LEMAR 70022 czarny Kozaki NOWOŚĆ DAREKTOR64 (6541774200)

zakończona
358,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Paczka48 12,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Toruń
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 1.30 [kg]
  • marka: Lemar
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa (cm): 8.00
  • fason: klasyczne
  • wysokość cholewki: do kolana
  • kolor: czerń
  • kształt noska: inny kształt
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 37, 38, 39, 40
kontakt
Tel. 0 0602 483 105
e-mail: darektor64@tlen.pl
e-mail: info@butyok.pl
Witam na mojej aukcji

Proponuje Państwu obuwie damskie polskiej renomowanej firmy

LEMAR

(wzór 70022)

KOLEKCJA JESIEN/ZIMA

Prezentowane obuwie w całości wykonane jest z wysokogatunkowej skóry naturalnej nubukowej
środek ocieplony kocem obuwniczym, wkładka również ocieplona
od wewnętrznej strony na całej długości zapinane na suwak
wysokość cholewki mierzona bez obcasa ok.39 cm, obwód w zależności od rozmiaru
rozm.36 - ok.35 cm
rozm.37 - ok.36 cm
rozm.38 - ok.37 cm
rozm.39 - ok.38 cm
rozm.40 - ok.39 cm
stabilny 8 cm obcas, 2 cm spód z protektorem,wyjątkow­o miękka skóra, ergonomiczny profil i staranne wykonanie gwarantują komfort użytkowania
prosty klasyczny krój nadaje niepowtarzalny charakter
czółenka świetnie prezentują się na nodze i stanowią ciekawą propozycję dla Pań ceniących
KOMFORT I WYGODĘ
Modne wzornictwo i niepowtarzalna kolorystyka to
SZYK I ELEGANCJA.


  • Producent - LEMAR
  • Wzór - 70022
  • Kolor - czarny+gad metal srebro
  • Cholewka - skóra nubukowa
  • Wnętrze - koc obuwniczy
  • Wkładka - włóknina ocieplona
  • Wysokość cholewki - ok.39 cm
  • Spód - ok.2 cm z [protektorem
  • Tęgość - G
  • Numeracja - Typowa
  • Jakość - pierwsza

      Obuwie jest:
    • pełnowartościowe
    • NOWE
    • w pierwszym gatunku

    Przed przystąpieniem do aukcji zachęcam do przeczytania strony
    O mnie
    Chętnie odpowiem na wszelkie pytania
    służę radą i pomocą.

  • kolorystyka
    • czarny+gad metal srebro
    rozmiary
    • 36 - 23.0 cm
    • 37 - 24.0 cm
    • 38 - 25.0 cm
    • 39 - 25.5 cm
    • 40 - 26.0 cm
    wysyłka
    paczkomat InPost 0zł
    paczka zwykła 13zł.
    paczka priorytetowa 12zł
    pobranie 15zł
    gwarancja

    GWARANCJA - 24 miesiące.

    *********************
    Do każdej pary dołączam paragon fiskalny.
    Na życzenie wystawiam fakturę VAT
    *********************
    W przypadku źle dobranego rozmiaru-wymieniam na inny,
    *********************
    W ciągu 14 dni jest możliwość zwrotu zakupionych bucików
    *********************
    WYMIANIE LUB ZWROTOWI PODLEGAJĄ TYLKO BUTY NIEUŻYWANE!!!
    *********************
    Koszt wymiany ponosi kupujący.
    płatności
    Przelew na konto mBanku
    AUKCJA DOTYCZY KOLORU / ROZMIARU

    dostępne kolory / rozmiary:

    *czarny / 37,38,39,40

    wysyłka gratis
    Wysyłka gratis
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u darektor64 za co najmniej 500 zł.
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • mBank 33 1140 2004 0000 3202 7528 3440
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Allegro Paczkomaty InPost
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 2
    przybliżony czas realizacji: 5 dni
    Paczka48 12,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 2
    przybliżony czas realizacji: 4 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 2
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT

    dane sprzedawcy

    Buciki można odbierac osobiście w sklepie stacjonarnym BUTYOK.pl na ul. Szczytna 7 pn.-p.t 10-18, sob. 10-15, niedz. 11-15.

