LEMIGO GRENLANDER 862 KALOSZE OBUWIE BUTY MĘSKIE (6950750913)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
68,00 zł
z 17 sztuk

kolor/wzór:

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • kolor: odcienie zieleni
  • marka: Lemigo
  • płeć: produkt męski
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rozmiar: 47
  • wysokość: wysokie
  • dostawa z Polski: tak
  • zapięcie: wsuwane
  • długość wkładki (cm): 31.5
  • ocieplenie: tak
DOSTAWAGRATIS OD 200 ZŁ* FAKTURAVAT 23% WYSYŁKAW 24 GODZINY POZYTYWNEKOMENTARZE FACHOWEDORADZTWO

LEMIGO GRENLANDER 862 KALOSZE OBUWIE BUTY MĘSKIE

Kod produktu: 7672
Rozmiar 47
Rodzaj Kalosze
Kolor Zielony
68.00 zł

*dotyczy zamówień przedpłaconych (przelew tradycyjny, przelew ekspresowy: PayU lub PayPal)


opis produktu

Cechy produktu

  • obuwie całotworzywowe, wodoszczelne
  • wykonane w 100% z najwyższej jakości materiału EVA
  • ważą jedynie 700-1000 gram, są o wiele lżejsze niż obuwie z gumy lub PCV
  • wysoki stopień izolacji termicznej dzięki obecności pęcherzyków powietrza w materiale
  • dostosowują się do ruchu stóp
  • podeszwa urzeźbiona zgodna z ISO 20347:2012
  • zapewniają optymalną swobodę ruchu, wygodne i komfortowe
  • zachowują elastyczność nawet w temperaturze -30oC
  • obuwie można użytkować przez cały rok
  • kalosze posiadają wymienny ocieplacz ze sztruksowym kołnierzem
  • łatwe w utrzymaniu czystości

Tabela rozmiarów

Rozmiar 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Długość wkładki (cm) 26,5 27,1 27,8 28,5 29,1 29,8 30,1 30,8 31,5 32,1 32,7 33,4



skontaktuj się z nami





Siedziba firmy:
(brak możliwości odbioru osobistego)
MOLEO Sp. z o.o.
Maryli 17
02-842 Warszawa

Adres magazynu:

(zwroty prosimy wysyłać na poniższy adres)
MAGAZYN MOLEO
Wymysłowskiego 3
55-080 Nowa Wieś Wrocławska



Godziny pracy:
poniedziałek - piątek
0830 - 1600

E-mail: allegro@moleo.pl

Telefon: +48 (22) 122 50 90



Przlewy ekspresowe:
PayU lub PayPal

Wpłata na rachunek bankowy:
ING Bank Śląski: 61 1050 1025 1000 0090 8019 3726
W tytule przelewu prosimy wpisać nick oraz numer aukcji

Płatne przy odbiorze:
Przesyłka kurierska pobraniowa
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 61 1050 1025 1000 0090 8019 3726
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 10,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Koszt przesyłki według cennika.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

moleo sp. z o.o.
Maryli 17
02-842 Warszawa
NIP: 521-368-40-02
REGON: 360299164
KRS: 0000533770
Firma MOLEO Sp. z o.o. została założona w 2014 roku, natomiast nasze doświadczenie zdobywamy już od ośmiu lat. W tym czasie byliśmy w stanie rozwinąć skrzydła i stworzyć firmę z bazą klientów i dostawców z całej Europy. Nasz zespół tworzą specjaliści, których zadaniem jest wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Jesteśmy dystrybutorem artykułów dziecięcych oraz sprzętu elektronicznego wiodących marek. Paleta naszego asortymentu, dostawców oraz klientów ciągle się powiększa, dzięki czemu nasza pozycja na rynku staje się coraz bardziej znacząca. W naszej ofercie znajdą Państwo jedynie oryginalne produkty renomowanych producentów. Profesjonalizm i pełne zaangażowanie są naszym priorytetem. Znajomość rynku oraz oferowanych produktów, daje nam możliwość przygotowania atrakcyjnych ofert. Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta, dzięki czemu jesteśmy w stanie rzetelnie zająć się każdym zleceniem. Podejmując współpracę z nami mają Państwo gwarancję bezpiecznych i udanych zakupów.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:30 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
MAGAZYN MOLEO SP. Z O.O.
Wymysłowskiego 3
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
PL
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – następuje od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów: a) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena Towaru lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; h) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na poniższym formularzu. Skorzystanie z ww. formularza nie jest obowiązkowe.

