Ława podnoszona biała matowa 124x70 +40 stolik (6541097793)

zakończona
570,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 90,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 110,00 zł
  • lokalizacja: Kalwaria Zebrzydowska
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 80.00 [kg]
  • materiał: płyta MDF
  • kształt blatu: prostokątny
  • kolor mebla: biały
  • szerokość mebla: 120.00 [cm]
  • wysokość mebla: 62.00 [cm]
  • głębokość mebla: 70.00 [cm]
KONTAKT
Tel: 506 37 28 34
509 59 26 33

biuro@stolmit.pl

Czynne pn-nd:
8.00 - 21.00
Lokalizacja:
Kalwaria Zebrzydowska
Kraków
małopolska
Meble na terenie Krakowa i okolic dostarczamy własnym transportem. Koszt ustalany jest indywidualnie.


W celu ustalenia ceny transportu skontaktuj się z nami biuro@stolmit.pl

TRANSPORT
UWAGA! Aktualny czas oczekiwania podany jest na stronie "O mnie".

Czas realizacji zamówienia liczony jest od wpłaty na konto.

Wpłacając pieniądze na konto proszę podać w tytule przelewu tylko nick z allegro.

W przypadku opcji "odbiór osobisty" należy wpłacić zadatek w kwocie 25 % wartości towaru.

Nasze meble dowozimy w okolice takich miast jak: Bielsko-Biała, Andrychów, Kęty, Zator, Oświęcim, Chrzanów, Żywiec, Sucha Beskidzka, Limanowa, Nowy Targ, Bochnia, Michałowice, Olkusz i inne.
REGULAMIN

1. Przed zalicytowaniem proszę o dokładne zapoznanie się z treścią aukcji oraz "O mnie".
2. Po dokonaniu zakupu proszę o potwierdzenie wyboru danego koloru drewna oraz tkaniny tapicerskiej.
3. Wszystkie informacje dot. zmian (adresu dostawy, koloru itd.) przyjmowane są na biuro@stolmit.pl
4. Wpłacając pieniądze na konto proszę podać w tytule przelewu tylko nick z allegro.
5. Kolorystyka ma charakter poglądowy i może się różnić w zależności od ustawień monitora.
6. Czas realizacji zamówienia liczony jest od wpłaty na konto i wynosi 1-5 tygodni.

STOLMIT - producent mebli poleca:

Ława biała matowa
124 x70 +40
podnoszona

Ława - ławostół wykonana jest z płyty meblowej gładkiej półmatowej białej. Blat ławy jest prostokątny, rozkładany do 164 cm. Nogi oraz skrzynia ławostołu wykonane są z drewna bukowego i lakierowane podkładem białym kryjącym.
Stolik jest podnoszony i rozkładany, może pełnić funkcję stołu - ławostołu. Po podniesieniu i rozłożeniu ława jest stabilna. Pod blatem znajduje się mechanizm podnoszący z korbką (niewidoczny z boku).
Ława wykonywana jest na zamówienie, możliwość zamówienia w innym kolorze dostosowanym do próbki przesłanej przez kupującego lub z katalogu RAL czy ICA.
Na naszych innych aukcjach znajdziecie Państwo ławy masywne oraz o innych wymiarach. Wykonujemy również inne wymiary stolików i stołów w dowolnych odcieniach np. ecru, szary, grafit, kość słoniowa, czarny połysk i inne na zamówienie.
Na zdjęciu ława połysk, przedmiotem aukcji jest ława matowa
Wymiary ławy:
długość ławy 124 cm + 40 wkład powiększający,
szerokość blatu 70 cm,
wysokość ławy 62 cm lub mniej na zamówienie,
po podniesieniu wysokość ławy max 75cm,
grubość nogi 7 cm,
kant blatu 3,6 cm.
W swojej ofercie posiadamy również stoły i krzesła
WYSOKI POŁYSK!
Ława podniesiona i rozłożona

Na zamówienie wykonujemy ławy, ławostoły i stoliki o:
  • innych wymiarach,
  • blat nie rozkładany,
  • ława nie podnoszona,
  • wykonujemy również stoliki niższe, z półką, z szkłem lub z grubszymi nogami.

