Legowisko dla psa AZOR 78cm od TERRA SHOP (6542607203)

zakończona
71,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 14,10 zł
  • lokalizacja: Nowe Osiny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.80 [kg]
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
telefon:
518-871-980
email:
terrashop@wp.pl
godziny pracy:
Pn. - Pt. 9-19
Sb. 9-15
Przedmioty wysyłamy do 48h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy poprzez:
  • Paczkomaty Allegro: 8,60zł
  • Paczkomaty Allegro Pobranie: 12,10zł
  • Kurier Przedpłata - 14,10zł
  • Kurier Pobranie - 16,90zł

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr konta:

ING Bank Śląski
09 1050 1025 1000 0092 2870 6900
TERRA SHOP
Klaudia Walewska
ul. Kwiatowa 16
05-300 Nowe Osiny

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z regulaminem. Dokonanie zakupu na naszej aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Legowisko dla psa o estetycznym wzorze o długości 78cm.

Cechy:

  • idealne jako miejsce do spania dla psa
  • odporne na zniszczenia
  • można je prać w pralce
  • posiada wyjmowany spód
  • estetyczny wygląd
  • kolor: brązowy w beżowe kółka
  • stwarza psu własne miejsce w domu czy mieszkaniu
  • różne rozmiary
  • materiał: poliester
  • wymiary: 78 x 64 x 21 cm

Na pozostałych aukcjach także inne produkty dla psów!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 09 1050 1025 1000 0092 2870 6900
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Przesyłka kurierska 14,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 518871980
    Poniedziałek-Piątek: 9-19, Sobota: 9-15

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Klaudia Walewska
Kilińskiego 2B
05-071 Sulejówek
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Formularz odstąpienia od umowy, który należy załączyć do zwracanego towaru można pobrać ze strony: http://terrashop.pl/formularz-odstapienia-od-umowy/ Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad. W przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu lub wadliwości usługi świadczonej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne. 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. W przypadku reklamacji Klient powinien najpierw skontaktować się ze Sprzedającym i poinformować o problemie. Można to zrobić telefonicznie: +48 518-871-980 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-19, w soboty w godzinach 9-15) lub mailowo: terrashop@wp.pl. 4. Klient w reklamacji powinien wskazać:swoje imię i nazwisko,dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. numer identyfikujący transakcję, login zarejestrowanego Użytkownika, datę złożenia zamówienia etc.),przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę (opis reklamacji musi zawierać zdjęcie przedstawiające wadę lub w inny sposób prezentujące niepełnowartościowość produktu),dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres email) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji. 5. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 7. W przypadku reklamowania przez Klienta towaru, Sklep TERRA SHOP rozpatrując reklamację zażąda dostarczenia przez Klienta reklamowanego towaru za pośrednictwem poczty na adres: ul. Kilińskiego 2B, 05-071 Sulejówek, wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. 8. Sklep TERRA SHOP w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.