływie jednego miesiąca od daty wykonania naprawy.

5. W przypadku stwierdzenia, że zgłaszana usterka nie występuje Gwarant zastrzega sobie możliwość wystawienia rachunku za dokonaną diagnostykę sprzętu.

6. Dokumentem uprawniającym do odbioru reklamowanego produktu z serwisu Gwaranta jest otrzymany przy zgłoszeniu reklamacyjnym oryginalny formularz przyjęcia zgłoszenia lub inny dokument potwierdzający nabycie sprzętu.

7. Udzielenie przez Gwaranta gwarancji jakości na produkt, nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

8. Okres rękojmi w przypadku nabycia przez Kupującego sprzętu używanego wynosi 12 miesięcy.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NETMAN Aleksander Biłyk
ul. Popularna 31
02-473 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W ciągu 14 dni od zawarcia umowy, kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie, drogą mailową lub wysyłając oświadczenie oraz zwracany przedmiot na podany wyżej adres. Informujmy że zwracany przedmiot nie może nosić większych śladów użytkowania niż w momencie otrzymania go przez kupującego.

O sprzedającym
netman24
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

203

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 224688292
  • +48 515 644 688
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasza firma stara się zapewnić kompleksową obsługę klienta, oferując niską cenę, jakość i markę swoich komputerów. Dzięki temu nasza działalność rozwija się i buduje szerokie spektrum klientów, którzy są zadowoleni z jakości naszych usług. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych jak i duże przedsiębiorstwa, zapewniając jednocześnie usługi sieciowe i pełen serwis.Każdy komputer wychodzący z naszej firmy poddawany jest zaawansowanym testom wytrzymałościowym. Unikamy dzięki temu wszelkich wad ukrytych i możemy z powodzeniem gwarantować pełną jakość naszych produktów.Dodatkowymi atutami zakupu sprzętu w naszej firmie są dodatki w formie oprogramowania użytkowego oraz gwarancja. W naszej firmie pracują sprawdzeni i doświadczeni fachowcy, posiadający duże zaangażowanie i wiedzę techniczną, co umożliwia profesjonalną obsługę klienta. 

Pozostałe informacje

email: store@netman.pl
telefon: +48 224688292
telefon: +48 515 644 688