LD SYSTEMS MIKROFON POJEMNOŚCIOWY USB+STATYW+FILTR (6482940762)

zakończona
429,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Paczka48
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,00 zł
  • lokalizacja: Kutno
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

LD SYSTEMS PODCAST 1 STUDIO ZESTAW

mikrofon + pop filtr + statyw mikrofonowy


Zawartość zestawu:
- mikrofon D1013C USB
- kosz antywstrząsowy
- kabel USB
- miękka saszetka (futerał)
- pop filtr
-statyw mikrofonwy

Opis produktu:

LD Systems PODCAST 1

Jest to uniwersalny mikrofon pojemnościowy ze złączem USB, który nie potrzebuje żadnych sterowników. Jest kompatybilny zarówno z Windows jak i Mac OS X. Posiada on kardioidalną charakterystykę i szeroki zakres częstotliwości (30 Hz - 18,000 Hz), co daje nam możliwość rejestracji prawie wszystkich źródeł dźwięk

Dane techniczne: D1013CUSB mikrofonTyp: mikrofon pojemnościowy USB

Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna

Zakres częstotliwości: 30 Hz - 18.000 Hz

Czułość: -32 dB (0 dB = 1V/Pa przy 1 kHz)

Max. SPL: 140 dB (przy 1 kHz <1% THD)

Złącza: USB Connector

Zasilanie: Zasilanie USB

Wymiary (dł. x Ø): 180 mm x 55 mm

D914 osłona

Długość : 330 mm

Średnica osłony: Ø 190 mm

S5BE statyw

Kolor: czarny

Wysokość: 96-162 cm

Długość ramienia wysięgnika: 76 cm

D

o pobrania za darmo, zalecamy Audacity Open Source Software, aby rozpocząć nagrywanie od razu.

Zgodny z:

Windows 2000 / XP / Vista / Windows 7 / Windows 8

Mac OS X 10.4 lub nowszy

Linux


Adres i siedziba firmy

Music Express s.c.
Kuchary 48 k.Kutna
99-314 Krzyżanów / Łódzkie

Kontakt:

Tel: 24-356-30-25
Tel kom: 502 143 143, 503 158 938
Email: biuro@musicexpress.p­l

Konto bankowe:

BZ WBK
14 1090 1199 0000 0001 0798 0251

Godziny otwarcia:

od poniedziałku do piątku: 9.00-17.00
sobota: 9.00-13.00

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 14 10901199 0000000107980251
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje tylko i wyłącznie konsumentom B2C - klientom indywidualnym. Prawo do zwrotu dla klientów kupujących na zasadach B2B jest rozpatrywane indywidualnie przez dział reklamacji Music Express. Kontakt: zwroty@musicexpress.pl Konsument B2C ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru bądź od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach. Do zachowania terminu wystarczy powiadomienie Sprzedawcy w formie ustnej, pisemnej bądź w inny sposób wybrany przez Konsumenta, o złożeniu oświadczenia o odstąpieniu przed upływem czasu do jego złożenia. Jeżeli Konsument skorzysta z opcji poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy Sprzedaży za pośrednictwem e-maila bądź innej formy komunikacji elektronicznej, Sprzedawca prześle do Konsumenta niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na trwałym nośniku (na przykład za pomocą poczty elektronicznej). Nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub wraz z tym oświadczeniem, Konsument dostarcza lub przesyła na adres Sklepu zakupiony towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument z tytułu wykonywania swego prawa do odstąpienia od umowy nie ponosi żadnych kosztów, poza bezpośrednimi kosztami odesłania towaru z powrotem do Sklepu. Sprzedawca dokonuje niezwłocznie zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z dokonanym zwrotem. W terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Powyższe nie dotyczy kosztów odesłania towaru z powrotem do Sklepu. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę: * rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Prawo do rękojmi przysługuje tylko i wyłącznie konsumentom B2C - klientom indywidualnym W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Konsumentowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru poprzez zawiadomienie Sprzedawcy i złożenie oświadczenia woli w dowolnej formie, w szczególności: * pocztą elektroniczną na adres e-mail: serwis@musicexpress.pl * pisemne pocztą na adres Sprzedawcy: Music Express, Kuchary 48, 99-314 Krzyżanów. Sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Konsument składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Konsumentowi przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Konsument składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: * imię i nazwisko; * adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu; * przedmiot reklamacji (nazwę wyrobu, deseń, rozmiar); * przyczynę reklamacji; * żądanie rozpoznania reklamacji; * podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą). Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Konsumenta na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Konsumenta. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Konsumentowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, Sprzedawca ponosi koszty dostawy Towaru zarówno odesłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, jak również ponownej wysyłki Towaru od Sprzedawcy do Konsumenta. Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak: Mediacja przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie, Rzecznicy Konsumentów, Organizacje pozarządowe.

pozostałe informacje

Gwarancje serwisowe: Produkty sprzedawane przez Sprzedającego są objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Produkty zakupione u Sprzedającego za pośrednictwem portalu internetowego Allegro.pl objęte są gwarancją wyszczególnioną na aukcji internetowej oraz ustawowym prawem do odstąpienia od umowy. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Sprzedawca jest pośrednikiem przekazującym reklamację. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.