Lenovo Tab 4 TB-8504X 8" Szkło FlexibleGlass (6912087011)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
27,35 zł
z 289 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,60 zł
  • List priorytetowy 3,20 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,20 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Zielona Góra, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]

opis

Szkło hybrydowe Flexibleglass

CZYTA­J UWAŻNIE OPIS
Szkło F-Glass YsCom – wyprodukowane w Polsce,
bardzo dobra cena i jakość.

Super cienkie szkło F-Glass - nowa generacja szkła przeznaczona do ochrony ekranów dotykowych. Ochronne szkła marki F-Glass są bardzo cienkie – tylko 0,2 mm!

Podczas obróbki szkła zastosowano najnowsze technologie, dzięki czemu szkło jest bardzo giętkie i idealnie przezroczyste. Minimalna grubość zapewnia precyzyjne odwzorowanie kolorów ekranu i bardzo wysoką czułość na dotyk.

Dzięki oleofobowej powłoce na powierzchni szkła nie pozostają odciski palców. Technologia laserowa zapewnia możliwość wycięcia szkła ochronnego idealnie dopasowanego do ekranu każdego modelu urządzenia, jak również otworów gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie tych urządzeń.

Zestaw zawiera: szkło F-Glass, szmatkę do czyszczenia ekranu oraz naklejki do usuwania kurzu.
Specjalne warunki współpracy dla hurtowników!
Pakowane po 1 szt. Cena za 1 szt.
Lenovo Tab 4 TB-8504X 8" Szkło FlexibleGlass
Wystawiam faktury VAT!
Przy zamówieniu na sumę 200 zł
i więcej dostawa gratis !!
Masz pytania - dzwoń !!
0-664-322-357
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u YsCom za co najmniej 200 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
11,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1000
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
6,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
5,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
2,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List priorytetowy
pierwsza sztuka:
3,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Niemcy
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Irlandia
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Rosja
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Słowacja
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Szwecja
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Holandia
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Litwa
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Białoruś
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Norwegia
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Ukraina
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Włochy
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Francja
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Belgia
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Dania
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Hiszpania
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Austria
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
12,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1000
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

NIKOS Kassa Janusz
Dekoracyjna 3
65-155 Zielona Góra
email: info@yscom.pl
tel.: +48664322357

  • Poniedziałek - Piątek 07:00 - 14:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

NIKOS Kassa Janusz
Dekoracyjna 3
65-155 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA PRODUKTU

1.1.  Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli  sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym.

1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi  Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności  Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na  stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1.3.1. pisemnie na adres: ul. Dekoracyjna 3, 65-722 Zielona Góra;

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

info@yscom.pl

1.4.  Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i  daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do  zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych  składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie  reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają  formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji  złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5.  Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak  ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że  Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6. W przypadku, gdy  do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do  wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie  dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez  Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul.  Dekoracyjna 3, 65-722 Zielona Góra. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj  wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu  przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient  poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu,  Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.7.  Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie  ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do  reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza  prawa Klienta żądania od Sprzedawcy wymiany na wolny od wad lub  usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

2.1.  Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta  będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w  siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań  statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu  Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2. Klient będący  konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.2.1.  Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin  organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa  rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w  sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.2.2.  Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o  Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia  sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu  procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji  Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych  poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.2.3.  Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NIKOS Kassa Janusz
Dekoracyjna 3
65-155 Zielona Góra

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: NIKOS Kassa Janusz, ul. Dekoracyjna 3, 65-155 Zielona Góra.  W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt ponosi Klient. W przypadku użytkowania przez Kupującego produktu lub częściowego użytkowania zwrot opłaty będzie proporcjonalny.