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
     
    ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY PRODUKTÓW 1) Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: info@butyok.pl , darektor64@tlen.pl bądź też listownie na adres: F.H. Pociecha Dariusz ul. Czarnieckiego 10/20 87-100 Toruń 2) Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta wraz z produktem, dostępnym również pod adresem www.butyok.pl.......... lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta. 3) Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również o przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności. 4) Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 5) W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. 6) Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. 7) Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt. 8) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru produktu. 9) Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że: a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami; b) w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów; c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności o czym mowa w pkt. 8 powyżej;

    reklamacje

    REKLAMACJE – RĘKOJMIA 1) W przypadku umów zawieranych z Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne ( rękojmia). 2) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem świadczenia sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 3) Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 4) W przypadku gdy określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 5) Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym 6) Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie rzeczy sprzedanej w swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. 7) Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności określonej w pkt 5c wyłącznie w sytuacji gdy: a) udowodni, że zapewnień tych nie znał lub oceniając rozsądnie nie mógł znać; b) wykaże, że zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta; c) treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą 8) Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. 9) W przypadku Umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie. 10) Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy; c) żądać wymiany produktu na wolny od wad; d) żądać usunięcia wady 11) Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna. 12) Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres Reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedawcę Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy. 13) Sprzedawca prosi, aby w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego dołączyć opis niezgodności towaru z Umową. 14) Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta za uzasadnione. 15) Sprzedawca, w przypadku żądania Konsumenta określonego w pkt. 10 a lub b może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć, pod warunkiem, że nastąpi to niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 16) Jeżeli jednak, rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 17) Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady jak również zwraca się uwagę na niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia roszczenia. 18) Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądania Konsumenta jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową, rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim, możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności rzeczy z Umową wymaga nadmiernych kosztów. 19) W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 20) Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 21) W sytuacji, gdy rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięcia wady. W razie niewykonania ego obowiązku przez Sprzedawcę, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy. 22) Sprzedawca może odmówić demontażu oraz ponownego zamontowania jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej. 23) Konsument, w przypadku opisanym powyżej może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jednakże jest zobowiązany ponieść część kosztów związanych z tym w wartości przewyższającej cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 24) W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona. 25) Zgodnie z terminami wskazanymi w pkt 2, 3 oraz 4 niniejszego działu Regulaminu Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od mowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 26) W przypadku dochodzenia przed sądem, sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przewidzianych Ustawą, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania w tej sprawie. Odpowiednio zasady te stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia prowadzonej mediacji. 27) Bieg terminu do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej rozpoczyna się od dnia w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa podmiotu trzeciego – od dnia w którym orzeczenie lub inna decyzja organu wydana w sporze z podmiotem trzecim stała się prawomocna. 28) Jeżeli z powodu wady rzeczy sprzedanej Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy albo obniżeniu ceny, może od żądać naprawienia szkody którą poniósł przez to, że zawarł Umowę nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedawca nie ponowi odpowiedzialności a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia Umowy, kosztów odebrania, przewodu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim odniósł z nich korzyści a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz kosztów procesy. 29) Powyższe nie uchybia przepisom powszechnie obowiązującym o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych. 30) W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcę upływ terminu nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi. 31) Adresem reklamacyjnym jest: F.H. Pociecha Dariusz, ul. Czarnieckiego 10/20, 87-100 Toruń

    pozostałe informacje

    Właścicielem , Sprzedawcą oraz Administratorem Sklepu jest: Dariusz Pociecha prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą F.H. Pociecha Dariusz z siedzibą w Toruniu, pod adresem: ul. Czarnieckiego 10/20 87-100 Toruń, NIP 956-158-31-79, REGON 870241081, wpisaną do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1) Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie. 2) Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie może usunąć swoje Konto. 3) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. 4) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu. 5) Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób: a) telefon: 602 483 105 b) e-mail: info@butyok.pl , darektor64@tlen.pl c) pisemnie na adres: F.H. Pociecha Dariusz ul. Czarnieckiego 10/20, 87-100 Toruń 1) Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego. 2) Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych. 3) Nazwa Sklepu internetowego Butyok.pl, adres pod którym jest dostępny: www.butyok.pl oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Sklepu jest zabronione. 4) Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku. PLIKI do POBRANIA w formacie PDF: REGULAMIN Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Instrukcja wypełnienia formularza odstąpienia od umowy Formularz reklamacyjny