LENOVO TAB2 A7-10F GŁOŚNIK GW 096 (6483119309)

zakończona
49,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony priorytetowy 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • stan: używany
  • rodzaj części: pozostałe

Przedmiot sprawny w 100%

GŁOŚNIK


LENOVO TAB2 A7-10F

TABLET UŻYWANY BARDZO KRÓTKO WIĘC WSZYSTKO WYGLĄDA JAK NOWE

Tablet z rozliczenia za naprawę więc przeznaczony na części

Gwarancja 14 dni

Istnieje możliwość wymiany wszystkiego w naszym serwisie gwarancja 60 dni

WYSTAWIAM FAKTURY VAT

Na innych aukcjach pozostałe części z tabletu.

Decydując się na zakup akceptujesz zasady aukcji i regulamin

INFORMACJĘ NA STRONIE O MNIE

zasady aukcji

• płatność:


- WPŁATA NA KONTO - ING

- płace z allegro


• wysyłka

- kurier

- Poczta Polska

- paczkomat

Paczka nie ubezpieczona.

Za dopłatą mogę wysłać na warunkach szczególnych (ostrożnie itp.)

Towar wysyłam po zaksięgowaniu wpłaty do 48 godz. pn. - pt.

Jeśli adres do wysyłki jest inny niż podany na Allegro, proszę o szybki kontakt mailowy

ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TELEFONICZNYM


Sprzedawany towar na zdjęciu

Licytować w aukcji mogą jedynie osoby z pełną aktywacją konta

WYSTAWIAM FAKTURY VAT

NIE WYSYŁAM ZA GRANICE

Gwarancja

Na przedmioty używane które pochodzą z demontażu udzielam 14 dniowe gwarancji rozruchowej

Chyba że inaczej zapisane jest na aukcji.

Po odebraniu paczki od kuriera proszę sprawdzić w jego obecności stan przedmiotu i gdyby był uszkodzony napisać stosowny protokół w innym wypadku reklamacja nie będzie uwzględniana

Na przedmioty używane które pochodzą z demontażu i są uszkodzone albo niesprawne nie udzielam gwarancji nie przyjmuję zwrotu zakup na własne ryzyko

PROSZĘ O ROZWAŻNY ZAKUP

Przedmioty nowe objęte są 12 miesięcznym okresem gwarancji

Warunkiem realizacji gwarancji jest sprawdzenie towaru przy odbiorze, dostarczenie dowodu zakupu (faktura, paragon) oraz nieuszkodzone plomby gwarancyjne.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

reklamacje

Udział w aukcjach oznacza akceptację poniższego regulaminu Adres firmy do korespondencji, reklamacji i przelewów bankowYCH REDPROFIS PIOTR WASILEC ul. RÓŻOWA C11 70-781 SZCZECIN nr konta bankowego ING: 87 1050 1559 1000 0090 9445 7950 W tytule przelewu proszę podać: NIK z Allegro i numer aukcji NIP: 9551599606 Kontakt: Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-17:00. Ewentualne pytania i reklamacje prosimy o kontakt poprzez link „Pytanie do Sprzedającego” na stronie odpowiedniej aukcji gdzie towar został zakupione. Przed zadaniem pytania prosimy o zapoznanie się z działem „Informacje dla Konsumentów”. Pozostałe pytania: Tel. 668663880 email: redprofis (małpa) wp.pl Informacje dla Konsumentów: Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail sprzedawcy. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wzory dokumentów: Wzory dokumentów reklamacji, odstąpienia od umowy i wiele innych dostępne są na stronie www.uokik.gov.pl Sprzedawca wystawia Faktury VAT . Regulamin Towar zakupiony na moich aukcjach wysyłam po wpłacie pieniędzy na konto lub poprzez PayU. Koszt wysyłki obejmuje też wszystkie moje koszty związane z wysyłką. Koszt opakowania, pakowania i inne. W przypadku nie odebrania przesyłki z poczty lub od kuriera kupujący ponosi koszty zwrotu paczki do nadawcy oraz koszt (ewentualnej) kolejnej wysyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru nie są uwzględniane jeśli klient nie sporządzi protokołu reklamacyjnego przy kurierze/listonoszu. Odbierajac przesylke sprawdź jej stan i zawartość.Reklamacje będą uwzględniane tylko na podstawie przesłanego protokołu braku/ odchyleń spisanego przy kurierze lub listonoszu w czasie odbioru przesyłki. Wysyłka za pobraniem tylko po wcześniejszym uzgodnieniu mailem jeżeli jest wpisana taka opcja na aukcji. Koszt przesyłki dolicz do wylicytowanej kwoty Nie chcesz dokonać zakupu nie licytuj!!! Wpłata na konto w ING Jako sprzedający, komentarz wystawiam zawsze jako drugi. Na maile odpowiadamy w przeciągu 24h. Na pytania zadane w weekend odpowiadamy w poniedziałek Gwarancja: Okres gwarancji każdorazowo jest podany w opisie aukcji. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z zastosowania niekompatybilnych lub uszkodzonych podzespołów, niewiedzy kupującego. W wypadku gdy reklamowany przedmiot okaże się sprawny, kupujący zostanie obciążony kosztami diagnostyki. Gwarancji nie podlega przedmiot z uszkodzoną naklejką gwarancyjną lub jej brakiem (dotyczy to również paragonu, rachunku). Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie dowodu zakupu ( paragon, rachunek ) oraz opisu uszkodzenia. Nie przyjmujemy reklamacji po ingerencji osób trzecich (rozkręcanie , przeróbki ,itp) oraz noszącego ślady używania, a także uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia wadliwego sprzętu do Sprzedającego, w szczególnych przypadkach okres ten może się wydłużyć. Zwrot wpłaconej kwoty kupującemu, po sprawdzeniu uszkodzonego, zwracanego podzespołu. Dokumenty sprzedaży: Do każdej zakupionej rzeczy wystawiamy paragon lub na życzenie Fakturę VAT. Zawsze z kosztami wysyłki. Prosimy o informację e-mailem, najlepiej poprzez Formularz Opcji Dostawy Allegro o chęci otrzymania Faktury wraz z niezbędnymi danymi oraz NIP-em firmy. Zwroty: Informacje dla Konsumentów: Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail sprzedawcy. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wzory dokumentów: Wzory dokumentów reklamacji, odstąpienia od umowy i wiele innych dostępne są na stronie www.uokik.gov.pl Sprzedawca wystawia Faktury VAT . Uwaga! Towar zwracany musi być pełnowartościowy i nie może posiadać śladów użytkowania. Sprzedający po otrzymaniu towaru i nie stwierdzenia śladów użytkowania bądź uszkodzeń, zwraca kupującymi pieniądze za towar do 14 dni roboczych. Sprzedający występuje do serwisu Allegro o zwrot prowizji za zwrócony towar. Powyższe uregulowania nie dotyczą sprzedaży z licytacji. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.