Więcej informacji udzielamy telefonicznie lub e-mail biuro@stolmit.pl


Wszystkie nasze meble pomalowane są wysokogatunkowym lakierem w połysku. Ława jest fabrycznie nowa objęta roczną gwarancją. Uwaga! Ława zapakowana jest na paletę i wymaga montażu nóg do blatu załączonymi śrubami.

Karta kolorów wybarwienia drewna oraz jest materiałem poglądowym i nie stanowi podstawy do reklamacji. Odcień może się różnić w zależności od rodzaju drewna bądź okleiny.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Prosze o kontakt w celu ustalenia dostępności, wysyłka od 2 do 21 dni roboczych
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Stolmit meble - jesteśmy producentem mebli na wymiar. Oferujemy wykonanie stołu czy stolika na wymiar w tej samej stylistyce, oferujemy wiele krzeseł z drewna bukowego oraz dębowe z dowolną tkaniną

kontakt

  • 506372834
    infolinia czynna 7 dni w tygodniu od 9:00 - 20:00
  • 509592633
    infolinia czynna 7 dni w tygodniu od 9:00 - 20:00 - sprawy techniczne

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROT TOWARU Zwroty towaru przyjmowane są tylko towaru nieuszkodzonego, nowego i bez śladów używania przez kupującego. Proszę o przemyślane zakupy, towar nie podlegający zwrotowi to min towar uszkodzony podczas transportu bez spisanego od razu protokołu szkody, towar na zamówienie np. o innych wymiarach niż na aukcji lub o innym wybarwieniu drewna czy tkaniny itp Zwrot towaru nie jest możliwy jeżeli produkt wykonany jest na zamówienie a w szczególności jeśli zostały zmienione parametry oferty tj. kolor, wymiary, kształt itp. Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW (...) (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)" Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Towar może być zwrócony jeśli jest nie uszkodzony oraz jest nie używany. Przesyłka musi wrócić do nas nieuszkodzona, w każdym innym przypadku nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 14 dni wyłącznie na adres e-mail: stolmit.meble@gmail.com przed wysłaniem paczki. Przesyłkę należy odesłać do siedziby naszej firmy ul. Zjednoczenia 13 34-130 Kalwaria Zebrzydowska do 14 dni. Do odesłanego przedmiotu należy załączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności za mebel wraz z rachunkiem - tylko oryginał. Zwrot pieniędzy odbywa się wyłącznie za pomocą przelewu bankowego do 14 dni od otrzymania kompletnej przesyłki (towar+rachunek+odstąpienie). Zwrot nie obejmuje kosztów przesyłki. Nie przyjmujemy paczki za pobraniem. Paczkę należy wysłać na własny koszt. Wszystkie informacje udzielamy e-mail stolmit.meble@gmail.com

reklamacje

REKLAMACJE 1. Reklamacje nie obejmują: - uszkodzeń wynikłych w transporcie (jeżeli nie ma spisanego protokołu uszkodzenia) - wybarwienia drewna która może się różnić pod względem usłojenia np. blat dębowy a nogi bukowe, naturalne usłojenie drewna, sęki, biel itp. - różnicy odcieni między blatem z płyty MDF a nogami z drewna, - zarysowań wynikających z normalnego użytkowania mebli przez Kupującego lub niewłaściwego użytkowania tj. ubić, wgnieceń, pęknięć, - zabrudzenia lub zła próba ich usunięcia, - szkody spowodowane przez zwierzęta domowe, - uszkodzenia wynikłe z złego montażu, przenoszenia i przewożenia wynikłe nie z winy gwaranta, - zmiana tonacji produktu wynikła z niewłaściwego nasłonecznienia lub ogrzewania przedmiotu np. bliskość kaloryfera, kominka lub ogrzewani podłogowe, - zmiany wynikające z użytkowania meble np. zarysowania, zabrudzenia, wgniecenia, podarcia itp. - zalanie produktów wodą, zła pielęgnacja itp. - sęki, słoje w drewnie świadczących o wykonaniu przedmiotu z litego drewna lub okleiny naturalnej. 2. W celu przyśpieszenie procesu reklamacji prosze o przesłane zdjęć towaru reklamowanego na adres e-mail. Wtedy poinformujemy Państwa o przebiegu reklamacji i postępowaniu do 2 dni roboczych od otrzymania wiadomości z zdjęciami. Towar reklamowany należy przysłać do siedziby firmy a sprzedawca winien rozpatrzyć reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z rachunkiem w odpowiednim opakowaniu na czas transportu (towar należy starannie zapakować). W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedający wysyła na swój koszt przedmiot aukcji wolny od wad lub zwraca Kupującemu koszty zakupu przedmiotu w przypadku gdy nie posiada tożsamego przedmiotu wolnego od wad na rachunek bankowy wskazany uprzednio przez Kupującego w formie przelewu. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Sprzedający zwraca przedmiot aukcji tylko po opłaceniu kosztów wysyłki przez Kupującego. Kupujący otrzymuje pisemne uzasadnienie nieuwzględnienia reklamacji. Proszę o przesłanie zdjęć na adres e-mail, czas oczekiwania na odpowiedz do 2 dni roboczych

