LEKKA METALOWA PODSTAWKA CHŁODZĄCA POD LAPTOP (6912173300)

8 osób kupiło 8 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,99 zł
z 992 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 3,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,99 zł
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Nasza podstawka pod laptopa pracuje generując hałas tylko 15dB, co czyni konstrukcje wyjątkowo cichą. Jeden duży wentylator zapewnia niską emisję hałasu.

Użycie naszej podstawki pozwala utrzymać niską temperaturę laptopa oraz zapewnić wydajne chłodzenie procesora, zabezpiecza przed przegrzaniem, a zarazem uniemożliwia wystąpienie kilku problemów takich jak:

  • efekt spadku wydajności i wyraźne spowolnienie działania
  • zapalenie się baterii jak również ewentualne spalenie procesora.

Bardzo rozsądnym rozwiązaniem jest ochrona sprzętu i jego praca w odpowiednich warunkach. Dodatkowo podstawka pod notebooka znacząco poprawia warunki pracy na laptopie, dzięki odpowiednim wyprofilowaniu podstawki oraz wysuwanym podstawkom antypoślizgowym umożliwiającym zmianę kąta nachylenia.

Główne zalety:

  • Wyjątkowo cienką obudowa z jednym dużym wentylatorem 12 cm
  • Przepływ powietrza: Wentylator kieruje chłodne powietrze, które znajduje się poniżej, na cała obudowę laptopa. Pozwala to na obniżenie temperaturę obudowy jak również chłodzenie rdzenia procesora. Duże rozpraszanie ciepła
  • Łatwa instalacja
  • Złącze USB służące do zasilania podstawki
  • Gumowe podnóżki eliminują wibracje i rezonans
  • Stabilna i elegancka chromowana konstrukcja z podłużnymi podstawkami pozwala na wygodną pracę nawet z największymi laptopami na rynku
  • Przełącznik zasilania On/OffSpecyfikacja techniczna:
  • Wersja Plug & Play - wystarczy podłączyć i od razu pracuje
  • Złącze: Port USB 2.0 & 1.1
  • Napięcie zasilania: poprzez USB Port
  • Napięcie: low DC 5V
  • Wymiary wentylatora: Jeden duży 120 x 120 x 25 mm
  • Ilość obrotów wentylatora: 1000 rpm
  • Przepływ powietrza: 42,35 CFM
  • Hałas: 15 dB
  • Rozmiar całkowity: 335 x 300 x 60 mm
  • Materiał: Siatka z Aluminium + obudowa plastikowa
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 81 2490 0005 0000 4000 4047 3094
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
PACZKA W RUCHu 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Ze względu na internetowy charakter sprzedaży nie prowadzimy sprzedaży na miejscu jak również nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

1. W celu szybszej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY.

Zamówienie proszę opłacić poprzez płatności PayU lub na poniższy rachunek bankowy:

Alior Bank: 81 2490 0005 0000 4000 4047 3094

W tytule przelewu proszę wpisać LOGIN ALLEGRO.

Jeżeli towar ma być opłacony PRZY ODBIORZE to proszę w formularzu opcji dostawy wybrać opcję wysyłki ZA POBRANIEM.


Otrzymaną paczkę sprawdź przy kurierze/listonoszu! Jeżeli towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem spisz protokół i odeślij go do nas wraz z towarem.

Chcielibyśmy się upewnić, że transakcja przebiegła sprawnie i są Państwo zadowoleni z zakupionego towaru, dlatego prosimy o wystawienie pozytywnego komentarza wraz z oceną sprzedaży (5 gwiazdek).

Jeżeli z jakichś względów nie są Państwo usatysfakcjonowani z transakcji to przed wystawieniem komentarza prosimy o kontakt mailowy: bok@sdc24.pl

Na pewno uda nam się znaleźć rozwiązanie zadowalające obie strony!


2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR:

2.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których

zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z

pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

2.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin

organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.4. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia

sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.5. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów

(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.

2.6. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z

punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

3. Firma SDC Kamil Bartnikiewicz nieodpłatnie przyjmuje zużyte baterie/akumulatorki. Klienci firmy, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytych baterii/akumulatorków na adres: SDC (z dopiskiem "ZWROT ZUŻYTYCH BATERII") Kol. Porosły 53, 16-070 Choroszcz. Koszt odesłania zużytych baterii/akumulatorków ponosi klient.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
ODSTĄPIENIA SDC
Kolonia Porosły 53
16-070 Choroszcz
PL
Dodatkowe informacje

 Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od  niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym  weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż  przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby  skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  (SDC Kamil Bartnikiewicz z siedzibą na ulicy Edwarda Pajkerta 14, 15-617  Białystok, adres e-mail: sklep@sdc24.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu  od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Mogą  Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie  jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy,  wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania  przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu  do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku  odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od  Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu  dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od  dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu  prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy  przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez  Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście  się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo  żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Proszę odesłać lub przekazać nam  rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w  którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.  Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu  14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają  Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z  niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,  cech i funkcjonowania rzeczy.

Załącznik 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i dołączyć do odsyłanego przedmiotu)

- Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów:

- Data zawarcia umowy:

- Imię i nazwisko konsumenta:

- Login: 


- Adres konsumenta:

- Data zakupu:

- Nr konta:

- Data Podpis konsumenta


(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
REKLAMACJE SDC
Kol. Porosły 53
16-070 Choroszcz
PL
Dodatkowe informacje

 

Warunki reklamacji:


1. Dokonując zakupu w SDC, w razie konieczności zgłoszenia reklamacji Klient wyraża zgodę na dalsze udostępnianie swoich danych osobowych zewnętrznej firmie świadczącej usługi serwisowe oraz podudostępnianie swoich danych osobowych firmom przewozowym w celu odesłania towaru, tylko w zakresie niezbędnym do zrealizowania zlecenia reklamacyjnego.  

2. SDC jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. Klient, nabywając produkt, ma prawo do złożenia reklamacji w terminach i na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. Przepisy te dotycząc zarówno reklamacji w zakresie wykonania samej usługi dostawy, jak i przedmiotu samej umowy sprzedaży.

4. Klienci mogą składać reklamacje w następujących miejscach i na następujące sposoby:

a) za pośrednictwem programu serwisowego na stronie http://www.gotel.systemrma.pl/

b) pisemnie, listem wysłanym na adres SDC,

c) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacja@gotel.com.pl

5. SDC ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.