LEGOWISKO KANAPA POSŁANIE ŁÓŻKO DLA PSA KODURA 110 (6542188260)

zakończona
116,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA / PIASECZNO
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
CHABA LEGOWISKO DLA PSA KANAPA LUX 110X70cm ROZMIAR 4

Legowisko dla psa typu Kanapa Rozpinana
Wykonane z tkaniny bardzo mocnej i trwałej zwanej Kodura
Legowiska wykonane są z wytrzymałego i nieprzemakalnego materiału.
Zdejmowan­y pokrowiec z całości kanapy ułatwia czyszczenie i konserwację legowiska
Odporne na mechaniczne uszkodzenia
Praktycz­nie w ogóle nie chłonie wilgoci i bardzo szybko schnie
Materiał użyty do produkcji legowiska jest najwyższej jakości gwarantujący długi okres użytkowania
Zapewnia znakomitą izolację termiczną
Pokrowiec można prać w pralce w temperaturze 30 stopni

Rozmiar 4
Wymiar całkowity ok: długość 110cm, szerokość: 85cm
Orientacyjne wymiary do spania: 90x65cm

Dostępny jest w kolorach:
- Czerwony
- Czarny w białe kwiatki
- Czerwony w białe kwiatki
- Różowe kwiaty
- Kropki
- Moro
- Czarno-fioletowy
- Czarno-czerwony
- Brązowo-pomarańczowy­
- Czarno-turkusowy
- Czarny
Wybrany kolor proszę podać w wiadomości do sprzedającego
Pn-Pt: 10:00 – 19:00

Telefon:

663 211 211

E-mail:

allegro@okeyzoo.pl

Adres:

OkeyZoo
ul. Jana Pawła II 37
05-500 Piaseczno

Odbiór osobisty

OkeyZoo
ul. Jana Pawła II 37
05-500 Piaseczno

W godzinach 10:00 – 19:00

Jest to punkt odbioru towaru dlatego prosimy wcześniej o kontakt.

Płatności

Payu płatności allegro


Przelew na konto:

Bank Zachodni WBK
48 1090 2590 0000 0001 3241 0535

Za pobraniem gotówką przy odbiorze towaru


Gotówką przy odbiorze osobistym

Dostawa

Kurier DPD:

(koszt paczki do 30kg)

płatność z góry: 12zł
za pobraniem: 20zł

Wysyłka odbywa się w ciągu 24-48h. Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz z wyjątkiem szkła, plastiku i produktów gabarytowych.

Ze względów bezpieczeństwa tych produktów nie łączymy z innymi produktami.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Ważne !!!

Przy odbiorze paczki od kuriera prosimy o rozpakowanie i sprawdzenie stanu towaru przy kurierze.

W przypadku uszkodzeń towaru, należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody.

Zgodnie z art. 545 §2 w razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeśli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 48 1090 2590 0000 0001 3241 0535
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Czas realizacji zamówienia z odbiorem osobistym w sklepie ul.Kleszczowa 18 wynosi do 4-5 dni roboczych
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

DANE DO PRZELEWU: CHABA K.M. Chabiera Sp. J., ul.O. Langego 6/6, 02-685 Warszawa Bank Zachodni WBK S.A. 24 1090 2590 0000 0001 2415 5685 (w tytule przelewu proszę podać login z Allegro oraz swój adres e-mail ) Na wpłatę oczekujemy 7 dni, jeśli w tym czasie Kupujący nie skontaktuje się z nami wysyłamy przypomnienie, a następnie wniosek o zwrot prowizji. ODBIÓR OSOBISTY Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu. Płatności za zakupiony towar mogą Państwo dokonać gotówką w punkcie odbioru pod adresem: Twojezoo ul. Jana Pawła II 37 05-500 Piaseczno W godzinach pon-pt: 10:00-19:00

kontakt

  • 663211211
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Twojezoo
Jana Pawła II 37
05-500 Piaseczno
Polska
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY: Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący zobowiązany jest poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (allegro@twojezoo.eu) Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (formularz dostępny w zakładce informacja od sprzedającego), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Kupującemu zwracane są wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Twojezoo niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, o momentu otrzymania informacji o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzili się na inne rozwiązanie. Sprzedający może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwracane rzeczy proszę odesłać lub przekazać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz/y przed upływem terminu 14 dni. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

