Ława Roma ławy stolik (6950739470)

zakończona
314,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Pszów, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Szybki Kontakt

tel.: +48 535 080 040

galiinallegro@gmail.­com

Formy Płatności

  • Przedpłata na konto
  • Zapłata przy odbiorze
  • Dopuszcza się możliwość płatności przy odbiorze osobistym

formy dostawy

  • Meble są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Przesyłki są odpowiednio zabezpieczone oraz ubezpieczone.
  • Uszkodzenia mebli podczas transportu do klienta są usuwane na koszt firmy, jeśli klient dostarczy protokół szkody spisany przez kuriera.

Fabrycznie nowa, nie pochodząca z ekspozycji Ława

roma
Wymiary Ławy:
  • - wysokość 46 cm
  • - szerokość 60 cm
  • -długość 120 cm

Ława wykonana jest z MDF i drewna.

Kolor biały.

Podana cena jest ceną brutto.

Ława jest w paczce do samodzielnego montażu.
Realizacja zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Przed zakupem prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności mebla.

Czas realizacji wynosi ok. 3-14 dni roboczych.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

KAIZEN Mariusz Wolski
Karola Miarki 98
44-370 Pszów
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacji: 1. Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z jego działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonego towaru z umową, zawiadomi Sklep KAIZEN o stwierdzonej niezgodności. 2. Sklep KAIZEN w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkowuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest zwrot reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Zwrot reklamowanego towaru następuje na koszt Sprzedającego w przypadku zasadności reklamacji. W razie, gdy reklamacja okaże się bezzasadna Klient zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zwrotu i dostawy towaru. 4. Reklamacje należy przesłać/dostarczyć na adres siedziby Sklepu KAIZEN, tj. ul. Karola Miarki 98, 44-370 Pszów. 5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient jest informowany w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania reklamacji przez Sklep. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep dokona naprawy towaru, wymiany na rzecz wolną od wady (jeżeli rzecz jest tożsama gatunkowo) lub usunięcia wady albo jeżeli naprawa/wymiana/usunięcie wady nie będzie możliwa zwróci Klientowi należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji, chyba że Klient wyrazi zgodę na wymianę wadliwego towaru na pełnowartościowy.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KAIZEN Mariusz Wolski
Karola Miarki 98
44-370 Pszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy: 1. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu na portalu internetowym Allegro.pl oferowanych przez Sklep KAIZEN w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego Sklepu KAIZEN bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu). 2. Towar należy odesłać w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia złożenia oświadczenia Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. Przed odesłaniem towaru na adres Sklepu Klient powinien skontaktować się z przedstawicielami drogą telefoniczną lub e-mailową. 3. Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym wyżej na adres KAIZEN Mariusz Wolski, ul. Karola Miarki 98, 44-370 Pszów. W takim wypadku Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Sklep zwraca Klientowi w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym również koszty dostarczenia rzeczy. Jednakże, jeżeli Klient wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 4. Sklep dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. 5. Klient będący osobą fizyczną, nabywający towar w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów. 6. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnień zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres e-mailowy wezwanie do przesłania Firmie numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle KAIZEN takiego numeru lub gdy odpowiedz nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu.

O sprzedającym
galiin

Dane firmy

Kontakt

  • +48 535 080 040
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: galiinallegro@gmail.com
telefon: +48 535 080 040