pozostałe informacje

UWAGA Większość produktów wykonujemy na zamówienie i czas oczekiwania w chwili obecnej wynosi ok 3 tygodnie do 4 tygodni więc jeśli zależy Państwu na wysłaniu towaru przed Świętami proszę podać numer produktu wymiar oraz adres dostawy II. PRZESYŁKA WAŻNE 8. W przypadku przesyłki kurierskiej kupujący jest zobowiązany do otwarcia paczki i sprawdzenia towaru pod względem jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania lub jego zawartości należy spisać "protokół uszkodzenia". Jest to podstawowy warunek roszczeń w przypadku reklamacji uszkodzeń mechanicznych wynikłych w czasie transportu. W przypadku odkrycia wad i uszkodzeń po wyjściu kuriera i nie spisania protokołu koszt transportu i naprawy ponosi kupujący. Kurier do 7 dni od dostarczenia przesyłki ma obowiązek przyjechać i spisać protokół szkody. Towar przed wysyłką jest sprawdzany przez właściciela firmy oraz pakowany przez dwie osoby w celu wykrycia wszystkich nieprawidłowości oraz pomyłek. Kupujący jest zobowiązany poinformować Sprzedającego o uszkodzeniu przesyłki bezzwłocznie po odbiorze towaru w formie elektronicznej, należy również przesłać kopię protokołu uszkodzenia przesyłki wraz ze zdjęciami uszkodzonego przedmiotu. W przypadku nieodebrania przesyłki kurierskiej w terminie (awizo) kupujący zobowiązany pokryć jest koszty przesyłki w obie strony! W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, przesyłka zostanie zwrócona Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty. Za opóźnienia w dostawie kurierskiej nie odpowiadamy w szczególności paczek typu paleta (dostawa do 5 dni roboczych)! W przypadku wysyłki za granicę Państwo sami organizują sobie kuriera i biorą całkowitą odpowiedzialność za przesyłkę (reklamacja transportu nie będzie uwzględniana). Większość mebli zakupionych na naszych aukcjach ze względu na rozmiary i wagę jest zapakowana na paletę euro. Cena transportu dotyczy transport kurierem + opakowanie + paleta + czas pakowania. Po zamówieniu kuriera dostają Państwo informację od przewoźnika z możliwością śledzenia przesyłki, w wyjątkowych sytuacjach odbiór towaru przez przewoźnika może się opóźnić z powodów np. niedoschniętego lakieru. Wszystkich informacji na temat przesyłki udzielamy telefonicznie lub email. Meble na terenie Krakowa i okolic dostarczamy własnym transportem. Koszt ustalany jest indywidualnie. W celu ustalenia ceny transportu skontaktuj się z nami. Cena firmowego transportu nie obejmuje wnoszenia mebli. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt e-mail Czas wysyłki podany jest orientacyjnie i wynosi od 2 dni roboczych do 4 tygodni przed zakupem proszę o kontakt w celu ustalenia dostępności towaru