USZKODZENIA PRZESYŁEK W TRANSPORCIE: Przed wysyłką przedmioty są sprawdzane i odpowiednio zabezpieczone w folie zabezpieczającą, aby w transporcie nie uległy uszkodzeniu. Przedmioty pakujemy w kartonowe pudełka, zabezpieczamy taśmą pakową oraz na zewnętrznym kartonie umieszczamy znaki ostrzegawcze. Stan dostarczonej przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera przed podpisaniem odbioru na liście przewozowym. Sprawdzenie stanu dotyczy zarówno jego opakowania jak i zawartości. Przy składaniu reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie, istotnym elementem w procesie reklamacyjnym stanowi Protokół Szkody który należy sporządzić w obecności kuriera Jeżeli sprawdzenie stanu przesyłki nie jest możliwe w obecności kuriera, należy podpisać list przewozowy z informacją „Paczkę przyjęto warunkowo bez sprawdzenia” W tym przypadku, po wykryciu uszkodzenia przesyłki, należy w ciągu 7 dni zgłosić szkodę do firmy kurierskiej z prośbą o przybycie w celu spisania protokołu szkody. Przyjęcie przesyłki bez informacji „Paczkę przyjęto warunkowo bez sprawdzenia” oznacza brak zastrzeżeń ze strony odbiorcy. Przed podpisanie protokołu szkody zaleca się skontrolowanie treści wpisanych przez kuriera co do adekwatności z zaistniałą sytuacją. Proszę zwrócić uwagę, czy kurier faktycznie opisuje sposób zapakowania paczki, tzn czy jest napisane, że są oznaczenia ostrzegawcze, zabezpieczenia typu przekładki tekturowe, folia, wypełniacz. Uszkodzony towar należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji. W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonej przesyłki. W celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego prosimy o przesłanie drogą elektroniczną allegro@twojezoo.eu lub Pocztą Polską (listem poleconym priorytetowym) na adres sklepu: Twojezoo, ul. Jana Pawła II 37, 05-500 Piaseczno - dokument poświadczający wysokość kwoty roszczenia oraz opisem zdarzenia, - zdjęć uszkodzonej przesyłki - protokołu szkody spisanego w obecności kuriera. - dokumenty uzupełniające mające na celu przyśpieszenie procesu reklamacyjnego Należy zachować kopie wyżej wymienionych dokumentów, jako dowód złożenia reklamacji. W przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek przesyłki należy postępować zgodnie z regulaminem spedytora: Firma Kurierska W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. Jeżeli w chwili sprawdzenia okazało się, że przesyłka jest uszkodzona bądź doszło do ubytku to należy bezzwłocznie domagać się od kuriera spisania protokołu. W przypadku szkody ukrytej, z chwilą jej ujawnienia już po odbiorze przesyłki mamy możliwość żądania spisania protokołu na tą okoliczność. Takie żądanie należy zgłosić niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później niż w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki. Poczta Polska W przypadku przesyłek pocztowych reklamację z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki zgłasza się bezpośrednio przy przyjęciu jej przez adresata. Reklamację z tytułu niewidocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki, zgłasza się w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki. Reklamacja powinna zawierać: - imię i nazwisko (lub nazwę firmy), adres zamieszkania albo siedziby nadawcy lub adresata, zwanego dalej reklamującym, - rodzaj reklamowanej przesyłki, - uzasadnienie reklamacji, - kwotę odszkodowania w przypadku, gdy reklamujący żąda odszkodowania, - podpis reklamującego. RĘKOJMIA GWARANCJA REKLAMACJA: Wszelkie reklamacje proszę zgłaszać w formie mailowej allegro@twojezoo.eu lub pisemnej wraz z reklamowanym towarem z dokumentacją wydaną Kupującemu na adres: Twojezoo, ul. Jana Pawła II 37, 05-500 Piaseczno Wszystkie produkty oferowane w Twojezoo są fabrycznie nowe i wolne od wad Sprzedający jest odpowiedzialny względem kupującego z tytułu rękojmi, jeżeli towar sprzedany ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Kupującemu. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji: - rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego wobec kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedajesz - gwarancja: dobrowolne, pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku wad towaru, Kupujący może żądać na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz.93 ze zm.; „Kodeks cywilny”) - naprawy towaru, - wymiany towaru na wolny od wad, - obniżenia ceny towaru - odstąpić od umowy sprzedaży. Długość okresu gwarancyjnego jest określana przez producenta i różna u poszczególnych producentów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany na dokumencie gwarancyjnym O istnieniu i treści gwarancji informuje Sprzedający. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą formularza lub w formie pisemnej zawierające poniższe informacje oraz opis niezgodności towaru z umową. W ciągu 14 dni Sprzedający ustosunkuje się do oświadczenia lub żądania. Nie przyjmuje przesyłek reklamowanych towarów odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Twojezoo zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Reklamacja nie dotyczy towarów wystawianych na akcjach z opisem wyprzedaż, powystawowe. Wystawiany tam towar posiada pełny opis uszkodzeń i kupującemu nie będzie przysługiwała reklamacja na cechy i wady towaru, z powodu, których cena towaru została obniżona.