6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia należy przesłać na adres poczty elektronicznej: reklamacje@moleo.pl.

7. Aby zachować 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy Klient wysyła informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić mu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt dostawy Towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów

9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się inne rozwiązanie, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

11. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy poprzez odesłanie go na adres Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.

12. Zwracany przez Klienta Towar powinien być opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. W miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Zwracany Towar powinien być kompletny i nieuszkodzony.

13. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Magazyn Moleo sp. z o.o.
Wymysłowskiego 3
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
PL
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres reklamacje@moleo.pl. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany Towar na adres:

MAGAZYN MOLEO SP. Z O.O.

ul. Wymysłowskiego 3

55-080 Nowa Wieś Wrocławska

3. Wraz z odsyłanym reklamowanym Towarem do Sklepu należy dostarczyć: - wyposażenie dostarczone pierwotnie wraz z zakupionym Towarem (jego brak może uniemożliwiać rozpatrzenie reklamacji lub naprawę Sprzętu, bądź spowodować jego uszkodzenia/zniszczenie w transporcie, za co odpowiedzialność ponosi Kupujący), - kopię dowodu zakupu Towaru; - kartę gwarancyjną (w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji), - dokładny opis reklamacji, - oczekiwany sposób rozwiązania, - dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, telefon, adres e-mail)

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia do Sprzedawcy reklamowanego Towaru, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

5. Poprzez realizację reklamacji rozumie się odesłanie reklamowanego Towaru do autoryzowanego serwisu producenta. 6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

7. Sprzedawca nie pokrywa kosztów odesłania Towaru przez Klienta oraz nie bierze odpowiedzialności za usterki powstałe w czasie transportu z winy niewłaściwego zabezpieczenia Towaru.

8. Wykonując obowiązek wskazania pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur, niniejszym informujemy, że: a) Miejski (powiatowy) rzecznik konsumentów pomaga mieszkańcom w każdym powiecie i mieście na prawach powiatu. Konsumenci mogą od niego uzyskać bezpłatną poradę lub informację prawną w sprawach dotyczących każdego rodzaju sporu ze sprzedawcą lub usługodawcą – bez względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy. Niekiedy rzecznik występuje do przedsiębiorcy z interwencją w imieniu konsumenta: przedstawia jego roszczenia i aktualny stan prawny oraz wskazuje prawidłowy sposób rozpatrzenia reklamacji. Ponadto udziela pomocy w przygotowaniu pozwu, a nawet może przystępować do już toczących się postępowań sądowych, by działać w imieniu i na rzecz konsumentów; b) istnieje możliwość skierowania sprawy przed stały polubowny sąd konsumencki, tj. sąd orzekający w sporach cywilnoprawnych, działający przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (WIIH) i przy ich oddziałach zamiejscowych. Polubowne sądy konsumenckie rozpatrują spory między konsumentami a przedsiębiorcami, jeżeli wynikają one z zawartej umowy sprzedaży lub z umowy o świadczenie usług. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu. W skład sądu wchodzą arbitrzy powołani zarówno przez przedstawicieli przedsiębiorców, jak i przez konsumentów. Postępowanie przed sądem polubownym jest mniej sformalizowane od postępowania przed sądem powszechnym, a także krócej trwa. Jest również dużo tańsze, gdyż nie pobiera się opłaty wpisowej, a jedyne koszty mogą się wiązać z koniecznością powołania biegłych. Dane kontaktowe do stałych polubownych sądów konsumenckich są dostępne na stronie internetowej UOKIK pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596; c) istnieje możliwość skierowania sprawy do mediacji. Odbywa się ona przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej – postępowanie mediacyjne między przedsiębiorcą a konsumentem, inicjowane na wniosek konsumenta lub z urzędu, jest bezpłatne (poza ewentualnymi kosztami opinii zleconych rzeczoznawcom). Zadaniem Inspekcji Handlowej jest obiektywne i niezależne przedstawienie stronom umowy aktualnego stanu prawnego i ewentualnych propozycji polubownego zakończenia sporu. Mediator wyznacza stronom termin na zawarcie porozumienia. W przypadku jego przekroczenia lub też oświadczenia co najmniej jednej ze stron, że nie wyraża ona zgody na takie zakończenie sprawy, odstępuje się od mediacji. Dane kontaktowe wojewódzkich inspektoratów kontroli handlowej są dostępne na stronie UOKIK pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Treść punktów a), b) oraz c) zaczerpnięto ze strony http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.

9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne Towaru, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu, bądź o których mógł się z łatwością dowiedzieć.