pozostałe informacje

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższy regulamin. Właścicielem konta jest CHABA K.M. Chabiera Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie przy ul. Oskara Langego 6/6, 02-685 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000516329, NIP 5213675411, REGON 147327610 PŁATNOŚCI: Kupujący może wybrać następujące formy płatności: PayU - Przelewem elektronicznym lub kartą kredytową realizowana za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej PayU. Gotówką przy odbiorze osobistym. Przelewem bankowym bezpośrednio na konto CHABA K.M. Chabiera Sp. J., ul O. Langego 6/6, 02-685 Warszawa Bank Zachodni WBK S.A. 24 1090 2590 0000 0001 2415 5685 realizacja po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Za pobraniem gotówką przy odbiorze towaru (kurier dostarczający produkty odbiera należność za zamówienie wraz z wliczonym kosztem za przesyłkę) WYSYŁKA: Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich. Wysyłka odbywa się w ciągu 24-48h od momentu wpłaty na konto lub momentu wybrania opcji płatność przy odbiorze Kupując kilka przedmiotów na jednej lub kilku naszych aukcjach koszty wysyłki płacisz tylko raz: z wyjątkiem łączenia produktów kruchych, delikatnych i gabarytowych ( Kuwet, akwariów, pokryw i innych towarów mogących spowodować uszkodzenie drugiego) Koszt przesyłki to koszt przesyłki w oparciu o cenniki firm kurierskich (zależy od wagi zakupionych przedmiotów oraz gabarytu)W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić opóźnienie wysyłki o czym Kupujący jest informowany. Towar wysyłamy od 2 do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Koszt wysyłki podany jest na każdej aukcji. Przesyłka kurierska zawiera ubezpieczenie towaru. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-3 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu INNE INFORMACJE Oferta produktów w serwisie Allegro nie stanowi oferty sklepu stacjonarnego Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem serwisu Allegro 24 godziny na dobę przez 7 dni Po dokonaniu zakupu poprzez „Kup Teraz” Kupujący zobowiązany jest wypełnienia formularza formy płatności i adresu dostawy Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Sprzedawca jako drugi. Prosimy o wystawianie komentarzy, jest to sygnał dla nas, że przesyłka dotarła do Państwa. Wszystkie towary wystawione na naszych aukcjach są nowe, pełnowartościowe o dobrych terminach ważności (chyba że w treści aukcji napisano inaczej). Do każdego produktu dołączany jest paragon, na prośbę klienta wystawiamy również faktury VAT. Zapraszamy do wystawiania stosownych komentarzy po otrzymaniu towaru i jednocześnie informujemy że komentarze wystawiamy w odpowiedzi na Państwa. Produkt gabarytowy: 1. Za produkt gabarytowy uznaje się towar wymagający specjalnego pakowania (produkty kruche i delikatne takie jak: akwaria, kule, szafki, pokrywy, itp) oraz produkty których fizycznie nie da się wysłać w jednej paczce (kuweta, drapak, ciężki produkty, klatki itp.) 2. Dla wysyłek ponad gabarytowych których wymiar jest powyżej 100x45x45 wysyłanych firmą kurierską DPD i waga przekracza 30kg cena za paczkę ustalana jest indywidualnie 3. Ze względów logistycznych nie łączymy kosztów przesyłki produktów gabarytowych z kosztami przesyłki innych produktów